Ja, bilder er lagret på forskjellige nettsteder der brukeren enten har gått ut, brukt opp plassen din, slettet bildene, osv. Fordeler og ulemper med å ha bildene lagret på selve forumet. (ulempen er at det er veldig plasskrevende, og ekstra arbeid om man allerede har bildene i et galleri et annet sted).