Gå til innhold
Hundesonen.no

Blandingshunden Luke


CWL

Recommended Posts

Her er noen bilder av min 10 mnd. gamle blandingshund Luke. Du kan si at han er en skikkelig gatemix ( Border Collie, Engelsk Setter, Schæfer, Samojed, Golden Retriver og Buhund) :D Han er en meget aktiv liten hund, men kan også være en skikkelig kosegris. Han er allerede kastrert på grunn av at jeg ikke kunne finne noen grunn til å ikke kastrere han.

31b56d568c.jpg

11bc5c1c93.jpg

876b51ffae.jpg

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig hund.. :P Han var en meget pen blanding.

Spennende å se blandinger synes jeg. Spesielt hvis man vet hva slags raser foreldrene er, og så gjetter seg til hvordan hunden kommer til å se ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pugget alle de rasene lenge eller...?

JA :P Måtte faktisk skrive ned alle sammen, sånn at jeg skal huske alle.

Får stadig spørsmål om hvilken rase/blanding, og det er ikke alltid lett å få med seg alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pugget alle de rasene lenge eller...?

JA Måtte faktisk skrive ned alle sammen, sånn at jeg skal huske alle.

Får stadig spørsmål om hvilken rase/blanding, og det er ikke alltid lett å få med seg alle

Samme her.Jeg pugget og pugget.Enda må jeg tenke meg om, om jeg har fått med alle fire slagene. :)

Kjempe fin blandings hund du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger om Luke. Jeg synes selv at han er en hærlig liten kar. Min forige hund var en korthåret vorster tispe som ble 14 år. Jeg trodde jo at jeg skulle ende opp med en ny vorsteh, hadde aldri trodd at jeg skulle ende opp med "den gatemixen" :) Men jeg falt jo fullstending for den lille tassen, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte han (eller det var mer han som valgte meg)

Jeg har fortsatt en drøm om en liten vorstertispe som hund nr. 2 når jeg føler Luke er moden nok og jeg har nok tid til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...