Gå til innhold
Hundesonen.no

Olav og .... hmm.. ja.. må finne en.


olavxxx

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Hvis du vil ha en "propell-hund" som er snill med barn burde du skaffe deg en Boxer. Han ELSKER barn, ser noen på gaten er det ikke mulig å gå videre før han har hilst, og det er ikke sånn vill hoppe-hilsen heller, som han har med noen voksne, men rolig lukte på hånden og kose-hilsen :huh:

Ellers er han helt i 100 når vi leker ute, men samtidig helt avslappet når vi er inne.

Ellers er de renslige. Sikler ikke, bare når de har spist eller drukket, men det er bare å tørke det.

Og de tåler en hel del, og røyter lite. Pluss at de elsker familien sin, og vil være med dem mest mulig.

Så tror det er en fin rase for deg :P Jeg synes den var litt skummel før, men nå synes jeg bare den er søt :rolleyes: Og de er jo verdens snilleste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha en "propell-hund" som er snill med barn burde du skaffe deg en Boxer. Han ELSKER barn, ser noen på gaten er det ikke mulig å gå videre før han har hilst, og det er ikke sånn vill hoppe-hilsen heller, som han har med noen voksne, men rolig lukte på hånden og kose-hilsen :huh:

Ellers er han helt i 100 når vi leker ute, men samtidig helt avslappet når vi er inne.

Ellers er de renslige. Sikler ikke, bare når de har spist eller drukket, men det er bare å tørke det.

Og de tåler en hel del, og røyter lite. Pluss at de elsker familien sin, og vil være med dem mest mulig.

Så tror det er en fin rase for deg :P Jeg synes den var litt skummel før, men nå synes jeg bare den er søt :rolleyes: Og de er jo verdens snilleste :P

ja, jeg har faktisk tenkt tanken :P

blir liksom litt mer åpen nå.. hundeverden er vel ikke så a4 som jeg trodde:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kommer de i mange forskjellige farger. Vår er rød og hvit. Men håper på en mørkebrun neste gang. Ville også hatt en hvit, men samboer liker ikke de, og man skal jo helst være enig :huh:

Med små unger er det også best med litt større hunder, siden de tåler mer røff lek.

Her er et par i Sandnes og Stavanger, altså ikke for langt vekke: :P

http://www.scriptdb.org/boxer/

http://home.online.no/~ekfage/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kommer de i mange forskjellige farger. Vår er rød og hvit. Men håper på en mørkebrun neste gang. Ville også hatt en hvit, men samboer liker ikke de, og man skal jo helst være enig :huh:

Med små unger er det også best med litt større hunder, siden de tåler mer røff lek.

ja.. hehe..

jeg så en hvit en.. :P

egentlig synest jeg retriever er mye "penere", men.. det endrer seg vel etter hvilken hundetype man har hatt, ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, innrømmer jeg gikk inn her av nysgjerrighet på hvem dette var, som er så populær at han får så mange velkomstsvar :P

Velkommen, forresten :huh:

hehe :P

Ja.. Jeg skal for all del ikke klage!

Takk skal du også ha, såvel som alle andre som har hilst! :P

hmm..

masse godis igjen på stuebordet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen! gutter trenger vi innpå her! B)

Òg jeg trenger en jente :P

Må nesten ha en som kan piske meg litt.. ikke bokstavlig talt altså, hehe..

Men sant.. Jeg skeiser litt ut nå, som jeg har vært singel ca. et år.

Hm, blir vel overfalt av velkomstmeldinger fordi han er så kjekk og grei :P hehe...

Hehe.. :huh:

Takk for sen og hyggelig velkomst.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Òg jeg trenger en jente :D

Må nesten ha en som kan piske meg litt.. ikke bokstavlig talt altså, hehe..

Men sant.. Jeg skeiser litt ut nå, som jeg har vært singel ca. et år.

Hehe.. :)

Hehe er du innpå et hundeforum og skjekker jenter? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er du innpå et hundeforum og skjekker jenter? :)

jegmegnei?

hvaforno? :D

har ikke sjekket opp noen enda, iallefall :D (som jeg vet om(?)).

*trøtt i dag*

jeg våknet midt på natten, i natt, når jeg var flink og la meg før 0100..

skulle opp 07:00.

midt på natten, hører jeg "uøøuUææeuueøeeææeæeeuuæææ", med mindre avvik enn nevnbart.

Jeg bare "wtf er det??"... prøvde å finne ut hva de syke lydene var..

så hørte jeg til slutt at det var en dame som skrek..

hun hadde den sykeste stemmen ever!

stemmen hennes, var som det jeg allerede nevnte: "uøøuUææeuueøeeææeæeeuuæææ", bare at hun ropte ting, da :P kanskje hun ropte i søvne elns... det var ikke noe sånn "hjelp meg" roping, men bare helt syk roping.. hehe.. vanskelig å forklare.

ps. jeg bor i blokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe glad jeg bor i tomannsbolig ja :P

Jeg la meg tolv og var oppe klokken seks i dag. så jeg vet hvordan det føles... :P

ja, men jeg har drevet å lagt meg i 2-3 tiden hver natt, i et par uker :S

jeg liker å sove lenge - men liker ikke å legge meg tidlig..

hehe..

det er ikke så mye bråk i blokken min vanligvis..

litt musikk og slikt av og til, men det går greit for meg..

det betyr jo bare at jeg også kan spille med litt volum :)

Hei og velkoimmen. Håper du vil trives her :D

Hei, takk :D

hehe, så skjønn den valpen i profilbildet ditt var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...