Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt hundesonenbanner


Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Hmm...Fy Scorpioen, nå ødela du alt! :D

Jeg likte det gamle banneret mye bedre.... Ja, det var isostøy, ja det så kunstig ut, men det var noe litt spennende og mystisk over det.

Det nye som kom nå er polert, pent og litt sånn "søndagsåpent"-aktig. Men for å si noe positivt, så var hundene pene.

mvh

HeliX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det nye banneret er fint jeg! :D

Nesten helt klar himmel, ser sola som reflekteres i gresset, klare farger. Sånn våren skal være. Mangler bare noen hunder som løper fritt i bakgrunnen... :P

*ser ut og ønsker seg fint vær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne banneren var fin!

Ingen hunder som løper i bakgrunn pliz, det blir bare rotete :D

<_< Så kjedelig du er...

Neida...:P

Vet ikke om dette var ment til meg... :unsure:

men det jeg tenkte var et litt mer landskapelig bilde, med hunder som løper i det fri... Hvis noen skjønner hva jeg mener?...

Men ikke misforstå meg, jeg synes denne var kjempe fin... Men det jeg forbinder med våren er klare farger, blå himmel(med litt skyer) og dyr som løper fritt... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<_< Så kjedelig du er...

Neida...;)

Vet ikke om dette var ment til meg... :unsure:

men det jeg tenkte var et litt mer landskapelig bilde, med hunder som løper i det fri... Hvis noen skjønner hva jeg mener?...

Men ikke misforstå meg, jeg synes denne var kjempe fin... Men det jeg forbinder med våren er klare farger, blå himmel(med litt skyer) og dyr som løper fritt... :rolleyes:

Hehe skrev det samme jeg også før han skifta! så jeg fikk den grønne marka mi men ingen løpende hunder;) tror vi har lik tenking av vårbilde :icon_clapping::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...