Gå til innhold
Hundesonen.no

Idag har jeg fått blåst ut for alle hundeeiere


Renate A

Recommended Posts

Jeg og Chicka var på tur opp til broren min, vi Gikk bak to unge gutter som drikker cola av glass flaske.

Tror ikke de var obs på at jeg gikk bak dem, for når de er ferdig med flaske så kaster de den i bakken, og den knuses.

Gjett hvem som klikker i vikel?? :icon_redface:

Jo, Renate!!

Jeg ble så sinna, jeg ba dem om å plukke opp ALT glasset litt brennkvikkt og når de prøvde å kjekke seg så fikk de beskjed om å Zippe kjeften.

Jeg gjorde dem obs på hvor mye vondt hundene fikk og hvor kostbart det er for oss hundeeiere når hundene skjærer seg.

Jeg fortalte dem klart og tydelig at jeg viste hvem foreldrene dems var og hvis de ikke plukket opp alt så kom jeg til å fortelle hva de hadde gjort (jeg vet ikke hvem foreldrene er da)

Tror jeg tok litt hardt i for det var to VELDIG spake gutter som satt på huk og plukket opp, de sa til og med unskyld og at de aldri skulle gjøre det igjen.

Så nå har jeg fått blåst ut litt for oss hundefolk som irriterer oss over glass skår.

Disse to kommer iallefall til å tenke seg om mange ganger før de gjør det igjen, regner jeg med.

Det var sååå digg å få tatt noen skikkelig på fersken!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lærer: :icon_redface::D !! kjempebra! da er det forhåpentligvis to mindre som kaster og knuser flasker ute!

Min hund har måttet sy under foten to ganger på grunn av dette selv,og det er en irriterende unødvendig skade. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe konge greier! Enda en god samaritan eller kordan det nå skrives. Eg gjorde faktisk det samme der vi bodde før og der var det ett sted som var perfekt for å slippe hunden men det var også stedet der ungdommer dro for å drikke og sånt. Anyways en dag så var vi der mens det var noen ungdommer lengre borte som drev og drakk da det plutselig en flaske landet ca 50meter fra der meg og santoz var. For å korte det ned og sensuere det stygge så fikk eg tøffingene til å plukke hver eneste glassbit. :icon_redface:

De fant for å si det sånt lurt å plukke opp. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra Renate, der jeg bor er det mye festing hos naboene og jeg må nesten løfte hundene 100 meter før jeg kan sleppe de ned og de kan gå skikkelig og snuse og tisse for seg selv.. har blåst ut til noen naboer, og de plukket opp på sin tomt da, Like forbanna som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Du fortjener virkelig en skikkelig applaus!!! :) Utrolig flott gjort gjort for oss hunde eiere!! selv om det sikkert var ubehagelig for deg å måtte ordne opp i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...