Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Har dere fått hundesport enda, snakket med Taran, og hun fikk det i forigårs eller noe, jeg vil ha det! For jeg kom på 2. plass i julekonkurransen B) EDIT: Fiksa overskrift etter pirk fra Caroline EDIT: Herregud, jeg klarer ikke skrive riktig i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Har dere fått hundesport enda, snakket med Taran, og hun fikk det i forigårs eller noe, jeg vil ha det! For jeg kom på 2. plass i julekonkurransen B) HundePort? *pirke* Hehe... Nei, men jeg har ikke sjekket posten idag, så det kan ha kommet... Hva slags konkurranse var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Var ikke det de spørsmålene?? Hva fikk du Line?? Jeg vil og ha:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Var ikke det de spørsmålene?? Hva fikk du Line?? Jeg vil og ha:( Jo, det var de spørsmålene Får bag og paraply tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Hundseport?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Fikk hundesport i dag! Bilde av Tussie under spalten for rasekubben vår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 *Springer i postkassen og ser* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cocker-eier Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Ne-ei, ingen hundesport i postkassa i dag heller.. *vente-vente* Men fikk Spanielbladet (Våre Spaniels) i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 gikk rett i postkassa, og hva var det jeg fant?! Hundesport... Weee! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Nei, har ikke fått det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Fikk hundesport i dag! Bilde av Tussie under spalten for rasekubben vår! Ååå Da må jeg se, når jeg får det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Nei ikke enda men enten så har det kommet ellers så kommer det snart for jeg har ikke vært i postkassen enda så jeg aner ikke om det har kommet. Gidder ikke gå helt ned og oppigjen til postkassen nå for kjenner jeg Jostein rett så har vell han tømt postkassen på vei til jobb i dag(han begynnte kl 3 i dag) for han har senvakt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Nei... Får alltid hundesport så seint i forhold til mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Nope har ikke fått det enda...får det sikkert i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Nope har ikke fått det... Men meldte meg inn den 1. Mars..Får jeg Mars bladet da? Eller får je gikke før April? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Ikke fått. Jeg får alltid en uke for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Har ikke fått enda, og jeg pleier å få samme dag som de fleste andre eller dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Hmm nei jeg har ikke fått <_< Men det kommer sikert i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 fikk i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 fikk i dag Jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Jeg fikk det igår. Det er bilde av Lisa der jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Hvilket nr. er det dere har fått/venter på? Nr. 2 eller 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Får vente til i morra da, har ikke fått i dag. *Kikke forventningsfullt nedi postkassa i morra* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Ekke kommet her heller eller til Klubben i dag.. der pleier jeg å få det før hjemme...:0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2006 Juhu!Bilde av Lisa og portrett av Margrete! Så stor lille Z har blitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar