Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Jeg driver å vurderer ny mobil. Dvs jeg har sett på huawei p20 pro, men jeg er SÅ redd jeg kommer til å savne iphonen. (Har 7’ern)

Noen som har gått fra iphone til p20? Verdt det mtp kameraet? Eller kanskje du har p20 lite? Eller andre tips 😂 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den mobilen skal være knall! Ville ikke kjøpt lite. MEN er du fornøyd med Apple burde du ikke bytte, du kommer til å angre. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hatt p20, men hatt p9 i et par år nå. Har alltid hatt android-telefoner og vært storfornøyd med det ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Kristin_nord skrev:

Jeg driver å vurderer ny mobil. Dvs jeg har sett på huawei p20 pro, men jeg er SÅ redd jeg kommer til å savne iphonen. (Har 7’ern)

Noen som har gått fra iphone til p20? Verdt det mtp kameraet? Eller kanskje du har p20 lite? Eller andre tips 😂 

Jeg har Huawei P20 Pro. Jeg kjøpte den kun pga kameraet, siden Nokia Lumia 1020 har jeg savnet et ordentlig kamera på telefon. Huawei sitt er lysår fra Nokia sitt. Jeg er skuffet. Den er gigantisk så jeg får den aldri med meg , for stor for alle lommer . Den sluker batteri og bruker MYE data på alt den gjør . Kameraet svarer ikke til forventningene

Endret av yurij

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, yurij skrev:

Jeg har Huawei P20 Pro. Jeg kjøpte den kun pga kameraet, siden Nokia Lumia 1020 har jeg savnet et ordentlig kamera på telefon. Huawei sitt er lysår fra Nokia sitt. Jeg er skuffet. Den er gigantisk så jeg får den aldri med meg , for stor for alle lommer . Den sluker batteri og bruker MYE data på alt den gjør . Kameraet svarer ikke til forventningene

Såpass. Det var dårlig til at den skal være «tidenes» mobil 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
3 timer siden, mushi skrev:

Den mobilen skal være knall! Ville ikke kjøpt lite. MEN er du fornøyd med Apple burde du ikke bytte, du kommer til å angre. 

Det er det jeg er redd for, for apple har ting som ikke kan måle seg med android 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på å anbefaler Huawei :D Min er riktignok et par år gammel nå, men jeg er fornøyd med den. Lite tull og enkel å forstå seg på. Noe eple tlf kommer aldri i hus her. Forferdelig overpriset er de også :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Såpass. Det var dårlig til at den skal være «tidenes» mobil 😅

Det blir vel alle lansert som :D  . Den er enkel å forstå seg på selv om den har noen dumme løsninger  i menyer og funksjoner så er den helt grei i bruk. Men at den bruker mere data enn andre telefoner er fakta, det ble jeg advart mot ved kjøp og det stemmer. Den sluker batteri og den er gigantisk. Dra og kjenn på en i butikk før du kjøper. Det er en telefon til nesten 10.000 så man bør være fornøyd syns jeg :) Jeg ville ha et bra  kamera å ha med i lomma men ikke går den i lomma og ikke er kamera bra nok til den prisen. Jeg hadde sett om jeg fant en annen tlf med 20 mpx kamera feks. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mardina skrev:

Henger meg på å anbefaler Huawei :D Min er riktignok et par år gammel nå, men jeg er fornøyd med den. Lite tull og enkel å forstå seg på. Noe eple tlf kommer aldri i hus her. Forferdelig overpriset er de også :P 

Eple tlf er egentlig helt fantastisk, og min er billigere enn p20 pro ;)

Akkurat nå, yurij skrev:

Det blir vel alle lansert som :D  . Den er enkel å forstå seg på selv om den har noen dumme løsninger  i menyer og funksjoner så er den helt grei i bruk. Men at den bruker mere data enn andre telefoner er fakta, det ble jeg advart mot ved kjøp og det stemmer. Den sluker batteri og den er gigantisk. Dra og kjenn på en i butikk før du kjøper. Det er en telefon til nesten 10.000 så man bør være fornøyd syns jeg :) Jeg ville ha et bra  kamera å ha med i lomma men ikke går den i lomma og ikke er kamera bra nok til den prisen. Jeg hadde sett om jeg fant en annen tlf med 20 mpx kamera feks. 

Joda, men med leica kamera å greier 😂

da får nok 7ern leve litt til så får speilrefleksen stå for bilda 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kristin_nord skrev:

Eple tlf er egentlig helt fantastisk, og min er billigere enn p20 pro ;)

Joda, men med leica kamera å greier 😂

da får nok 7ern leve litt til så får speilrefleksen stå for bilda 😅

Man kan gå på manuelle instillinger på kamera naturligvis men litt av greia er jo å få gode bilder på farten :)  Jeg syns fargene er heslige og man må ikke puste når man tar bilde. IMG_20180711_194222.thumb.jpg.33303e63d890152e4eff591224082a27.jpgIMG_20180711_195335.thumb.jpg.dd70da5ca2790fe78b3281c061dc31ef.jpgIMG_20180711_200805.thumb.jpg.aa575dc58b0ab588950e98c3f577ad2e.jpgIMG_20180712_164900.thumb.jpg.3360d6b1a26170fcbe2fe55a3702dbb5.jpgIMG_20180711_192859.thumb.jpg.200c9eb6c0b620ae81cdc0c451a52407.jpgIMG_20180622_204520.thumb.jpg.327cb4ce5e5111edc9ba9986fac28699.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kristin_nord skrev:

Ser poenget ditt @yurij 😂 men du er flink til å ta bilder da! 

Hvilken rase er den hunden? :P

Podenco Ibicenco :)  Kul hund!! ( men der også ble fargene fryktelig grelle)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
15 minutter siden, yurij skrev:

Podenco Ibicenco :)  Kul hund!! ( men der også ble fargene fryktelig grelle)

Kule ører 😍 ja, ser poenget ditt . Det er dårlig 😔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samboer kjøpte seg huawei nå og jeg må si meg enig med flere andre her; dårlig kamera. Samsungen min, som er av eldre model, har et mye bedre kamera synes jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Tonje skrev:

Samboer kjøpte seg huawei nå og jeg må si meg enig med flere andre her; dårlig kamera. Samsungen min, som er av eldre model, har et mye bedre kamera synes jeg. 

Det er skuffende ! :) skikkelig og.. da er det nok bedre ting å investere penga i 😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt p9 lite fra huawei, og den skuffet, selv til billigmodell å være. Telefonen var forsåvidt grei å bruke, men kameraet var elendig og den begynte å fuske og henge seg opp etter bare tre mnd.

Da skjermen gikk dundas måtte jeg ha ny, rimelig telefon litt kjapt, og ble tipset om xiaomi MI. Hadde aldri hørt om merket før, men ble overbevist av anmeldelsen fra tek. Har ikke angret, syns jeg fikk mye for pengene med tanke på at dette også er svært rimelige telefoner. Kameraet er også bra syns jeg. Er vel bare netonnet som selger disse her til lands enda da.

Når det er sagt, hadde jeg hatt mulighet til å gå høyere i pris ville jeg gått for siste fra samsung, de er vel holdt for best kamera og bildekvalitet. 

...og epletelefoner er jo håpøse, må være android :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
46 minutter siden, MarieR skrev:

Jeg har hatt p9 lite fra huawei, og den skuffet, selv til billigmodell å være. Telefonen var forsåvidt grei å bruke, men kameraet var elendig og den begynte å fuske og henge seg opp etter bare tre mnd.

Da skjermen gikk dundas måtte jeg ha ny, rimelig telefon litt kjapt, og ble tipset om xiaomi MI. Hadde aldri hørt om merket før, men ble overbevist av anmeldelsen fra tek. Har ikke angret, syns jeg fikk mye for pengene med tanke på at dette også er svært rimelige telefoner. Kameraet er også bra syns jeg. Er vel bare netonnet som selger disse her til lands enda da.

Når det er sagt, hadde jeg hatt mulighet til å gå høyere i pris ville jeg gått for siste fra samsung, de er vel holdt for best kamera og bildekvalitet. 

...og epletelefoner er jo håpøse, må være android :P

Har også lest og vurdert det ukjente merket. Har du bilder tatt med tlf? :) 

Samsung er jeg kjempe lei, da det bare var tull med de siste tlf jeg hadde. :P så det er helt uaktuelt. Også har jeg angst for å bytte emojis :lol:

epletelefoner er egentlig helt fantastiske når man kommer over kneika! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kamera er vel ikke det aller viktigste i en mobil? For meg er det i hvert fall ikke det. 

Men om du har lyst på epletlf, så kan du vel kjøpe det? :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 timer siden, Mardina skrev:

Men kamera er vel ikke det aller viktigste i en mobil? For meg er det i hvert fall ikke det. 

Men om du har lyst på epletlf, så kan du vel kjøpe det? :) 

Kameraet er noe av det viktigste på tlf for min del hvertfall :) da jeg liker å kunne ta bilder jeg kan bruke videre når vi er ute osv. Kontra å dra med speilrefleksen til skogs osv. 

Jeg har epletelefon ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt meg Huawei Mate 10 Pro, og er fornøyd med telefonen som sådan, men dessverre har kameraet skuffet meg en god del.

Jeg har tidligere hatt LG G4, som har tatt fantastiske bilder, og dessverre skuffer Huaweien meg der, selv om den i teorien skal ha langt bedre kamera. Bildene er ikke 100% skarpe, autofokus er ikke så rask, den sier at den er i fokus, men er ikke i fokus, å ta bilder av løpende schäfer er tydeligvis ikke så lett, og jeg synes også at fargene er litt spesielle.

Jeg har dog ikke testa det ut så mye, mulig det blir bedre med litt tilvenning, men jeg forventet jo et bedre kamera enn på LG'n. Dessverre ser det ut som jeg må beholde den som fotomobil, for å få de resultatene jeg ønsker. Ellers fungerer telefonen utmerket. Den er rask, har super batterkapasitet, masse lagringsplass og en hendig størrelse. Fingeravtrykksleseren (min første erfaring med dette) er utrolig enkel i bruk og åpner telefonen på null komma niks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Tuvane skrev:

Jeg har akkurat kjøpt meg Huawei Mate 10 Pro, og er fornøyd med telefonen som sådan, men dessverre har kameraet skuffet meg en god del.

Jeg har tidligere hatt LG G4, som har tatt fantastiske bilder, og dessverre skuffer Huaweien meg der, selv om den i teorien skal ha langt bedre kamera. Bildene er ikke 100% skarpe, autofokus er ikke så rask, den sier at den er i fokus, men er ikke i fokus, å ta bilder av løpende schäfer er tydeligvis ikke så lett, og jeg synes også at fargene er litt spesielle.

Jeg har dog ikke testa det ut så mye, mulig det blir bedre med litt tilvenning, men jeg forventet jo et bedre kamera enn på LG'n. Dessverre ser det ut som jeg må beholde den som fotomobil, for å få de resultatene jeg ønsker. Ellers fungerer telefonen utmerket. Den er rask, har super batterkapasitet, masse lagringsplass og en hendig størrelse. Fingeravtrykksleseren (min første erfaring med dette) er utrolig enkel i bruk og åpner telefonen på null komma niks.

Det synes jeg er feil wow effekt fra huawei, så det blir nok ikke det på meg :) kamera er det viktigste min mobil har hvertfall :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har tenkt en stund at jeg skulle begynne med dette, men er rett og slett litt usikker på hvor jeg skal begynne.. før har jeg trent balanse og styrke med kasse alene, men det er ikke uendelige muligheter med det. Hvilken ball er greit å starte med for oss som ikke aner noe om øvelser? Hvilke øvelser er greit å starte med for en nybegynnerhund?
    • Jeg er så lite forberedt på en krise som jeg kan få blitt jeg. Ikke har vi matlager og ikke vann. Det eneste vi har mye av er ved så vi klarer oss en vinter, eller en halv om det er eneste varmekilde. Vi har varme klær og tepper da, men ellers er vi in deep shit om vi ikke kan handle mat på butikken. Vi har heldigvis en dieselbil i tillegg til elbilen om ulykken skulle være ute. 
    • Vi har vedovner i alle husets etasjer. Vi har 4 1000 liters dunker stående med vann og sikkert nok ved til 2090 selv om hele nabolaget får   Ingen mat stående klart, men har tenkt flere ganger å ta noen kurs på ulike metoder å konservere mat (ikke fordi jeg tror dommedagen vil komme, men fordi jeg synes det er spennende.) men vi er bønder og samboer er jeger så liker å tro vi hadde klart oss bra. Over en lengre krise måtte vi ha tatt endel av hundene og sluppet kuene fri regner jeg med, men kjekt å ha hest når man til slutt går tom for diesel. Vi har forøvrig egen dieseltank også, og endel aggregater. Ser for meg at vårt største problem ville vært å forsvare alt dette her for alle andre uten noe
    • Hvis jeg først skal begynne å preppe så er det dopapir jeg kommer til å hamstre. Mengder av! Undervurdert ass.
    • Begynner å bli latterlig mye ører på det dyret nå, og verre skal det bli... Det klør i fingrene etter å hente saksa, men vi skal prøve oss litt på veteran-utstilling til våren og da må nok ørene være på stell
  • Nylig opprettede emner