Kristina Skrevet 7. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2006 Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 11. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2006 Hei. Første innlegg her inne. Har snakka med julie og jeg kommer jeg Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 11. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2006 Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 11. Mai 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2006 Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 11. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2006 Veldig mulig vi kan bli med også, må høre med min samboer er Sandefjord - Brann på fotball stadion, og han er suportert til de 1000! Jeg har isåfall veldig lyst og da blir isåfall Buffy med :-) Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Eller Chanel . litt usikker Whippet tispe på 5 måneder Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 måneder eller no Eller Chanel . litt usikker Whippet tispe på 5 måneder Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd. Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Therese - Toya - Stooor sinna schæfer som vil spise små søte puddler til middag hehe.. frista sånn Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??) Camilla - Joy, stor, stygg, undersosialisert schäfertispe på 4 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Da ser det jo ut til at vi blir en del, uansett om alle kommer eller ikke Har prøvd å sette hundene litt etter alder og kjønn her. Tisper Valper Therese - Ruby, collie ca 2,5 mnd Ida-Elise - Misty, nærvøs blandings tispe på 5 mnd Lill - Chanel, litt usikker Whippet tispe på 5 mnd Unghunder Julie - Mona, irsk ulvehund 14 mnd Stine - Buffy, Boxer 15 mnd (??) Kristina - Lunah, vill OES på 18 mnd Voksne Camilla - Joy, stor, stygg, undersosialisert schäfertispe på 4 år Hanner Unghunder Lill- Serchaj- Gal Hormonell borzoi på 19 mnd Line - hårete Dvergpuddel på 1 år (ikke 100% sikkert enda, fordi jeg drar til Tyskland på mandag) Voksne Astrid - Peik, lubben pensjonist toller på 5 år. Litt etter hva Lill og Therese tar med seg så ser det ut til at vi blir et par valper, noen unghundtisper + to unghundhanner, samt to voksne hunder, en hann og en hunn. Så i denne gjengen er det altså bare den voksne tolleren som er "stabil" eller hva jeg skal kalle det. Jeg står fortsatt ved forslaget mitt om å dele oss... For at alle skal få gått med alle kan vi heller møtes etter f.eks 15-20 min samme og bytte litt på gruppene.. Og er det noen hunder som absolutt ikke går sammen så slipper de selvfølgelig det. Her er værmeldingen for i morra: I dag og morgen: Kysten: Nordvestlig bris, på kysten stedvis liten kuling 12 m/s og forbigående dreiende sørvestlig om ettermiddagen. Lokale regnbyger. Perioder med pent vær. Indre strøk: Overveiende vestlig bris. Lokale regnbyger. Perioder med pent vær. Det jeg tror kunne vært lurt, var hvis Peik er rolig i byen og grei med valper, at han går sammen med valpene.. Spesielt hvis valpene er usikre så trenger de en voksen hund å gå med, ikke en unghund. Dette er selvfølgelig bare forslag, men vi får se det an i morgen, kan jo hende han ikke liker valpene for alt jeg vet PS: Jeg prøver ikke å bestemme, bare komme med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Det jeg tror kunne vært lurt, var hvis Peik er rolig i byen og grei med valper, at han går sammen med valpene.. Spesielt hvis valpene er usikre så trenger de en voksen hund å gå med, ikke en unghund. Dette er selvfølgelig bare forslag, men vi får se det an i morgen, kan jo hende han ikke liker valpene for alt jeg vet PS: Jeg prøver ikke å bestemme, bare komme med forslag. Peik er veldig fin i byen. Det med valper kommer ann på dagsformen. Han kan være litt smågretten hvis ryggen hans er vond, og det finner jeg ikke ut før i mårra. Vi får ta det når vi kommer dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Chanel går med de aller fleste, hun er bare mest usikker på mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2006 Jeg er ikke så sikker på Joy og valper, men jeg skal møte Lill en time før, så da får jeg se hvordan ho oppfører seg ovenfor Chanel.. Ho er uansett helt sprø i hodet til tider, så jeg gleder meg til å se åssen det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Forresten, hvis noen etterpå har lyst å gå tur på melsom så skal jeg og Camilla det! Så det er da bare å bli med! Går buss hver time;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Kjempefint vær idag! Jeg som hadde grua meg litt, for det så ut som det skulle regne i går natt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Ja, været er kjempeflott! Så nå sitter vi bare og venter på bussen vi skal ta om en time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Ja, været er kjempeflott! Så nå sitter vi bare og venter på bussen vi skal ta om en time Bussen min går om en halvtime. Må ta 3 forskjellige busser hver vei for å få henta bikkja <_< Kjipt å avskilte bilen. Går ut om en halvtime. Er vel i byen 1220 regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Hei, Vet ikke om alle har reist på treff, men lurer på om vi kan være med vi også? Meg Cindy, med KO tispe 21 mnd., snill og grei, bryr seg ikke med fremmede folk eller hunder, men trenger sårt miljøtrening. Om mulig så blir også en kompis med, han har en ung KO hann, også snill og grei både med folk og hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Det er bare å komme Breeze. Møt opp på narkotorget (farmand inngangen ved subway) kl 1300. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Hei, Vet ikke om alle har reist på treff, men lurer på om vi kan være med vi også? Meg Cindy, med KO tispe 21 mnd., snill og grei, bryr seg ikke med fremmede folk eller hunder, men trenger sårt miljøtrening. Om mulig så blir også en kompis med, han har en ung KO hann, også snill og grei både med folk og hunder. Bare å komme! Så morsomt, alltid hatt lyst å møte en KO live;) hehe... Som sagt møter vi opp ved den store fontenen! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Da kommer vi kl 13.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 ****! Glemte hele treffet! Og klikka er 12 :58 nå?! :P:O:O Ble nok ikke no treff på oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Heisann, har alle kommet vel hjem nå? Takk til alle sammen for et flott treff. Det var koselig å møte så mange herfra og jeg syntes det var hyggelig at alle hundene gikk så bra sammen også, både små og store. Er det greit for alle at jeg legger ut samlingsbildet fra torget her? Her er tre bilder fra idag: Mona Mona igjen Og en utrolig sjarmerende puddelgutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Geit for meg Bilder er kjempekoselig! Hadde det veldig hyggelig idag og bikkja var übersliten da jeg endelig kom hjem igjen. Møtte mennesker jeg aldri har sett før, og fikk hilst på nye hunderaser, som alltid er stas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breeze Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Mushi, Peik har desverre gjemt seg litt i bakgrunnen, det samme har Joy gjort. På torget: Et til fra torget: Og et av KO'en Zarek, siden han ikke ble med på bildet fra torget: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Det var et kjempe koselig treff Det må jeg si! Jeg skal legge ut bilder snart jeg også, må bare finne kameraet EDIT: Her ligger bildene for turen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 13. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2006 Det var et kjempe koselig treff Det må jeg si! Jeg skal legge ut bilder snart jeg også, må bare finne kameraet EDIT: Her ligger bildene for turen! Jeg må taste kode for å se de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar