LiLi Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Hei alle sammen Jeg er ei jente på 17 år fra Levanger i Nord-Trøndelag.. Jeg heter Christina og jeg har ei nydelig lita papillon-tispe på 11 uker LiLi (Taspitir's Live Life som hun egentlig heter) er min første hund, så det er ganske spennende. Hvis noen bor i nærheten, så vil vi gjerne ha nye venner! Foreløpig er det mest sosialisering det går på med henne, har ikke begynt å "trene" henne ennå, men vi går mye på tur o.l. Har tenkt å stille henne ut etter hvert. Hun har allerede vært med på sin første utstilling, da var hun bare 10 uker Selvfølgelig så vi bare på da. Du kan jo gjette hva hun gjorde?! La seg til å sove på bakken rett utenfor ringen, mens hundene travet forbi. Og da mener jeg rett utenfor ringen! Hun er ganske så tøff for å si det sånn Jaja, det var litt om oss!
Lazita Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Hei og vellkommen skal du være her til oss. 8)
Taz Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Velkommen.. Har en valp på 11 uker jeg også.. Men han er en Chow Chow.. Håper du trives her.
Cavalier&Collie Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Hællæ! Velkommen! Håper du vil trives Hilsen Aleksander og Lissi
tussi Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Velkommen, velkommen Håper du vil trives her (det vil du sikkert)
Zeagle Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Heisann... Høres ut som en godklump du har!! Velkommen skal du være...
Kine Helen Skrevet 26. April 2005 Rapporter Skrevet 26. April 2005 Velkommen velkommen! hvis du lurer på noe så er det bare til å spørre:)
Tini Skrevet 27. April 2005 Rapporter Skrevet 27. April 2005 Velkommen! Hun er veldig nydelig på bilde!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar