Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem og hvilken rase?


Kiara06

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Heisann! :) En til som skal ha Portugisisk vannhund!? Jeg sier deg bare; Du kan glede deg. Jeg måtte vente i 14 måneder på min lille, og har ikke angret et sekund på rasevalget.

Hvor skal du ha valp fra?

har spurt litt rundt på forskjellige oppdrettere i distriktet og kom fram til wildside.

Så du hadde fått din fra golden water, som jeg også sjekket, men tok så lang tid før valpene kom (da sjekket jeg i januar) men vet at den kennelen gir mindre for en valp, men forsrod ikke hvorfor......

vet du hvorfor?

EDIT: Endret skriveleifer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henter min golden retriever tispe 1 juli, gleder meg masse!hun kommer fra Kennel Jakos og skal hete Cala!

Hun ble født 3 Mai, så dvs at hun er 2 uker nå...kjempe søte bilder er lagt ut på: www.jakos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Skal hente en toller hann 23. juni, men klarer ikke å vente så lenge med å se de, så skal nedover å se på valpene kommende torsdag, 25. mai. :angry:

De er så utrolig søte, så gleder meg en hel haug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden har plutselig begynt å bli veldig lang..valpen er henteklar til neste fredag,9..har kjøpt endel hundeutstyr og håper alt nødvendig er på plass...

Oppdretter har lagt ut heeeelt nye bilde av dem,de er kjempesøte!

Valget falt på Think Twice,og er det noe rart? Bare se på henne: www.Taspitir.no

Gleder meg til å kose med henne(har allerede kost masse med henne) hos opdretter,men blir noe annet når hun kommer hjem...sukk...

Ha en kjempegod dag til alle på sonen!

Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...