Gå til innhold
Hundesonen.no

Fredag og helg


Hunter

Recommended Posts

Heldige dere.. Jeg skal sitte helt alene i hybelen min, uten bikkja eller noen..

Samme her, bare at jeg har bikkja da :P . Å så skal jeg å trene idag og på søndag, muligens imorgen og hvis jeg kjeder meg nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal passe på søskene, mamma og stefaren min skal på les miserables i trondheim, så skal de ligge på hotell til i morgen, sammen med noen venner av dem.

Så skal jeg vel sitte å lengte til mandag, for da kommer kjæresten hjem. *gledeseg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen skal jeg hjlpe ei vennine og lage hjemmeside, så spørs det om jeg tar meg en tur på stallstevne som publikum :P

søndag skel jeg endelig tilbake til pappa og ask, så da blir det forhåpentligvis tur med christine og milo på lade! :P Ellers blir jeg og finne her store deler av helgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal virkelig slappe av i helga! For første gang på mange uker har jeg ikke noe lekser jeg gjøre på søndag. I morgen formiddag skal jeg til byen, har tenkt meg på loppemarked (det er vel fire-fem av dem i morgen, men de er jo helt på andre siden av byen alle sammen), også skal jeg innom dyrebutikken en tur (gjett hvem som fikk av seg tispetrusa si og ødela den liksom). I morgen kveld veit jeg ikke helt om jeg har noen planer eller ikke. Det vil si, jeg har ingen planer, men det er meget mulig at jeg gjør noe. Det vil vise seg. På søndag skal jeg sove lenge, kjempelenge! Til ti, minst (jeg får ikke til å sove lenge om morgenen lenger). Også skal jeg ut på tur med Tinka. Kanskje opp i skogen, det er lenge siden vi har vært på skogstur... Og om jeg får noe tid til overs som jeg ikke vil bruke på Tinka, hundesonen, TV eller lesing har jeg jo alltids noe matematikk jeg kan (bør) gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER bare til å komme det:) jeg har plass på sofaen

Nåvell, pass på hva du sier, kanskje du ender opp med 2 gale firbeinte og 1 gal tobeint. :P

Skulle gjerne dratt oppover, men jeg er blakk, må ha hundepass og det blir for kort varsel. Planlegging er ikke min sterkeste side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...