CWL Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 Her er noen bilder av min 10 mnd. gamle blandingshund Luke. Du kan si at han er en skikkelig gatemix ( Border Collie, Engelsk Setter, Schæfer, Samojed, Golden Retriver og Buhund) Han er en meget aktiv liten hund, men kan også være en skikkelig kosegris. Han er allerede kastrert på grunn av at jeg ikke kunne finne noen grunn til å ikke kastrere han.
Wanderlust Skrevet 23. Mars 2006 Rapporter Skrevet 23. Mars 2006 kjempe pen hund da skikkelig colgate-smil på det nederste ;)
olavxxx Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 ja, så skjønn spesiellt i midten, hehe..
Maria Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 For en nydelig hund.. Han var en meget pen blanding. Spennende å se blandinger synes jeg. Spesielt hvis man vet hva slags raser foreldrene er, og så gjetter seg til hvordan hunden kommer til å se ut.
Renate A Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Han var kjempe flott og godt mixet gitt.
Marianne Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Vakker!!! Pugget alle de rasene lenge eller...?
CWL Skrevet 24. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Pugget alle de rasene lenge eller...? JA Måtte faktisk skrive ned alle sammen, sånn at jeg skal huske alle. Får stadig spørsmål om hvilken rase/blanding, og det er ikke alltid lett å få med seg alle
Line&Eddie Skrevet 24. Mars 2006 Rapporter Skrevet 24. Mars 2006 Pugget alle de rasene lenge eller...? JA Måtte faktisk skrive ned alle sammen, sånn at jeg skal huske alle. Får stadig spørsmål om hvilken rase/blanding, og det er ikke alltid lett å få med seg alle Samme her.Jeg pugget og pugget.Enda må jeg tenke meg om, om jeg har fått med alle fire slagene. Kjempe fin blandings hund du har.
CWL Skrevet 27. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2006 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger om Luke. Jeg synes selv at han er en hærlig liten kar. Min forige hund var en korthåret vorster tispe som ble 14 år. Jeg trodde jo at jeg skulle ende opp med en ny vorsteh, hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med "den gatemixen" Men jeg falt jo fullstending for den lille tassen, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte han (eller det var mer han som valgte meg) Jeg har fortsatt en drøm om en liten vorstertispe som hund nr. 2 når jeg føler Luke er moden nok og jeg har nok tid til det.
CWL Skrevet 20. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2006 Her er noen bilder fra Påsken. Vi storkoste oss på tur i fjellet og ved havet.
CWL Skrevet 19. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2006 Her er noen nyere bilder av Luke Titt tei i kjellertrappa Tester ut det nye huset sitt Koser seg med frisbee
CWL Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Luke ønsker alle en riktig god Jul
PsychoLynx Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Så utrolig skjønn! Har du kjøpt han av Charlotte?
CWL Skrevet 13. Desember 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Så utrolig skjønn! Har du kjøpt han av Charlotte? Tusen takk Nei, har ikke kjøpt han av Charlotte. Fikk han fra en privatperson.
PsychoLynx Skrevet 13. Desember 2006 Rapporter Skrevet 13. Desember 2006 Tusen takk Nei, har ikke kjøpt han av Charlotte. Fikk han fra en privatperson. Ok, han bare lignet på en hund jeg så på siden hennes for litt siden som jeg ble hlt forelska i! Men skjønn er han!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar