Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem og hvilken rase?


Kiara06

Recommended Posts

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Hva?! Det har ikke jeg fått med meg! så moro!

Ikke jeg heller ;)

Men uansett så morsomt :P

Ja det blir gøy! Vet enda ikke helt hvilke kombinasjon jeg skal ha fra, så derfor vet jeg ikke helt når den kommer i hus enda :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det valper om en drøy måned! Frøkna (schäfer) er drektig mot alle odds, og jeg er så spent at jeg ikke veit hvilket bein jeg skal stå på :o

Både Tispa og hannen er tysk import.. brukslinjer.. blir spennende og se resultatet. Blir nok krutt ja..

Kommer mest sansynlig til å beholde en tispe selv og det blir min første valp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå :angry:

Trodde du skulle vente til neste kull de hadde jeg? :(

Ja, vi skulle jo egentlig ikke ha en berner til akkurat nå, men når oppdretter ringte i går å lurte på om jeg ville ha tispe 5 på for så kunne jeg jo ikke si nei :P

Det var helt greit for mamma, så lenge jeg greide å overtale samboern hennes. Og det gikk mye lettere enn jeg trodde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skulle jo egentlig ikke ha en berner til akkurat nå, men når oppdretter ringte i går å lurte på om jeg ville ha tispe 5 på for så kunne jeg jo ikke si nei :angry:

Det var helt greit for mamma, så lenge jeg greide å overtale samboern hennes. Og det gikk mye lettere enn jeg trodde :(

Så utrolig gøyalt da! :P Er det halvsøster til Albin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke snart begynne å leite etter Grand Danois oppdretter da? :angry: Blir mange hunder på deg da!

Let me know ang GD :(

skal ikke ha noen av delene! valget har falt på cavalier.. får vite om jeg får en om 3 uker ca! pga. jeg fikk problemer med penger til chihuahua og har ikke noe plass til GD.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, Mona! Hun var nydelig!

Valpen min ventes født dagen etter NKK Bjerke;)

Kite: Hva med å prøve akupunktur på valpen?

Too late..

Jepp, skal ha sheltie :angry:

Stilig! Fra hvilken oppdretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...