Gå til innhold
Hundesonen.no

Din hund/valp


|camilla|

Recommended Posts

Navn: Old sheeptorps soul of ra !lunah"

Rase: Old english sheepdog

Alder: 4 1/2 mnd

Litt fakta: Lunah er ei kjempe snill jente, hu har faktisk ikke ødlagt noe ennå =) Lettlært, distre og elsker alt og alle. Når hu får dissa hyperanfalla sine kan hu bli littt slitsom, men det varer heldigvis ikke lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tequila

Rase: Tja,d har jeg også lurt på...! Et ekte kjærlighetsbarn :wink:

Alder: 5

Litt fakta: Tequila er lykkelig, sjarmerende, leken, elsker baller, filler, pinner og alt som hun kan løper fort etter, elsker å gå tur, spesielt sammen m kjæresten sin, nysgjerrig, frisk, matglad, kan være litt engstelig for fremmede menn men leker de med henne i 2 sek så er det greit :D også er hun fryktelig mammadalt..... Men hun er den BESTE I HELE VERDEN!!!! :D:D:D:D:D:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Kobra

Rase: Chinese Crested powder puff

Alder: 7 mnd i dag Flash

Litt fakta: Hun er lille rampejenta mi, liker ikke å gå tur når det er kaldt, da hinker hun bortover på to bein.... Ikke så overbegeistret for maten sin, men andres mat derimot #-o .... Har vært med på tre utstillinger så langt og har planer om flere. Bor hjemme sammen med halvsøsteren sin som er like gammel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Bertha

Rase: Borzoi

Alder: 7/8 år(ekke sikker:p)

Litt fakta: Bertha er gamle mor... Mamma'en ti lde to andre, og den trofaste folkes vennen... passer bestandig på at alle er med:)

Navn: Nathasha (Tasha)

Rase: Borzoi

Alder: 3 år

Litt fakta: Tasha er bæbien min... Yndligen i den lille flokken på tre... Selv om jeg prøver å ikke gjøre forskjell:p Har akkurat starta å trene agility med henne:D

Navn: Perita(Pita)

Rase: Borzoi

Alder: 2

Litt fakta: Pita er den pene av de tre.. Skal bruke henne i uttstilling:) Ifølge eieren er hun litt dum.. Det kan med andre ord stoppe opp får henne noen ganger:p Men hakke opplevd det enda tror jeg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Bekkegården's Bellafonte Rocky

Rase: Schæferhund

Alder: 9/12/03 -> 1 år og 3 måneder

Litt fakta: Lærenem, snill, gode nerver, samarbejdsvillig, leken, liker og jobbe, energisk, lydig, den bedste hunden ever :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn: Kit Kat de Rizzi (Odin)

rase: Dobermann

alder: 10 og 1/2 mnd

litt fakta: Snill,sterk,midt i fjortis alderen...(kan ikke, vil ikke,må ikke..hihi). Ellers en meget pen gutt, som elsker å høre at han er det. Helst når han er i noens fang og koser.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn:Nora

Rase:Alaskan Husky

Alder:3 år

Litt fakta: Hun er en utrolig snill hund, flink med andre hunder, folk og dyr.

Hun er utrolig flink på inkalling å kommer uansett, lettlert men litt vell ivrig.

Hun kommer fra Charlottes omplassering.

Navn:Ozzy

Rase:Briard

Alder:Blir 2 år i Juli.

Litt fakta: Litt engstelig gedingen valp på 73 cm.

Han skal sitte i fange og helst fotfølge meg overallt, lettlert og artig å trene med.

Får han det først inn sitter det.

Han er flink med andre hunder , dyr og mennesker.

Han har en tendens til å bli overlykkelig å hoppe rundt.

Han kommer også fra Charlottes omplassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Mastihela`a Jelani Aro by Woody

Rase: Rhodesian Ridgeback

Alder: 1 år og 11 mnd. (1 mai 2003)

Litt fakta: Verdens beste hunde selfølgelig :D Han er kosen, matvrak, aktiv når han er ute, flink på trening, går bra sammen med andre hunder osv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Little Ninja`s Heartbreaker (SPEEDY)

Rase: Chihuahua korthåret

Alder: snart 8 mnd(17.07.04)

Litt fakta:

sjarmerende liten kar på 1,9 kg som elsker å leke, bølle med store hunder og aller mest dem på sin egen størrelse, digger å gå lange turer og sove i mammas seng etterpå, syntes ikke det er så kjekt å bli bært og slikt, men finner seg i det når det er masse folk og bråk!meget hengiven og barnekjær vovve::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Nemi (tidligere het hun Nala)

Rase: Moren er blanding av border collie og labrador og faren er rottweiler

Alder: 1 år 15 april, som faktisk er min bursdag også!!! Dette var virkelig "ment to be!!"

Litt fakta: Omplasseringshund fra FFOH, snill med alt og alle, veldig lærevillig,distre, leken, spretten, elsker å løpe... Rett og slett godjenten til matmor og matfar. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Chicka

Rase: Flatcoated Retriver (50%), Siberian Husky (25%), Border Collie (25%)

Alder: 3 år.

Litt fakta: Omplassert fra FOD-Gården, fikk hun for snart 2år siden, da var hun 13mnd.

Chicka er verdens goeste gull jente, som elsker å sove i sengen og sofaen.

Hun elsker å gå lange turer og lærer fort når vi trener på noe nytt.

Hun har MANGE hundevenner og leker masse med dem, går godt sammen de fleste hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Tussi 2 (kalles bare Tussi)

Rase: Dvergschnauzer sort

Alder: 7 (blir 8 i mai)

Litt fakta: Tussi er en veldig selskapssyk hund, hun elsker å ha hele familien hos seg :D Hun elsker å gå tur og hun er kjempe snill mot familien, men litt skeptisk mot fremmede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo se hva jeg får til her da.

begynner med den eldste hunden og går nedover jeg. :wink:

Navn: Tinka La-Zita

Rase: Japansk Spisshund

Alder: 5 år. født 10/4-00 på 1 års dagen til min sønn :D:wink:

Litt fakta: Snill med alle, en skikkelig kosehund, har hatt tre valpekull hvorav det siste bare var 1 valp i. Har blitt stilt ut og har et cert, sluttet å stille henne nå. Er sjefstispen i hundeflokken her hjemme. En bestemt liten damen menn finnes ikke noe kranglete med andre hunder. :wink:

Navn: Aiwa

Rase: Samojed

Alder: 3år født 26/11-01

Litt fakta: en meget omgjengelig dame med sans for lek, hun er den som løper ut døren for så å stoppe utenfor å venter på den andre hundene slik at hun kann bølle litt med dem bare for gøy. snill med andre hunder uansett kjønn men hvis de knurre til henne så kan hun bølle seg med dem (spesiellt små tisper) :D ellers så går hun fint med alleslags hunder. har fem små cert og håper nå på et stort et så hun kan bli Nuch for da slutter vi å stille. :wink: kommer aldri til å bli parret da hun har sterk HD på begge bakben :D

Navn: Angel alias "Småen"

Rase: Japansk Spisshund

Alder: 2 år født 22/2-03

Litt fakta: snill liten propell hund. hun kan være litt vilter av seg men det finnes ikke noe vondt i henne (akkurat som moren).

kan gå løs alle steder bortsett fra hjemme i hagen for der stikker hun av #-o hun har vært stilt ut og i begynnelsen av sin karriere som unghund så tok hun et lite og et stort cert med 14 dagers mellomrom, har ikke tatt noe nå i det siste da hun har vært litt tynn i pelsen.(har en tendens til å røyte like før utstillinger :D venter nå på at hun skal få løpetid sånn at hun kan få en sjangs på å få valper hun også. akkurat som moren hennes.

Kan vell legge til at alle hundene våres er kjempegrei med unger og har vokst opp med småfolk i hus. :wink: bytter dem aldri med noen andre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Navn: Sol`s amazing miss Vicky

Rase: Australian shepherd

Alder: 4

Litt fakta:

Vicky er en aussie av ranch typen. På morens side har hun mest show linjer, men på fars siden er det kun ranch, og jeg var så heldig at hun ble samme type som faren. :D Vicky er en aussie med stor interesse for gjeting, hun har arbeids glede og en fantastisk evne til å løse oppgaver selv om det trengs.... :D Hun brukes i agility og lydighet, men det er lydigheten som har fascinert oss mest. Vicky er også veldig glad i å gjete katter(noe som jeg ikke er like begeistret for....). Fargen hennes er blue merle og hun har et blått øye og et øye som er halvt brunt og halvt blått. Hun er veldig glad i fart, så hvis hun ikke får action på noen dager er hun i gang med å re senger og gjete mennesker og andre dyr. Hun er en spennende trenings kamerat, og en utrolig god venn. Hun rommer ekstremt mye kjærlighet og inteligens. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Le Sphinx Trinity (Tini)

Rase: Boston Terrier

Alder: 4 mnd /25 dager!

Litt fakta: Tini er jenta mi som jeg er blitt helt gal etter! Hun muntrer meg opp hver eneste gang jeg ser henne når jeg er sliten og lei! Hun begynner og bli lydig, hun elsker alle og ALT! Hun er en sosial ,snill , modig, dampete, rar, nydelig hund! Hun har ikke ødelagt noe enda å ligger inntil meg hver natt! GULL jinta mi ja!

Navn: Mico Lunde Martinsen!

Rase: Blanding av hummer og kanari!

Alder: Hvet ikke sikkert men rundt 1 1/2 år!

Litt fakta: Mico er en hund som man bare han drømme om!Han fikk en urettferdig start da han ble bare satt ut på gaten da han var 9-10 uker gammel! Han kom inn på jobben til pappa og der kunne han jo ikke bli dakar så han ble med hjem til oss! Og her har han blitt! Han er sporty, dum snill, sjarmerende, morro, nydelig en god vakt hundog har et hjerte av gull! Sosial, lydig og min beste venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn: Peer Gynt's Cream Cake.. (Diego)

Rase: Chow Chow

Alder: snart 9 uker

Litt fakta: Diego er en herlig hund, men med egne meininger om alt.

Han er veldigt sta som chow'er flest. Og elsker å gå tur. Er en liten tøffing som skal undersøke alt.

Elsker å sove.. :D

Han er en liten bamse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...