Gå til innhold
Hundesonen.no

Høyenergifôr... Royal Canin/Eukanuba

Recommended Posts

Bikkjedyrene får nå Royal Canin 4800. De er pudler, altså ikke spesielt matglade. Dette spiser de verken mer eller mindre av i forhold til andre tørrfôr, men jeg tenker at kalorimengden må jo bli høyere. De kunne begge lagt på seg et par kilo, hannhunden sikkert tre også...

De får også Vom og Hundemat, men for å ikke bli veldig harde i magen trenger de også litt tørrfôr. Grønnsaker funker ikke, og jeg vil altså at de skal legge på seg litt.

Nå ser jeg at Buddy har tilbud på jaktfôret til Eukanuba. Regner med det stiller i samme gata som Royal Canin sitt? Så det jeg egentlig lurer på er om noen har prøvd begge og kan si hvilket fôr bikkjene likte best?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 hour ago, Ulrikke said:

Bikkjedyrene får nå Royal Canin 4800. De er pudler, altså ikke spesielt matglade. Dette spiser de verken mer eller mindre av i forhold til andre tørrfôr, men jeg tenker at kalorimengden må jo bli høyere. De kunne begge lagt på seg et par kilo, hannhunden sikkert tre også...

De får også Vom og Hundemat, men for å ikke bli veldig harde i magen trenger de også litt tørrfôr. Grønnsaker funker ikke, og jeg vil altså at de skal legge på seg litt.

Nå ser jeg at Buddy har tilbud på jaktfôret til Eukanuba. Regner med det stiller i samme gata som Royal Canin sitt? Så det jeg egentlig lurer på er om noen har prøvd begge og kan si hvilket fôr bikkjene likte best?

har prøvd begge, foretrekker RC. Mange dyrebutkker har 2 for 1 tilbud på rc 4800 nå 

Det er jo ikke værre enn at du prøver - så ser du hva du og hundene foretrekker. 

Endret av Meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hundene mine spiser det de får. Men, eg selv foretrekker RC over Eukanuba, hundene blir gassprodusenter på eukanuba... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Jeg har en powderpuffgutt på 2 år. Han er ikke glad i å gå tur. Når han ser båndet sitt gjemmer han seg dersom det ikke passer ham å hvor gå ut. Han kan også knurre og glefse etter meg hvis han ikke får bestemme. Disse tingene overser jeg for han må ut, og han må  stelles. Har ingenting imot å bade, verre med børsting og føning.Jeg tror han er utrygg på en eller annen måte. Han har aldri blitt tatt fysisk  eller straffet. Trenger råd for hvordan han  kan bli en tryggere hund og hvordan få slutt på knurringen.  
    • Hei. Jeg har en powderpuffgutt på 2 år. Han er ikke glad i å gå tur. Når han ser båndet sitt gjemmer han seg dersom det ikke passer ham å hvor gå ut. Han kan også knurre og glefse etter meg hvis han ikke får bestemme. Disse tingene overser jeg for han må ut, og han må  stelles. Har ingenting imot å bade, verre med børsting og føning.Jeg tror han er utrygg på en eller annen måte. Han har aldri blitt tatt fysisk  eller straffet. Trenger råd for hvordan han  kan bli en tryggere hund og hvordan få slutt på knurringen.  
    • Jeg leste artikkelen og lo fordi jeg trodde det var satire. Helt til jeg oppdaget at det faktisk var nrk sin artikkel jeg leste   Jeg synes vi burde slappe av litt og ikke lete etter feil overalt. Vi kan finne feil med absolutt alt om vi vil, men det er ikke nødvendig
    • I går fikk vi tatt noen nye bilder av prinsessen før vi dro hjem fra hytten 
    • Under et år. Fikk det etter ho fikk valper. Eieren har ikke fått testet ho så hard etter ho fikk stoffskifteproblemer, så vet ikke så mye :-/
  • Nylig opprettede emner