Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem og hvilken rase?


Kiara06

Recommended Posts

skal ikke ha noen av delene! valget har falt på cavalier.. får vite om jeg får en om 3 uker ca! pga. jeg fikk problemer med penger til chihuahua og har ikke noe plass til GD.. hehe!

huh? skal du ikke ha valpen på bildet likevel?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Vet ikke enda, holder på å lete :)

Stilig! Si ifra når du finner ut mer da :D

Jeg vil og ha valp, så det skal vel mye til å ikke beholde noe etter Jóga denne gangen også :rolleyes:

Mest sannsynlig får hun løpetid hvert øyeblikk, og jeg tror det blir paring nå!

Pappa'n blir Jefsfire Dean Martin :D Han er også far til Silje sin Enya!

dean240805.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh? skal du ikke ha valpen på bildet likevel?? :)

nei fordi jeg hadde planer.. jeg må ta studielån til privatskolen jeg skulle på og den måtte jeg betale før skolestart så fikke jeg ikke låne av bank eller familie (ikke noen i min familie som har 52tusen i baklomma) og da røyk både skole og hund.. men jeg har råd til cavalier da siden den ikke blir leveringsklar før september en gang.. too bad, men ikke jeg som har bestemt at chi prisen er så svinende høy! hehhe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fordi jeg hadde planer.. jeg må ta studielån til privatskolen jeg skulle på og den måtte jeg betale før skolestart så fikke jeg ikke låne av bank eller familie (ikke noen i min familie som har 52tusen i baklomma) og da røyk både skole og hund.. men jeg har råd til cavalier da siden den ikke blir leveringsklar før september en gang.. too bad, men ikke jeg som har bestemt at chi prisen er så svinende høy! hehhe!

Det er mulig jeg ikke har noe med det, men hvorfor ikke vente til du har råd til en Chihuahua? :S Hvis det er rasen du virkelig ønsker deg? Haster det med ny hund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snart, det er et halvt år til... :P

Aaaaltfor lenge, men man må jo spare penger først, de er jo ikke akkurat billigst disse dyrene.. :)

Men i februar/mars 2007, da blir det voff, håper jeg da, må jo se om de får gutter i det hele tatt, og om de velger meg som kjøper, og det håper jeg av hele min eksistens at de gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange som har fått valper :P

Skulle egentlig ikke hatt valp før til nyåret jeg. Da er nemlig Stella bestilt :P (Håper oppdretter får tispe da ;) )Men etter at jeg mistet yndlingshunden på tirsdag så bare MÅ jeg ha en til! Og den andre lillevennen min kan jo ikke være "enebarn" stakkar. Så ganske snart kommer Leo. En maltesergutt på 13 uker gammel. Litt usikker på om jeg skal hente han til uka, eller om jeg skal vente til 3dagersutstillingen i Rogaland (oppdretter skal også dit...)

Gleder meg iallefall stort til han kommer!

leo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Jeg venter spent også,tenkte jeg måtte plassere meg her jeg også,venter Papillon,ei tispe,skal se/velge ut valp til mandag 8 mai...så er det vel hentetid på de kullene ca 10 juni eller noe sånt. :P

ÅÅ så kjekt, enda en med papillon her inne!

Jeg venter og venter utålmodig på min lille papillonvalp!

Henter ham 9 august! :P

Enda en til!

Mange papilloner som heter Gizmo

Har sendt daglig mail med Vinny over en liten periode, hun sier at det er bare å krysse fingrer og tær.

Hun kan ikke si sikkert om jeg kan få fra dem, vet ikke helt hva forutsetningene er, men har sendt en mail og spurt.

Tenker på navnet Kiwi og Taxi, noen kommentarer?(hvis jeg får valp da).

Synest Kiwi var nusselig :lol:

Min tispe er parret og vi venter på å finne ut om hun har tatt seg. Da skal jeg beholde en valp etter henne. Gleder meg sinnsykt :P

Hvilken tispe??

Du har jo 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hente min shih tzu jente på fredag! Da er hun 8 uker... hun skal hete Diva.

Men igår leste jeg noe jeg hadde skrevet for lenge siden, og da var mitt navneforslag Lina. (oppkalt etter ei utrolig skjønn venninne av meg i Sverige) men Diva er litt kuult..... hmmm... Hva syns dere folkens? :lol:

Lykke til med alle valper rundt omkring! :P

Grattis med Diva, hun er kjempesøt.

Diva passer godt til henne hehe..

jeg skal ha ei Papillon tispe, men hun er nok ikke født ennå. Så får vi se om det blir tisper i kullet, og om jeg liker en av dem da... så når det kommer valp hit vet jeg derfor ikke. Håper det ikke tar altfor lang tid <_<

Men har jo Goliat på 7 mnd og han er jo omtrent valp ennå :P

Endret av Moderator Taz pga dobbelposting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Diva, hun er kjempesøt.

Diva passer godt til henne hehe..

jeg skal ha ei Papillon tispe, men hun er nok ikke født ennå. Så får vi se om det blir tisper i kullet, og om jeg liker en av dem da... så når det kommer valp hit vet jeg derfor ikke. Håper det ikke tar altfor lang tid <_<

Men har jo Goliat på 7 mnd og han er jo omtrent valp ennå :icon_redface:

Endret av Moderator Taz pga dobbelposting.

så spennende! hvilken oppdretter skal du ha fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Diva, hun er kjempesøt.

Diva passer godt til henne hehe..

jeg skal ha ei Papillon tispe, men hun er nok ikke født ennå. Så får vi se om det blir tisper i kullet, og om jeg liker en av dem da... så når det kommer valp hit vet jeg derfor ikke. Håper det ikke tar altfor lang tid <_<

Men har jo Goliat på 7 mnd og han er jo omtrent valp ennå :icon_redface:

Endret av Moderator Taz pga dobbelposting.

Nå ble jeg åsså nysgjerrig :icon_redface:

Fra hvilke oppdretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...