Vilde_94 Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Hei eg heter Vilde og er 11 år blir 12 om to månder Har ikke hund foreløbi men ønsker meg Det var hunde-jenta som viste meg dette forumet og hun er min beste venn Vi passer de to hundene sammen og dette er det første forumet eg er inne på Kommer sikkert til å gjøre noen feli Jeg hadde en kanin rett før jul men hun fikk øye betenelise om måtte avlives *snufs* Ja det var litt om meg da
Synne Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Neimen der er jo du Bra at du ville komme inn her med oss da Velkommen forresten Hilsen Synne-hunde-jenta
Taz Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Velkommen. Husk å lese forumets retningslinjer øverst til venstre. Håper du vil trives.
Scarlet Skrevet 4. April 2006 Rapporter Skrevet 4. April 2006 Hei og velkommen Håper du vil trives her
Mirai Skrevet 5. April 2006 Rapporter Skrevet 5. April 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Bare spør dersom du lurer på noe ang. forumet!
Silje Skrevet 12. April 2006 Rapporter Skrevet 12. April 2006 Velkommen hit til oss. Håper du vil trives
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar