Hunter Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Fredag og helg! Jeg blir sannsynligvis å finne både høyt og lavt på Garage i kveld, da der er konsert med mine venner Kraken, som varmer opp for Lost at Last. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Meg og jeampi blir å finne på NKK bergen! på kvelden er vi hjemme og koser oss hos meg:!) alle er velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Heldige dere.. Jeg skal sitte helt alene i hybelen min, uten bikkja eller noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Heldige dere.. Jeg skal sitte helt alene i hybelen min, uten bikkja eller noen.. Samme her, bare at jeg har bikkja da . Å så skal jeg å trene idag og på søndag, muligens imorgen og hvis jeg kjeder meg nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg skal passe på søskene, mamma og stefaren min skal på les miserables i trondheim, så skal de ligge på hotell til i morgen, sammen med noen venner av dem. Så skal jeg vel sitte å lengte til mandag, for da kommer kjæresten hjem. *gledeseg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebop Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Og jeg skal forlate mann og barn, og dra sørover for å hente RR-valpen Irma. Gleder meg noe helt vanvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Skal sitte inne i dag mens i morgen skal jeg på fest og kose meg med voksen brus søndag blir vel en slapp av dag med litt bakrus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Skal sitte barnevakt for det 4 mndr gamle sønnen til venninna mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Enten skal jeg dra på jentekveld hos en venninne eller så må jeg sitte hjemme alene å gjøre lekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Heldige dere.. Jeg skal sitte helt alene i hybelen min, uten bikkja eller noen.. Hvor er Serchaj?? ...og når kommer han tilbake? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 I kveld blir det rolig hjemmekveld.. I morgen skal vi ha jentekveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Meg og jeampi blir å finne på NKK bergen! på kvelden er vi hjemme og koser oss hos meg:!) alle er velkommen! vi kan jo alltids komme en tur bort å plage dere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 i morgen skal jeg hjlpe ei vennine og lage hjemmeside, så spørs det om jeg tar meg en tur på stallstevne som publikum søndag skel jeg endelig tilbake til pappa og ask, så da blir det forhåpentligvis tur med christine og milo på lade! Ellers blir jeg og finne her store deler av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Denne helga skal jeg jammen slappe av..... har vært så hardt kjør den siste tiden at nå fortjener jeg jammen meg en helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Næmmen... Har AKURATT samme planer som Marie jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Skal slappe av i helga (har ikke slappa av ei eneste helg dette året, særiøst). Har ingenting å gjøre i helga, så er vel like greit å bare sitte inne å slappe av å være trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg skal bare slappe av og trene bikkjer! Er det fint vær skal vi kose oss i skogen i mårra og trene litt spor. Jeg vil å på nkk bergen:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 ER bare til å komme det:) jeg har plass på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 Jeg skal virkelig slappe av i helga! For første gang på mange uker har jeg ikke noe lekser jeg må gjøre på søndag. I morgen formiddag skal jeg til byen, har tenkt meg på loppemarked (det er vel fire-fem av dem i morgen, men de er jo helt på andre siden av byen alle sammen), også skal jeg innom dyrebutikken en tur (gjett hvem som fikk av seg tispetrusa si og ødela den liksom). I morgen kveld veit jeg ikke helt om jeg har noen planer eller ikke. Det vil si, jeg har ingen planer, men det er meget mulig at jeg gjør noe. Det vil vise seg. På søndag skal jeg sove lenge, kjempelenge! Til ti, minst (jeg får ikke til å sove lenge om morgenen lenger). Også skal jeg ut på tur med Tinka. Kanskje opp i skogen, det er lenge siden vi har vært på skogstur... Og om jeg får noe tid til overs som jeg ikke vil bruke på Tinka, hundesonen, TV eller lesing har jeg jo alltids noe matematikk jeg kan (bør) gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 ER bare til å komme det:) jeg har plass på sofaen Nåvell, pass på hva du sier, kanskje du ender opp med 2 gale firbeinte og 1 gal tobeint. Skulle gjerne dratt oppover, men jeg er blakk, må ha hundepass og det blir for kort varsel. Planlegging er ikke min sterkeste side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2006 ER bare til å komme det:) jeg har plass på sofaen Eg vet Vet du om Veronika kommer? Dobberene skal i samme ring som vi skal i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar