SnowDOG_ Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 Hehehe. Ingenting den mannen der ikke klarer.
tm100021 Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 HAHA.. Ingen ting han ikke kan gjøre:p
Kine Helen Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 *sukk* er det rart jeg Digger Macen:)
olavxxx Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 hehe.. jeg lurer på om lost blir en av de seriene som aldri tar slutt. selv om plot'et er rimelig begrenset i sin nåværende form. merker dog. at det har dabbet mye av, som feks: hvor er de usynlige monstrene, somvar i de første episodene? dere husker vel de som bevegde på tretoppene, dro fyren ut av flyet, etc.
Birte Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 haha, morsomt jeg synes også lost har dabbet av.. De første episodene var kjempegøye og spennende, men nå synes jeg egentlig de bare blir kjedeligere og kjedeligere.. kanskje de brukte monstrene i begynnelsen for å lokke seere? hmm
olavxxx Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 haha, morsomt jeg synes også lost har dabbet av.. De første episodene var kjempegøye og spennende, men nå synes jeg egentlig de bare blir kjedeligere og kjedeligere.. kanskje de brukte monstrene i begynnelsen for å lokke seere? hmm De har forskjellige forfattere til hver episode.. samt forskjelige regissører tror jeg.
olavxxx Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 å? rart jeg tror det er bra, da man ikke får en serie som er så "ensporet". samt de kan jo prøve ut forskjellig, såvel som at flere forfattere kan jo jobbe samtidig.. ergo. mindre tidspress.
Mirai Skrevet 20. Mars 2006 Rapporter Skrevet 20. Mars 2006 Lattis! Ellers må jeg si LOST fremdeles fenger meg
Puddeldamen Skrevet 22. Mars 2006 Rapporter Skrevet 22. Mars 2006 Vittig I dag er det jo forresten LOST på tv. Jippi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar