Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann folkens:)


Bikkja

Recommended Posts

Hei! :innocent:

Jeg heter Marita, er 17 år i April. Jeg har vokst opp med hunder hele mitt liv. Border Collier da.. Foreldrene mine driver med gjeterhundoppdrett og deltar aktivt i gjeterhundkonkurranser o.l.

Jeg har én egen hund, en nesten helt sort border collie som heter Leah. Hun er hvit under buken og på forbena, og en tynn hvit stripe over nakken. Jeg hadde en helt hvit valp med 4 sorte flekker som het Frost, men han var født døv.. og vi måtte avlive ham.. :P

Jeg registrerte meg her p.g.a min interesse for hund, og for at jeg skal kunne stille spørsmål og forhåpentlivis få svar på ting jeg lurer på når det kommer til hunder. ;)

Jah.. noe du lurer på ang. meg så er det bare å spørre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :innocent:

Takk! ;)

Likte signaturen din.. Jeg har akkurat miste min lille valp, Frost... bare 2 måneder gammel.. han var døv, så foreldrene mine måtte avlive han, men de gjorde det uten å si noe til meg.. fikk liksom aldri sagt hade.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit til oss.

Artig med flere som driver med gjeting (nå var det ikke underforstått at jeg gjør det altså, for mine hunder er enten redd sauen eller overser den :innocent:)

Lurer du på noe er det bare å spørre, og husk å lese forumets retningslinjer (plassert øverst til venstre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :innocent:

Likte signaturen din.. Jeg har akkurat miste min lille valp, Frost... bare 2 måneder gammel.. han var døv, så foreldrene mine måtte avlive han, men de gjorde det uten å si noe til meg.. fikk liksom aldri sagt hade.. :P

Takk ;)

Ja, det er utrolig trist å måtte avlive en hund, og det må jo være ekstra trist når den var så ung og hadde hele livet foran seg! :P Jeg føler med deg.

Tispa mi ble jo 7 år og levde et langt, flott liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :icon_redface:

Driver du med noe med hunden din?

Takk, og til alle andre som ønsker meg velkommen. :D Koselig:)

Jeg kan desverre ikke drive på med gjeting for tiden, siden jeg bor i sentrum, tromsø og går på skole for øyeblikket. Men stefaren min tar seg av gjetinga og trener henne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...