Gå til innhold
Hundesonen.no

Olav og .... hmm.. ja.. må finne en.


olavxxx

Recommended Posts

Jeg vet ikke om jeg har et slikt bilde nå.. men jeg kan kanskje ordne et?

De er best live, freestyle da.. pga. da kan jeg tolke ansiktet på personen jeg utfører det mot, så kan jeg da tilpasse meg hvilken hund den personen foretrekker..

Ja det syns jeg du kan. :) Selv om det er bedre live som du sier... Kanskje lage et filmklipp da? :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Har tatt mammas gamle med eggedosis :) Det var liiite populært :P

Nå er delete og insert knappen min herpings - noe som gjør webdesign til en litt mer tidkrevende geskjeft :)

du kan mest sannsynligvisknekke av tastene med feks. en kjøkkenkniv..

ta den på undersiden og vipp de opp..

så kan du skru frahverandre resten av tastaturet også :-) trenger bare et lite philips-skrujern (stjerne)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ingenting om din bil, men min 242 er *rimelig* påkostet..

går vel 0-100 på ca. 6.5 på sommerdekk og tørt føre.

har aldri sletet med fremkommelighet heller, da jeg har dana truetrac lsd..

på sommer har jeg 225/45-ZR17W rundtom..

sparker greit med 220hk/280nm i en lettet 242 på ca. 1100kg.

Hihi, høres ut som en morsom bil som sparker fra. Audien (2004 A4 TDIQ MTM S-line) her er en ulv i fåreklær. Man skulle tro det var en stasjonsvogn med barnesete og golden retriever, men den var 0,005 sekunder fra å slå Børge Olsen på Eikås banen i fjor - og det med diesel motor. Den er vel penere enn den er rask, men den er jo rask nok for oss. Den fikk også 1. plass på street legal i Bergen i fjor på reaksjonstid/akselerasjon så den funker jo. Men ikke noe 6 sekunders bil akkurat, på 1600 kg, haha. Bare venter på å sette på sommerhjula nå, 225/30/20, montere et etterlengtet justerbart senkesett og lakkere fronten etter en vinter med steinsprut og salta veier. Nå er treffsesongen øyeblikkelig i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det syns jeg du kan. :) Selv om det er bedre live som du sier... Kanskje lage et filmklipp da? :P:)

ja, men jeg kan ikke gjøre det nå..

har "bad hairday"..

jeg var i nordhordaland for å låne vekk hjernen til bilen min, til kompiser som skulle prøve ut noe..

var så kaldt der, at når jeg kom hjem, gikk jeg rett i en varm dusj, byttet klær, etc..

tok selvsagt ikke å fikset håret igjen, så jeg ser ut som en engelskmann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan mest sannsynligvisknekke av tastene med feks. en kjøkkenkniv..

ta den på undersiden og vipp de opp..

så kan du skru frahverandre resten av tastaturet også :-) trenger bare et lite philips-skrujern (stjerne)..

Det hadde nok funket... om jeg ikke hadde bærbar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, høres ut som en morsom bil som sparker fra. Audien (2004 A4 TDIQ MTM S-line) her er en ulv i fåreklær. Man skulle tro det var en stasjonsvogn med barnesete og golden retriever, men den var 0,005 sekunder fra å slå Børge Olsen på Eikås banen i fjor - og det med diesel motor. Den er vel penere enn den er rask, men den er jo rask nok for oss. Den fikk også 2. plass på street legal i Bergen i fjor på reaksjonstid/akselerasjon så den funker jo. Men ikke noe 6 sekunders bil akkurat, på 1600 kg, haha. Bare venter på å sette på sommerhjula nå, 225/30/20, montere et etterlengtet justerbart senkesett og lakkere fronten etter en vinter med steinsprut og salta veier. Nå er treffsesongen øyeblikkelig i gang!

ja, den er sikkert morro..

jeg har bygget min opp med større stabstag, hjulhus-tårnstag, gt-stag (tårn til torpedovegg), stag bærebru, polyurethaneforinger, 45mm senkefjærer, gule koni sport, gr.a. vinge, etc. etc.

men ja.. har desverre skjedd en del kjipe ting med 242'en for tiden..

i fjor rygget en fyr inn fronten min, men jeg fikk jo over 11.000kr for det da :) men det gikk med til ting jeg trengte i leigligheten :P

så for ikke så mange dager siden, røk høyre skjerm bak...

ikke jeg som var fører.. men ja..

ble litt deprimert av det, pga. jeg har brukt så sinnsykt mye penger på den bilen :S

har lyst å bli "ferdig" med den.. det er jo en 1979', freg. 1980..

har bare planer om å få den "fin" igjen.. har twinturbo liggende, men jeg tror ikke jeg monterer.

jeg mener jeg har brukt nok penger på bil nå og vil heller pusse opp leiligheten min, da jeg har mer igjen for det..

men, paralellet, driver jeg og faren min å fikser opp en 17. mai bil nå :-)

volvo 780 bertone coupe, med turbomotor fra 940.. totalrenovert motor med masse gromdeler.

det skal være en cruiser da.. ikke noe racer, men den kommer til å dra "greit".

lykke til med bilsesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte! Hvis du skal på motorfestivalen i år (Exporama, Hellerudsletta i april) så står vi på stand der med kjerra utstilt :)

hmm, tviler på jeg skal der..

men må vel til vallåkra..

samt kanskje andre treff på østlandet.

får se.. jeg har jo jobb som jeg bør møte opp på :)

men jeg har jo opptjent ferie da, hehe..

men, hehe.. tror at ca. 99% på forumet her vil kjede seg med bil-innlegg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men jeg kan ikke gjøre det nå..

har "bad hairday"..

jeg var i nordhordaland for å låne vekk hjernen til bilen min, til kompiser som skulle prøve ut noe..

var så kaldt der, at når jeg kom hjem, gikk jeg rett i en varm dusj, byttet klær, etc..

tok selvsagt ikke å fikset håret igjen, så jeg ser ut som en engelskmann!

Jammen da gjør du det i morgen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sittet og lest hele denne tråden, og tror jeg må ha misforstått den...? Er ikke dette presentasjonstråd? Biler og slike ting kan dere vel diskutere på alt mulig eller noe sånt...? (synes egentlig det er rart at ingen av moderatorene har gitt beskjed om dette..) :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er en presentasjonstråd, her blir man kjent med den nye brukeren. I dette tilfellet har brukeren selv lagt opp til at det kan snakkes litt OT i "hans" tråd. Og på denne måten vil man jo bli bedre kjent enn om man bare skrev velkommen.

Hadde en slik diskusjon startet UTEN at det var trådstarters ønske, ja da hadde nok vi moderatorer stoppet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er en presentasjonstråd, her blir man kjent med den nye brukeren. I dette tilfellet har brukeren selv lagt opp til at det kan snakkes litt OT i "hans" tråd. Og på denne måten vil man jo bli bedre kjent enn om man bare skrev velkommen.

Hadde en slik diskusjon startet UTEN at det var trådstarters ønske, ja da hadde nok vi moderatorer stoppet det.

Jaja, tenker jo bare på retningslinjene/reglene som dere refererer til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :innocent:

Hilsen ei som blir forbikjørt av volvoer på strekkene, men som tar de igjen når de har fått problemer med bilen... Kjører Toyota som ikke er kjapp eller direkte vakker, men kommer seg dit den skal uten å måtte skifte deler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, tenker jo bare på retningslinjene/reglene som dere refererer til jeg...

Ja, det er helt riktig det, og hadde det vært diskusjoner her uten at tråd-starteren var den som tok initiativet, så hadde det blitt stoppet.

Regelen om å holde seg til topic er vi strengest på når det kommer til diskusjoner. I tråder på "alt mulig" og her skal det være lov å bevege seg litt utenfor topicen. Ved at vi går utenfor topic i denne, har vi lært mye om den nye brukeren som kanskje ikke hadde kommet frem ved andre anledninger.

Det som ER OT er denne diskusjonen, så denne vil stoppe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt riktig det, og hadde det vært diskusjoner her uten at tråd-starteren var den som tok initiativet, så hadde det blitt stoppet.

Regelen om å holde seg til topic er vi strengest på når det kommer til diskusjoner. I tråder på "alt mulig" og her skal det være lov å bevege seg litt utenfor topicen. Ved at vi går utenfor topic i denne, har vi lært mye om den nye brukeren som kanskje ikke hadde kommet frem ved andre anledninger.

Det som ER OT er denne diskusjonen, så denne vil stoppe her.

ja det er bare å stoppe, jeg startet ikke en diskusjon, det var et spørsmål men kanskje misforsto du.

sølvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er bare å stoppe, jeg startet ikke en diskusjon, det var et spørsmål men kanskje misforsto du.

sølvi

Spørsmål, rapporter etc som har med moderering å gjøre tar man pm til en moderator, ikke i trådene, det blir fryktelig rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål, rapporter etc som har med moderering å gjøre tar man pm til en moderator, ikke i trådene, det blir fryktelig rotete.

Ja..

Jeg sier fra om jeg ikke liker OT, men jeg liker OT, når det hører hjemme.

Som silje ovenfor her sa *klappe på hodet*, la jeg opp til OT og diverse tull :-)

Men, som hun også sa, er det som virkelig er OT her, er å diskutere om dette er OT eller ei..

Det har ikke noe her å gjøre..

Jeg vil ha litt OT her.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ingenting om din bil, men min 242 er *rimelig* påkostet..

går vel 0-100 på ca. 6.5 på sommerdekk og tørt føre.

har aldri sletet med fremkommelighet heller, da jeg har dana truetrac lsd..

på sommer har jeg 225/45-ZR17W rundtom..

sparker greit med 220hk/280nm i en lettet 242 på ca. 1100kg.

Høres ut som noe ala min samboer's "røde dødsmaskin" som jeg og svigerfar liker å kalle den,hehe ;)

Ellers har vi en 91-mod 240 stasjons vogn (den kjører svigerfar rundt i for tiden) og en 96mod(?) 850 T5R

Selv holder jeg meg til min kjære 04 mod Toyota Landcruiser, traktor og hundebil :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe ala min samboer's "røde dødsmaskin" som jeg og svigerfar liker å kalle den,hehe ;)

Ellers har vi en 91-mod 240 stasjons vogn (den kjører svigerfar rundt i for tiden) og en 96mod(?) 850 T5R

Selv holder jeg meg til min kjære 04 mod Toyota Landcruiser, traktor og hundebil :innocent:

ja.. jeg liker biler :-)

best volvo da.. samt porsche 911 er jo fet..

den på 80-90 tallet, da spesiellt porsche 911 turbo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...