Vilde_94 Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Hei eg heter Vilde og er 11 år blir 12 om to månder Har ikke hund foreløbi men ønsker meg Det var hunde-jenta som viste meg dette forumet og hun er min beste venn Vi passer de to hundene sammen og dette er det første forumet eg er inne på Kommer sikkert til å gjøre noen feli Jeg hadde en kanin rett før jul men hun fikk øye betenelise om måtte avlives *snufs* Ja det var litt om meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Heisann! VElkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Neimen der er jo du Bra at du ville komme inn her med oss da Velkommen forresten Hilsen Synne-hunde-jenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤ Martine ¤ Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Heisann! Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen. Husk å lese forumets retningslinjer øverst til venstre. Håper du vil trives. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 hei hei velkommen hit håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Hei hei. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line&Eddie Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen Vilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Velkommen, håper du trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Hei og velkommen Håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. April 2006 Rapporter Share Skrevet 5. April 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Bare spør dersom du lurer på noe ang. forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 12. April 2006 Rapporter Share Skrevet 12. April 2006 Velkommen hit til oss. Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar