Jump to content
Hundesonen.no

Nytt hundesonenbanner

Recommended Posts

Posted

Hei!

Flere enn meg som håper på et litt mer "vårete" banner på hundesonen nå? :D Syns det er på tide å bli kvitt vinteren:P

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply
Posted

Den var flott, men er det bare jeg som synes den er litt vel høy? I 1024*768 ser jeg jo nesten ikke noen diskusjoner når jeg trykker på "vis nye innlegg" - blir mye scrolling.. Mulig å gjøre den litt lavere eller?

Posted

Den var flott, men er det bare jeg som synes den er litt vel høy? I 1024*768 ser jeg jo nesten ikke noen diskusjoner når jeg trykker på "vis nye innlegg" - blir mye scrolling.. Mulig å gjøre den litt lavere eller?

For folk med Bærbar & widescreen på 800pixel høyde så blir det litt scrolling ja... :P

Suttregutten synes den var litt kjedelig å litt kunstig... :P

(bildet er blitt skarpet opp å det vises.. mye ISOstøy (venstre), grått... ) :P

Men nå er jeg bare en person å ser jeg fortsatt er alene om mine tanker, så ikke tenk på meg, andre er fornøyde....

*jeg er unik* (som om det hjelper) :D

Posted

For folk med Bærbar & widescreen på 800pixel høyde så blir det litt scrolling ja... :P

Suttregutten synes den var litt kjedelig å litt kunstig... :P

(bildet er blitt skarpet opp å det vises.. mye ISOstøy (venstre), grått... ) :P

Men nå er jeg bare en person å ser jeg fortsatt er alene om mine tanker, så ikke tenk på meg, andre er fornøyde....

*jeg er unik* (som om det hjelper) :D

Særing :P

Posted

Særing :P

Thats Me.! :D

Alle har vel egene meninger om ting, hvorfor holde de inne bare fordi man er alene om den.?

Ærlighet varer lengst... :P ( kanskje ikke alltid, men som oftest.) :P

Posted

skorpioen: hva menes med støy? hører ingenting jeg :P

Den var tørr da... hehehe.... :D

spesielt på venstresiden, de grønne & røde feilfargingene i bildet, er kraftig iso-støy... :P

Posted

Syns den var tom jeg! <_< vår da tenker jeg på maaaassse hunder ute som springer løse på gresset! det ville hvert min banner! hehehe! :D

Posted

Jeg synes også at det hundebildet var litt feil. Sikkert en nydelig hund, men rar på bildet (hey, dere har sikkert tusenvis av hundebilder å velge mellom!). Skogen er litt mørk og dyster, våren er en lys og munter tid!

Posted

Ja, er ikke det bra! Synd at det er noen som lyver og sier at de liker det...

Du skjønte vel hva jeg mente... :P

finnurlig at det før innlegget var bare + å etter er bare - ...? :D

Om man ikke liker ting så er det veldig enkelt å ikke si noe om det, så blir det bare de som mener positivt som høres, å ingenting negativt.... ( = feil tilbakemelding.. uenig.?)

Var liksom et lite gjemt poeng der... :rolleyes:

Posted

jeg syntes at det var et fint banner. minner meg på at våren er en flott tid å traske rundt i skogen i :D

Posted

Vel, det jeg sier:

De som ikke liker det, kan ikke de komme med noe bedre selv?

Point your fingers, and I'll slap them!

hehe, neida, ikke for å være slem, men :D

Det er faktisk en bra banner.

Ja, jeg så "iso støyen", jeg ser at det treet ser "kunstig" ut og at hunden ser ut som han vil på besøk hjem til oss.

Men, jeg synest fremdeles bildet er bra.

Hvem er det som sier at et bilde må være a4, for å være bra?

Det gir meg litt feeling av dataspill (farcry), bare litt bedre grafikk da :P

Posted

Joda... skjønte hva du mente...

Vi vet vel alle at "et råttent eple, kan ødelegge en hel kurv"... men sånn er det jo alltid. Men som sagt tidligere så kan man ikke gjøre alle til lags... :P

Regner med det var ment mere frekt en morsomt.? :D Jeg synes ikke det var morsomt......

Alle har rett til sin egen mening, så lenge den er positiv.? Om ikke så venligst hold kjeft.?

Som jeg sa i første innlegg, jeg er en person, ikke meg man trenger å ta hensyn til... Jeg sier bare min mening...

( dessuten har jeg AD-block...... )

Minnet lite om en syden-øy i Farcry må jeg si......

Posted

det var verken ment frekt eller morsomt.

Om det finnes flere måter å tolke innlegget på, ikke frekt å ikke morsomt, som jeg ikke skjønte så vil jeg gjerne høre om det...

Men synes ikke tråden trenger å ødelegges mere av slik småkjekkling, PM om du ønsker/gidder fortsette...

Posted

For å bøte på eventuelle sårede føleser, har jeg nå laget en ny banner KUN for deg... håper den lyser opp hverdagen :P (PS... ingenting er vondt ment!)

Så nå lager jeg ny banner til alle som er misfornøyde... NOT! :D

Jeg fant ingen andre måter å tolke innlegget på en at du kalte meg et råtten eple som ødelegger for andre.. Så om det ikke var slik så skjønte jeg ikke innlegget å beklager "utbruddet", da var det jeg som missforsto... :P

Som sagt, jeg er en person, ikke meg det skal endres banner for... :P

Kan jo slenge inn en kjapp kritikk på det også...

BARE positivt.!

MYE mere vår & sommerstemning.

passer bedre til helheten i forumet.

Vakkre bilder med flotte farger. (uten noen kamerafeil...)

Ja, jeg er jo fornøyd, men nå er jo alle andre missfornøyde da sikkert.... :P

Posted

For å bøte på eventuelle sårede føleser, har jeg nå laget en ny banner KUN for deg... håper den lyser opp hverdagen :P (PS... ingenting er vondt ment!)

Så nå lager jeg ny banner til alle som er misfornøyde... NOT! :D

DER har du den grønne marka å hundene!!!!!!! you saw my picture in my head!! thanks! dette er VÅR folkens!!!! :P:P:P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det kommer jo litt på ambisjonene mtp lydighet og sånt også. Hunder som er lette å trene krever ofte også mer aktivisering.  Med labrador er det på godt og vondt mye matfokus, det er et godt verktøy i treningen, men også en utfordring. På samme måte som at mange pudler er kresne og vanskeligere å belønne med mat. Spaniel er generelt også mer matglade, men kanskje ikke så ekstreme som labrador.  Gjeterhundrasene har ofte også en del stress, og gjerne lyd med det.  Korthårscollie er en av de jeg synes er litt annerledes og som er ok hunder på aktivitet, de røyter en god del, men ikke noe pelsstell utover børsting og støvsuging. Jeg er litt usikker på lydnivå der. Men kan være verdt en titt.
    • Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
    • Fine puddelen som var min, for å få litt farge inn her 💚
  • Nylig opprettede emner

• Create New...