Gå til innhold
Hundesonen.no

Svangens Andre Boysenbær "Skoj"

Recommended Posts

6 timer siden, MegaMarie skrev:

Endelig! Egen tråd så man kan følge med 😁😁 Gratulerer! Han ser ut som en skjønning 😍 

Kommer på nå at jeg har glemt alt av den valpetiden 😂 Men jeg minnes noen gremlins perioder. Jeg kan trøste deg med at de blir perfekte hunder tilslutt 😍❤️

Tusen takk :) 

Jeg minner meg selv til stadighet på at jeg kommer til å se tilbake på denne tida og flire godt, sånn en gang i fremtida...:lol:

• Like 1
  • Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skoj har nå blitt 4 mnd gammel og er fremdeles et utømmelig duracell-batteri :dog_running:. Han er veldig artig! Og til tider veldig slitsom :lol:, men jeg digger han og tror vi skal få mye moro sammen fremover.

20180421_110314.thumb.jpg.c54fcd9188c209c432d8e32494503923.jpg

20180413_113439.thumb.jpg.386785c5f95aecf4deba288bdf46506a.jpg20180413_120653.thumb.jpg.4ffedd5dbf4b556c18df896ecff2371c.jpg

• Like 9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Therese,Bonzo&Nemo skrev:

Han er nydelig!! Også ser han ut som en liten luring :ahappy:

Det er han! :P 

• Haha 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig fin 😍 Jeg liker alle jeg har møtt fra kullet så langt. Jeg syns de vokser seg veldig fin! 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skoj har vært på valpeshow i dag og ble BIS 3 😀

20180526_134356.thumb.jpg.75ddc411619ba5d141784e4e3e505056.jpg

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste det var noe kjent med det navnet, men koblet ikke riktig sånn akkurat der og da. Fin er han, fløt så pent i ringen atte og sto som en påle :)  Hilsen brøleapen (ringsekretær).

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Marie skrev:

Gratulerer :)

Tusen takk 😊

2 timer siden, Tøfflus skrev:

Jeg visste det var noe kjent med det navnet, men koblet ikke riktig sånn akkurat der og da. Fin er han, fløt så pent i ringen atte og sto som en påle :)  Hilsen brøleapen (ringsekretær).

Åh, var det deg det?? 😃 Så artig! Du er en veldig trivelig ringsekretær! 😊

1 time siden, Malamuten skrev:

Gratulerer 😁 ikke rart han gjorde det bra så pen som han er 😍😍

Tusen takk 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 timer siden, Tonje skrev:

Åh, var det deg det?? 😃 Så artig! Du er en veldig trivelig ringsekretær! 😊

La du ikke merke til alle skrangleverkene borti skyggen som hadde sånn fin konsert for oss, haha. Og tusen takk, det var pent sagt :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
28 minutter siden, Tøfflus skrev:

La du ikke merke til alle skrangleverkene borti skyggen som hadde sånn fin konsert for oss, haha. Og tusen takk, det var pent sagt :) 

Joda, jeg hadde parkert like ved dem, men visste ikke de var dine :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
21 timer siden, Tonje skrev:

Skoj har vært på valpeshow i dag og ble BIS 3 😀

20180526_134356.thumb.jpg.75ddc411619ba5d141784e4e3e505056.jpg

Gratulerer! Det ble jo storeslem på Bæra og unger i helgen :) Han er virkelig vakker :wub:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skoj har passert 6 mnd nå og jeg har virkelig falt for den hunden. Han er så min type hund at jeg angrer på at jeg ikke har skaffet meg en tidligere:lol: Den høyenergiske væremåten med en dæsj koko er så herlig! :wub:

DSC_1420.thumb.JPG.90956e46ebbe447d8d37a1e08c2b7847.JPGDSC_1432.thumb.JPG.63c150237f30d328eb30b230c9c6ef26.JPG20180613_194907.thumb.jpg.e44f8e419ac9267ebdc7a8363a2abe97.jpgCSC_1434.thumb.JPG.6a24773b5238d868bd8bbc887013b769.JPGCSC_1438.thumb.JPG.6b0307a3ed693b5f8aa899b8f1d4df93.JPGCSC_1439.thumb.JPG.85b32fb24c06c7a20d1ed9c014505d49.JPGDSC_1383.thumb.JPG.2c2b8c9c7849b87e5c0b8c090aab4168.JPG

Endret av Tonje
  • Like 15

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlighet så vakker han er :wub:

Jeg møtte kullsøstra forrige torsdag på trening :wub: Det er noe med disse altså, de er noe for seg selv. 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Midas skrev:

Herlighet så vakker han er :wub:

Jeg møtte kullsøstra forrige torsdag på trening :wub: Det er noe med disse altså, de er noe for seg selv. 

Tusen takk :ahappy: Jeg er jo helt enig selvsagt, han er skjønn! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefin! Minner meg litt om Balrog det der lekebildet! :wub:

Måtte bare illustrere: 

420907_10150715873926399_160296832_n.jpg

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skoj var på NKK i helga og stilte som eneste hannvalp, det endte med HP og BIM, slått av kullsøster. Jeg fikk ikke surra meg til å ta noen bilder, men kritikken ble som følger;

volfom huved, bra prop, nogot lysa øgon, velbunad øron, bra hals, ock ryg, lite avfallande kors, nogot høg svans i rørels, tilreklig krop for alder, passande benstamme, fina føter, harmonisk vinklad, utmer rørelser for alder, men ennu lite ustabil fram, bra valp pels, velvisad.

Valpen var flink i ringen han, men jeg må nok innse at mine ferdigheter som handler er heller rustne. De var vel ikke så gode før heller forsåvidt, men her trengs trening om jeg skal stille flere ganger. 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er nok helt riktig valg. Kunne kjapt blitt fryktelig frustrerende med whippet, når det du ønsker er en meget førerorientert hund som skal brukes til lydighet, ag, osv
    • @Mud Pointer hannhunden til den ene onkelen min klarte å brenne seg på ballene i sommer, og jeg tror de brukte vanlig solkrem med høy faktor til ham
    • Jeg passer en Pomeranian i 2 uker, og den spiser tyggis fra bakken hver gang jeg ikke ser og jeg prøver alltid å dra det ut av munnen men fram til nå har den spist 3 stykker og foreldrene mine gidder ikke å dra til dyreklinikken siden det ikke er vår hund og de gidder ikke bruke penger/ dyreklinikken er uansett stengt nå... jeg er bare et barn og har ikke penger så jeg trenger hjelp til hva jeg skal gjøre Hunden får alltid nok mat som den skal få hver dag, har til og med kokt naturell kyllingfilet for at ''prosessen'' skal gå fortere. Problemet er bare at den ikke slutter å spise tyggis. PS: hunden oppfører seg normalt men jeg vet det kan være farlig uansett..   3 visninger og ingen svar? hva skjer norge
    • Lundqvist er gull, vi har gått flere kurs der (selv om passeringskurset ikke er det beste jeg har gått, men det gir noen ok verktøy). Anbefaler også språkseminaret på det sterkeste, både for dere og hunden! Kovu har gått det to ganger nå. Kovu er fra Masithela. Vi har pludret oss gjennom et par rallykonkurranser, men noen champion blir han nok aldri.
    • Takk! Han er fra Kennel Wayosi i Fetsund. Veldig fornøyde med både hund og oppdretter!  Hvor er deres fra? Han er veldig flott! Mio får heller aldri hilse i bånd og egentlig aldri på fremmede hunder ellers heller, men han fikk dessverre hilse for mye som liten valp (første uka eller to) og har fortsatt en forventning om lek. Vi har gått passeringskurs hos Lundqvist hundeskole og er veldig glade for det! Det går fortsatt opp og ned, men nå har vi i alle fall en plan for hvordan vi skal gjøre det. Også vet vi hvordan det kan se ut når det går bra og vi leser han tidlig, det hjelper veldig. Takk for tips om OODK og Side om side! Vi har sett litt rundt spesielt etter steder å trene, men syns det har vært litt vanskelig å finne frem blant veldig mange tilbud. Vi sjekker nok disse etter sommerferie, først skal vi gå i fjellet 
  • Nylig opprettede emner