Gå til innhold
Hundesonen.no

Schæferen Toya

Toya

Recommended Posts

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det ble en skrive feil der :rolleyes: Jeg mente hunden sin har fin og mørk pels :P

ok :)

skriveleifer er morsome dyr ;)

Skrevet

Hun er skjønn! En Buffy to det der. Toya er litt lysere i tegningene, og har et bredere ansikt enn Buffy hadde, men like skjønn! ;) Gleder meg til å hilse på henne! (håper forresten på å få kommet meg nedover kanskje i løpet av uka, men er blitt syk nå så vet ikke åssen det blir enda)

Skrevet

Hun er skjønn! En Buffy to det der. Toya er litt lysere i tegningene, og har et bredere ansikt enn Buffy hadde, men like skjønn! ;) Gleder meg til å hilse på henne! (håper forresten på å få kommet meg nedover kanskje i løpet av uka, men er blitt syk nå så vet ikke åssen det blir enda)

:P

bare å komme det :P blir så koselig atte :P buffy to ja.. da blir det vel litt rart og, selvom du gleder deg?

lover deg, at i følge det du har fortalt meg om buff, så er toya kliss lik i oppførsel også enkelte ganger :P

Skrevet

:P

bare å komme det :P blir så koselig atte ;) buffy to ja.. da blir det vel litt rart og, selvom du gleder deg?

lover deg, at i følge det du har fortalt meg om buff, så er toya kliss lik i oppførsel også enkelte ganger :P

hehe, vet ikke om det er like bra da men. Oppførselen liksom. For Buffy sin oppførsel var filler'n meg ikke mye å skryte av!

Mn ja, skal bli moro å hilse på Toya, men sikkert også rart. Savnet etter Buffy er kjempestort liksom, så...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...