Yuna Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Hei! jeg er registrert for en stund siden, men har ikke gjort noe med det-før nå! Er hundeinterresert, har en skjønn bichon frise tispe på 1år og 10mnd som heter Yuna Befinner meg i Sandnes og er 16 år. Har planer om å få en Portugisisk Vannhund til sommeren, så vi får se hvordan det går!! Hilsen Meg
Synne N Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Velkommen Dina, fint at du at du endelig fikk gjort noe med medlemskapet ditt Gleder meg til portisen kommer
Yuna Skrevet 19. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2006 ja det skal bli spennende å se hvordan det blir når vi får en ny valp i hus!
Silje Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Velkommen hit til oss! Håper du vil trives Ta en liten kikk på forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre) og ikke nøl med å spørre en av oss moderatorer om det er noe du lurer på! Ta også en titt nede i Hundetreff Stavanger, og bli med på strand tur
Yuna Skrevet 19. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2006 Takk for tipset! Får også ta en titt på hundetreff i stavanger og se når og hvor det skjer
Karina&Chica Skrevet 19. April 2006 Rapporter Skrevet 19. April 2006 Heisann! Velkommen skal du være Fin rase du har, jeg har selv vokst opp med en Bichon Frisèe. De er herlige Driver du med utstilling eller noe annen hundesport da, eller er det bare en familiehund?
Yuna Skrevet 20. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2006 Heisann! Velkommen skal du være Fin rase du har, jeg har selv vokst opp med en Bichon Frisèe. De er herlige Driver du med utstilling eller noe annen hundesport da, eller er det bare en familiehund? Ja de er noen sjarmtroll! Jeg har tenkt å prøve meg på utstilling på forus, matchshow som bc klubben holder. Eneste er at hun har ikke hele kajalen på ene øyet! har skrevet innlegg om det på utstillings siden, vet ikke om hun får noen pris men er jo gøy da
Karina&Chica Skrevet 20. April 2006 Rapporter Skrevet 20. April 2006 Ja, det er kjempegøy ..men det er jo en del stell med Bichon da, det skal du ha
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar