Gå til innhold
Hundesonen.no

Pippin er avslørt!

Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg har tenkt på det mange ganger, når vi har gått lange turer, og han fortsatt tisser for hver femte meter når vi nesten er hjemme igjen. Det kan da umulig være mer igjen nå, har jeg tenkt. Nå har jeg studert steder han har tissa på nysnø, og ganske riktig, ingen gul tisseflekk! Han løfter altså bare på beinet for syns skyld etter at det er helt tomt. Hvorfor?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det mange ganger, når vi har gått lange turer, og han fortsatt tisser for hver femte meter når vi nesten er hjemme igjen. Det kan da umulig være mer igjen nå, har jeg tenkt. Nå har jeg studert steder han har tissa på nysnø, og ganske riktig, ingen gul tisseflekk! Han løfter altså bare på beinet for syns skyld etter at det er helt tomt. Hvorfor?!

Slik gjør alle... buster også...

det håpet om at det kommer eller har sammlet seg opp nok til en liten dråpe så det lukter markering........ :P

buster gjør litt ekstra ofte når han skal være mandig med tisper i nærheten.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask også! Folk ler av meg å ser rart på hunden når jeg utbryter, "nei ask, det er tomt nå så vi kan gå videre!"

men han løfter på foten bare for å ha gjort det liksom ;) Sikkert for at han ikke skal få dårlig samvittighet resten av dagen, for at han ikke en gang prøvde å legge igjenn visitkortet sitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før og et par dager uti løpetida hun har nå tisset hun ofte ti-femten ganger på hver tur (ikke bare små lufteturer da selvsagt). Hun var jo elendig til å "posjonere" seg, så det ble ofte at hun de siste sju gangene ikke hadde noe å gi fra seg, men hun satte seg vel ned håp om at det i det minste skulle sitte igjen litt løpetidlukt til hannhundene rundt omkring i nabolaget. Og sånn er det vel også med hannhunder...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...