Taz Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Ja, da er det en stund siden jeg har lagt ut turbilder, så tenkte jeg skulle legge ut bildene fra dagens tur på stranden. Førsteinntrykket Fikk veldig mangen bra bilder av Enya og Cody som leker sammen, men de er best i stort format. Cody begynner å bli stor Ett veldig morsomt bilde, som hadde en morsom fortsettelse av at Enya jager Cody. Poseringsbilde i vind. Diego stiller seg pent opp med den nye klippen sin Enya og Mala viser sine egenskaper som agility hunder Hodebilde av Cody
Taz Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Hodebilde av Enya Og til slutt, ett bilde av Diego som hopper. Som Cody absolutt måtte ødelegge. *furte* Jaja, jeg fikk iallefall beviset mitt om at Diego faktisk kan bli en agility hund. Hehe
MartineH Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Flotte bilder, kom jo i skikkelig vårstemning her jo
Nina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Kjempefine bilder. Misunner dere for at dere har en så fin strand...
Karris Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Å! Så fine bilder! Var nok en koselig tur.
SnowDOG_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Åhh så heldig dere er. Flott bilder. Vært på borestrand 4-5ganger og eg elsker det stedet. Tatt mange bilder der ja.
Toya Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 ntååå så søte de er. utrolig fine bilder altså
Jeampi Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Nydelige bilder! Misunner dere såååååå for den stranden deres altså!!!! bare til sammenligning så setter jeg inn et bilde av "stranden" vår
Taz Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Takk takk.. Her er ett morsomt bilde av Diego..
Guest Vicky Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Flotte bilder!! ser ut som de koste seg!!
Kristina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Ååå! Jeg og Lunah vil være med påstranda. Vi gleder oss som bare det til rogaland ferien Ser øra til Cody reiser seg mer og mer, det er jo bra
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Åh, det er så nyydelig på den stranda!! Vakre hunder også... Blir helt misunnelig her jeg sitter! Har vakre hunder jeg og da, men ingen strand de kan posere på eller kamera som får bra nok bilder
Ina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Åååå! Jeg missunner dere den stranda noe forferdelig. Her er da bare masse snø - snø - snø.. Skog, trær, vei.. ikke noe strand, dumt.. Kjempefine bilder! Diego er som vanlig helt utrolig..
Anne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Vi var og på stranden idag, det er så gøy når sola skinner!!!! Fine bilder
Mirai Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Kjempefine bilder alle er jo i fokus! Hehe.. Og selvfølgelig er hundene flotte også.. Hehe.. Jeg bare hang meg litt opp i kvaliteten på bildene.
Rabalder Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Nydelige bilder som alltid Digger hoppe bildene Du kommer nok til å få jobb som fotograf på hundesonen ferien
Marianne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Misunner dere den stranden assa....! Kjempe fine bilder!
Calina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Kjempefine bilder alle er jo i fokus! Hehe.. Og selvfølgelig er hundene flotte også.. Hehe.. Jeg bare hang meg litt opp i kvaliteten på bildene. Ja, da er vi to! jeg skulle ønske jeg hadde så fine klare bilder,og hvertfall av hund i fart! Står ørene til cody fint hele tiden nå da Taz?
Silje Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Flotte bilder, kom jo i skikkelig vårstemning her jo Og vi som følte at vi hadde kommet til høyfjellet fordi det var så mye mer snø der enn her hjemme (ca 30 min å kjøre ) Ja da ser man, alt er relativt
Djervekvinnen Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Kjempefine bilder! Flotte hunder!
Taz Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Ja, da er vi to! jeg skulle ønske jeg hadde så fine klare bilder,og hvertfall av hund i fart! Står ørene til cody fint hele tiden nå da Taz? Takk.. Nei, dessverre, ørene står nesten bare på tur. Men de står iallefall litt hjemme også, eller halve øret for å si det sånn. Så det kommer seg.
Taz Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Takk alle sammen for flotte kommentarer..
charlotte Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Skrevet 14. Mars 2006 Blir helt salig jeg, av å se på så fine bilder av landskap og hund smeltet sammen. Det var et kjempefint bilde av Cody, der han står i helprofil og skuer utover stranden.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar