Blackburn Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Nå er verdens styggeste hund kåret igjen... http://www.sol.no/hobby/dyr/artikkel/rascal3446987.html Selv synes jeg det er ganske tåpelig å kåre verdens styggeste hund, men det er folk som bruker tiden sin på det... Jeg synes egentlig ikke hunden var så veldig stygg, døm selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Ja, så den tidligere i dag. Synes nesten den er litt søt jeg Litt større bilde: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/04/05/462905.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Ina* Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Må si det er litt av en kåring. Hadde aldri meldt på min hund på noe sånt uansett hvor stygg andre har ment den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Sam var styggere... Men den var ikke så veldig pen denne her heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Herregud..så utrolig tåpelig. Kåre en hund til verdens styggeste fordi den har misdannelser, hvor skal grensen gå for oss mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 fikk meg til å tenke på scary movie III, "take my strong hand" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 hva skjer med at kineserne vinner der a Den var ikke en pen kineser, men ikke pen hund heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Litt uheldig på det bildet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Synes ikke han var så stygg. Her er konkurrentene : http://www.sonoma-marinfair.org/uglydogvote.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Er det bare meg som blir slått av mengden nakenhunder?! HVORFOR er det så mange nakenhunder med sånne sykdommer og funksjonshemminger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 I mine øyne er han der en helt normal Kinesisk nakenhund. Aldri særlig vakre synes jeg, men respekterer at noen syns de er fine da så klart. Jeg syns konkurrenten hans, Pee Wee, hadde fortjent tittelen bedre. Han var jo så skjev at jeg trodde det var datamanipulert bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Er det bare meg som blir slått av mengden nakenhunder?! HVORFOR er det så mange nakenhunder med sånne sykdommer og funksjonshemminger? Det er mange andre hunder med sånne sykdommer og funksjonshemninger også, men på nakenhundene syns det så godt. Den nakne sannet - bokstavelig talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 nåmmin! syntes den var søt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Sam var utrolig mye styggere enn den der... Selv om ikke han heller var så fin da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Æsj. Nesten bare nakenhunder. hehe, ja de er jo fæle så.. Men alle ser helt missdannede ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Tåpelig konkurranse da... Hehe. Mennekser har lite å ta seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 den siste lignet på giraffen i madagaskar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Synes det er tåpelig med sånn konkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beyond Skrevet 7. April 2006 Rapporter Share Skrevet 7. April 2006 Jeg savner en "verdens mest korka hundeeier" konkurranse. :imrgreen: :wallbash: Forøvrig enig med Havana Og kinesere ser faktisk ikke normalt slik ut. Dra på en utstilling å se selv. Men dersom dette vaksinerer mot kineseren som neste trend-miniveskehund så er det jo godt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 10. April 2006 Rapporter Share Skrevet 10. April 2006 Hihi, unnskyld at jeg sier det, men den var så stygg at den ble litt søt.. må si jeg syns den "Pee Wee" var mindre pen enn den som "vant", men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar