Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesports gave

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Ny månde- nytt hundeblad i posten :)

Denne gangen fikk vi med et klistremerke..

Skal du bruke det på bilen?

Pappa har allerede klistret det på, så ja ;)

Skrevet

Det har vi klistra på ja. Hele familien er enige om at den lille terriersaken gir et litt skuffende inntrykk av hunden som faktisk sitter i bilen, men det får så være.

Skrevet

Haha jeg fikk overtalt mamma til å klistre den på! Så hvis jeg klarer å overtale HENNE det så har INGEN god nok unnskyldning tilå la vær å lime det på ;)

Skrevet

Mamma nekter, men jeg har overtalt hanne til å ha ett lite golden hode på da ;) men ikke noe mer sier hund, så da så. Men det skal spares til jeg får bil, da skal det på :o

Skrevet

Er klistet på, med noen spake protester fra kjære. Tross alt var det jeg som kjøpte bilen.

Ser veldig fint ut med lille klistremerket og nydelige store hodet til hugo rett ved siden av..

Skrevet

Fikk to, så de skal absolutt brukes. Når jeg får ånden over meg til å vaske bilen og sette på endel av de andre klistremerkene jeg har også..

Har nettopp byttet bil, så min er for tiden fullstendig inkognito - og DET kan man jo ikke ha noe av... Det er jo ingen som tuter og vinker på meg når vi reiser til utstillinger kl. ikke-no på søndag morgenen lenger!

Susanne

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...