Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem og hvilken rase?


Kiara06

Recommended Posts

Jeg skal hente min shih tzu jente på fredag!!! Da er hun 8 uker... hun skal hete Diva.

Men igår leste jeg noe jeg hadde skrevet for lenge siden, og da var mitt navneforslag Lina. (oppkalt etter ei utrolig skjønn venninne av meg i Sverige) men Diva er litt kuult..... hmmm... Hva syns dere folkens? :D

Lykke til med alle valper rundt omkring!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Jeg skal få en Labradorvalp! Hun er svart og skal hentes 12 eller 13 mai.

Hun skal hete Honeybee.

Honeyybee.jpg

Så nydelig søt hun var da...

Kan ikke dagene gå fortere??? Vil ha vofsen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har du snakket med dem nå? Ble nysgjerrig (og nesten litt misunnelig, hehe, den kombinasjonen der virker utrolig bra) :D

Har sendt daglig mail med Vinny over en liten periode, hun sier at det er bare å krysse fingrer og tær.

Hun kan ikke si sikkert om jeg kan få fra dem, vet ikke helt hva forutsetningene er, men har sendt en mail og spurt.

Tenker på navnet Kiwi og Taxi, noen kommentarer?(hvis jeg får valp da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt daglig mail med Vinny over en liten periode, hun sier at det er bare å krysse fingrer og tær.

Hun kan ikke si sikkert om jeg kan få fra dem, vet ikke helt hva forutsetningene er, men har sendt en mail og spurt.

Tenker på navnet Kiwi og Taxi, noen kommentarer?(hvis jeg får valp da).

Forutsetningene er nok antall valper og kjønnsfordeling vil jeg tro. Vanskelig å selge/love bort valper som enda ikke er født :D Hun er vel ganske opptatt av å ikke gi for høye forhåpninger tenker jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min portugisisk vannhund får jeg rundt 19 juli, en tøff tid å vente for mange men det lønner seg jo selfølgelig ;)

Heisann! :P En til som skal ha Portugisisk vannhund!? Jeg sier deg bare; Du kan glede deg. Jeg måtte vente i 14 måneder på min lille, og har ikke angret et sekund på rasevalget.

Hvor skal du ha valp fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi henter valp i pinsen. :P Og selvfølgelig så er det en schäfer vi skal ha. ;) En hanne som mest sannsynlig skal hete Vigo.

NÆMMEN!

Dette har jeg da ikke hørt noe om!?

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje få valp...men ikke før på nyåret... :P

Kallenavnet blir Lyra og går alt som vi håper blir det nok en liten rampete tispe med australske aner :P

Loke gleder seg stort til å bli "storebror"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tuller du?! Hva er det a?? Australsk Kelpie eller Shepherd(?)

Vi henter valp i pinsen. :) Og selvfølgelig så er det en schäfer vi skal ha. :) En hanne som mest sannsynlig skal hete Vigo.

Nææ du også :):D Så morsomt ah!

*Endret av moderator Nina, dobbelpost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi henter valp i pinsen. :) Og selvfølgelig så er det en schäfer vi skal ha. :) En hanne som mest sannsynlig skal hete Vigo.

:)

Det visste jeg ja nemmelig! :D hehe...

Og jeg gleder meg til å knipe på den i Hallingdal! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...