pippin Skrevet 4. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2019 Da prøver vi igjen da! Fikk ikke redigert i den andre tråden Glemte første bilde da - da vi gikk ut på tur rundt kl.6.00. Yara ville bare tisse og drite og så løpe inn å legge seg på sofaen igjen. Været var SURT. Litt over 07:00 var jeg på tbanen på vei til jobb Kl.08:00 var vi klare for å ta imot pasienter Rundt kl 9 (egentlig hele dagen) sjekka jeg Yara vi appen. Utrolig fint å se at hun slapper totalt av hjemme alene ❤️ Min lille søte leilighet Så gikk tiden med mye å gjøre på jobb. Kl 12 spiste jeg lunch kl. 14 sjekka jeg Yara igjen. Like chill ❤️ Hu har henta to sko og lagt de i sofaen Men tygger aldri på det haha. Rundt 3.30 dro jeg fra jobb. Været var knallfint! Løp hjemom og henta Yara før vi dro til togstasjonen. Hun nøøøøøt sola ❤️ Ca. 16.30 17:30 ish. Endelig framme! Møtte opp med Shokata og bikkjene og dro til en liten hundepark. 18.30 ish Yara kooooser seg! ca 19.30 ish - På toget på vei hjem ca 21:00 - hjemme og Yara er trøtt etter lek og moro. Jeg oppdaterer litt på hjemmesida mi. Vi sovna ikke lenge etter dette. Jeg var meeeegatrøtt og skulle opp tiiidlig dagen etter. 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 5. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2019 Efit er koselige ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 6. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2019 3 hours ago, yurij said: Efit er koselige ? Ja de er det Synd EFITene har dødd ut sammen med forumet... Koselig å få et lite innblikk i andres hverdag med hund 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 10. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2019 Jei Efit er gøy! Hvilket kamera har du kjøpt? Jeg er i markedet så driver å sjekker litt rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sona Skrevet 10. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2019 Hehe, ene min flytter også på sko iblant når han er hjemme alene. Ikke ødelagt noen da, bare tygget bittebittelitt på noen lisser? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2019 Koselig med EFIT? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 23. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2019 On 10/10/2019 at 12:33 PM, HeleneFS said: Jei Efit er gøy! Hvilket kamera har du kjøpt? Jeg er i markedet så driver å sjekker litt rundt. Jeg har et Canon 5D mk II Lenge siden jeg kjøpte det da. Men det er veldig greit til semiprofft bruk! Og så har jeg en Sigma 85mm til portretter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 30. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2019 Koselig EFIT! Det er bra noen kjører på, da er det fort gjort at andre slenger seg på og vi får litt liv i både EFIT og forumet igjen. Jeg skal vurdere Efit på fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts