Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, januar


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Justisia skrev:

Noen som kjenner til LTV4 hos hunder og vil fortelle/utdype det for meg på PM?
På forhånd takk :)

Står mye om den finske graderingen her

Kort så er ikke LTV4 så mye å utdype, det er faktisk ikke den værste graden man kan få (det er LTV3... da er det deformert i "ikke hensiktsmessig" stand) LTV4 betyr at det er feil antall lumbar, for lite eller for mange. Det skal være 7. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hils på Silma, North Sheltie's Starlight Har vært en svipptur innom Harstad og hentet lillegull, og sjokkert hele familien, var kun gubben som visse jeg skulle ha valp Tantebarnet til Inya, og en

Jeg danset til krampa tok meg. Bokstavelig talt. Jeg har vondt i føttene, leggene truer med ny krampe etter en siste sluttspurt til Mambo Nr 5, jeg har hold i siden, og senebetennelsen i armene fikk k

Hils på Rhiannon❤

Posted Images

Gått morratur og sjekket ståa i skiløypa etter nattens snøfall, det var endel og scootermannen har ikke vært der så da setter jeg meg i sofaen og ser på ski med god samvittighet mens jeg venter på bedre tider :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pixie skrev:

Trikset er å ikke drikke et glass vann om gangen. Ta en liten munnfull vann og svelg det sakte, litt om gangen. Så venter du litt, og tar en liten munnfull til. God bedring!

Jeg hadde det samme, gikk hjem fra jobb mandag pga kvalme og dårlig form. Kastet heldigvis bare opp en gang, men var kvalm og hjemme fra jobb hele tirsdag og er fortsatt litt redusert med uggen form og vondt overalt.

I går sovna jeg ca halv elleve, våkna i sjutida og gikk på do, la meg igjen og sov til halv ti. Det er nesten ny rekord!

I dag har jeg vært byen rundt på leting etter nye lister til å ha nederst på dusjdørene, fant det i den femte butikken jeg var innom. Det passet jo supert at jeg fikk mensen før tida mens jeg var ute og shoppet, og ikke merket det før det hadde gått en god stund. Glad jeg hadde lang jakke på!

 

Jeg fant ut av det:P i 23 tiden var jeg så tørst at jeg trodde nesten jeg skulle dø. Så jeg stod opp og drakk 2 munnfuller. Tørde ikke mer, men det var bedre enn ingenting. Og det holdt seg faktisk nede!

Kanskje det er en mild form for omgangsyken? Er jo flere forskjellige virus som gir omgangsyken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Bilderesultat for equal education, animals climbing tree

Den der vokste jeg opp med, gøy å se den igjen:D

Oppe, og ganske sløv. I dag blir det innedag, til tross for pent vær på utsida.

Jeg leser den siste boken til Picoult, og vanligvis så elsker jeg bøkene hennes... Men denne ligner veldig på den grønne mil....såpass at jeg skjønner ikke helt hvorfor hun har skrevet den.

Pizza til frokost er innafor??

Så lurer jeg på om de trugene er solgt, jeg drømte om de i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, *Kat84* said:

Phew! Hadde vært kjipt å gå glipp av det for en slik tullete bagatell :P

Ja, det syns jeg! :P 

--

Morran her har begynt helt feil. Mobilen har gått tom for strøm i løpet av natta, så jeg våkna ikke før Monster klatra opp på hofta mi for å kikke ut vinduet - hvilket er en veldig optimistisk tanke for henne, hun rekker ikke opp til vinduet allikevel :teehe: Men da jeg så det var lyst ute fikk jeg litt noia, så jeg kikker på mobilen, som selvsagt var helt svart. Ut av soverommet, får se pappa drive på gårdsplassen, så jeg græbber tak i Monster for å spørre om han kan lufte pudlene for meg og hvor mye klokka er. Han sa ja til lufting og trodde klokka var rundt 9 - det er en time etter alarmen går, to timer etter jeg pleier å våkne, og bare en halvtime til jeg kan forvente sykepleiere, det :rolleyes: Så godt fungerer ikke kroppen min rett etter at jeg har stått  opp at det er greit, for å si det sånn. Og selvsagt kom sykepleieren tidligere enn forventa, men heldigvis etter at jeg hadde rukket å kle på meg :P Mens jeg dreiv med det, hørte jeg forøvrig Leah og Ali barke sammen igjen, noe jeg har venta på en stund, fordi Ali har vært veldig in your face på Leah og en gang tar selv hennes tålmodighet slutt. Så det var bikkjer som knurrer og pappa som brøler til de som bakgrunns-"musikk" til "hvordan kle på en stokk"-rutinen min :P Jeg blir koblet opp før pudlene kommer inn igjen, noe som betyr at vi alle - stativet mitt, tre pudler og jeg - må dele gulvplassen på halvparten av kjøkkenet mitt mens jeg gir de frokost - det er jo teit å gå litt unna så jeg ikke kjører over dem, maten kommer jo mye seinere om de trekker seg en meter tilbake, liksom. Monster pleier å ha med seg leker inn på kjøkkenet, men ikke tilbake til stua igjen, for da pleier hun å være opptatt av hva jeg evt har med meg fremfor leka si, så der ligger det selvsagt en liten samling som jeg må drive og navigere meg rundt, så det ble frem og tilbake mellom kjøkken og stue et par ganger, for jeg har bare en hånd ledig til å bære ting. 

Men nå har jeg fått satt meg, med te-koppen min og frokosten min, og nå skal jeg sitte til jeg har fått i meg literen min :aww: 
God søndag, liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lola Pagola skrev:

Ånei... det er sol ute... jeg har bare lyst til å sitte inne og se på serier og spise ting i dag men nå må jeg komme meg ut på tur istedenfor :/

Kjenner følelsen :lol:

Ifølge skisporet så er lysløypa preppa ihvertfall så da får jeg tusle ut på ski da. Da slapp jeg å tenke på om Tuva skal være med da siden jeg nekter å ha med meg bikkje i lysløypa på søndager :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutes ago, Lola Pagola said:

Såpass ja! Kjøpte dere den største? (Må finne frem målebånd... klarer ikke se for meg om 70x100 er gigastort eller ikke). Har du bilde med Luna som ligger i den, tilfeldigvis? :-) Hun og Casper er vel ganske like i størrelsen, innbiller jeg meg. Det er vel som en tempur-madrass for hunder:-)

Har 70x100 mener jeg... Men jeg tror Casper er større enn Luna! Hun er jo ei ekstra lita Labradortispe. Av de Dalmatinerhannhundene jeg har vært borti så er de alltid større :P Her ligger hun på 70x100:

 

24433203697_e1a5e73cda_b.jpg

38912981215_97452fd244_c.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, JeanetteH skrev:

Står mye om den finske graderingen her

Kort så er ikke LTV4 så mye å utdype, det er faktisk ikke den værste graden man kan få (det er LTV3... da er det deformert i "ikke hensiktsmessig" stand) LTV4 betyr at det er feil antall lumbar, for lite eller for mange. Det skal være 7. 

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, QUEST skrev:

..og spe på med en god dose bannskap..:sleep: Jeg kjøpte engang en dobbelseng fra Jysk som jeg monterte alene, det var omtrent tre millioner skruer og muttere med , sant å si var jeg ikke så lite overrasket over at det faktisk var treverk nok til å skru alt inn i..men det gikk tilslutt ikke minst med hjelp av ikke så få saftige gloser..:P

Bannskap er et undervurdert redskap... :aww: Jeg monterte to garderobeskap og en stor dobbeltseng - alene... Redskapet fikk kjørt seg, for å si det sånn :aww: 

14 minutter siden, 2ne skrev:

Morran her har begynt helt feil. Mobilen har gått tom for strøm i løpet av natta, så jeg våkna ikke før Monster klatra opp på hofta mi for å kikke ut vinduet - hvilket er en veldig optimistisk tanke for henne, hun rekker ikke opp til vinduet allikevel :teehe: Men da jeg så det var lyst ute fikk jeg litt noia, så jeg kikker på mobilen, som selvsagt var helt svart. Ut av soverommet, får se pappa drive på gårdsplassen, så jeg græbber tak i Monster for å spørre om han kan lufte pudlene for meg og hvor mye klokka er. Han sa ja til lufting og trodde klokka var rundt 9 - det er en time etter alarmen går, to timer etter jeg pleier å våkne, og bare en halvtime til jeg kan forvente sykepleiere, det :rolleyes: Så godt fungerer ikke kroppen min rett etter at jeg har stått  opp at det er greit, for å si det sånn. Og selvsagt kom sykepleieren tidligere enn forventa, men heldigvis etter at jeg hadde rukket å kle på meg :P Mens jeg dreiv med det, hørte jeg forøvrig Leah og Ali barke sammen igjen, noe jeg har venta på en stund, fordi Ali har vært veldig in your face på Leah og en gang tar selv hennes tålmodighet slutt. Så det var bikkjer som knurrer og pappa som brøler til de som bakgrunns-"musikk" til "hvordan kle på en stokk"-rutinen min :P Jeg blir koblet opp før pudlene kommer inn igjen, noe som betyr at vi alle - stativet mitt, tre pudler og jeg - må dele gulvplassen på halvparten av kjøkkenet mitt mens jeg gir de frokost - det er jo teit å gå litt unna så jeg ikke kjører over dem, maten kommer jo mye seinere om de trekker seg en meter tilbake, liksom. Monster pleier å ha med seg leker inn på kjøkkenet, men ikke tilbake til stua igjen, for da pleier hun å være opptatt av hva jeg evt har med meg fremfor leka si, så der ligger det selvsagt en liten samling som jeg må drive og navigere meg rundt, så det ble frem og tilbake mellom kjøkken og stue et par ganger, for jeg har bare en hånd ledig til å bære ting. 

Men nå har jeg fått satt meg, med te-koppen min og frokosten min, og nå skal jeg sitte til jeg har fått i meg literen min :aww: 
God søndag, liksom :P 

Fantastisk start på morra'n skjønner jeg :lol: 

12 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Ånei... det er sol ute... jeg har bare lyst til å sitte inne og se på serier og spise ting i dag men nå må jeg komme meg ut på tur istedenfor :/

:lol: Det høres bare sååå kjent ut!

Her ble nå frokosten inntatt mye kjappere enn normalt (vanligvis greier jeg å drøye den til å vare et par timer en søndags morgen, men nå skinner jo sola og det ser ut til å bli en fantastisk dag som jo MÅ tilbringes ute på ski :D Men jeg drar med med meg bare en av hundene, for jeg vil ikke meg selv så vondt å kjøre med begge en sol- og snørik søndag på Budor, for å si det sånn :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider



Har 70x100 mener jeg... Men jeg tror Casper er større enn Luna! Hun er jo ei ekstra lita Labradortispe. Av de Dalmatinerhannhundene jeg har vært borti så er de alltid større [emoji14] Her ligger hun på 70x100:
 
24433203697_e1a5e73cda_b.jpg
38912981215_97452fd244_c.jpg
 
 
 


Målte biabedden han har nå, den er 75cm innvendig så da blir nok 100cm stort nok, har ikke sett at det finnes større men da gjør ikke det noe. Casper er en liten tass da, meget sjeldent jeg møter hannhunder som ikke er større. Eller, han er jo akkurat innafor standard da, så han er egentlig akkurat passe [emoji16].
Men sikker på at det er 100cm du har?

Kjøpte du på nett eller er dette noe som kjeder fører? *google* Sikkert uansett billigere på nett.

Vil ha grå men det har ikke zoopermarked. Vetzoo har da, aldri handlet fra dem men er vel sikkert greit nok.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Lola Pagola said:

Målte biabedden han har nå, den er 75cm innvendig så da blir nok 100cm stort nok, har ikke sett at det finnes større men da gjør ikke det noe. Casper er en liten tass da, meget sjeldent jeg møter hannhunder som ikke er større. Eller, han er jo akkurat innafor standard da, så han er egentlig akkurat passe emoji16.png.

Kjøpte du på nett eller er dette noe som kjeder fører? *google* Sikkert uansett billigere på nett.

Vil ha grå men det har ikke zoopermarked. Vetzoo har da, aldri handlet fra dem men er vel sikkert greit nok.

Jeg kjøpte hos veterinær lokalt, de tok samme pris som nettbutikkene. OBS: på bildene har vi billig-barneseng-laken over madrassen, fordi mamma ikke har lyst å vaske trekkene i vaskemaskinen ofte pga huge amounts of hair.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at vi er en hel gjeng erketypiske nordmenn :lol: "Åh, sol ja, da må jeg vel ut på tur, da... :getlost:  " :lol: 

Jeg la ut bilde på Facebook av utsikten min med snø og sol, og skrev at nå var jeg vel nødt til å gå ski istedenfor å måke, og etter et minutt fikk jeg melding av mamma som lurte på om hun skulle komme og gå ski med meg. :D Så da måtte jeg riktignok vente halvannen time, men nå har jeg fått ryddet litt, og så satt meg igjen mens jeg venter på at hun skal komme. 

Robotstøvsugeren James er ferdig nede, når jeg drar skal han få bryne seg på stua for første gang. Jeg er spent på hva han finner som jeg ikke har klart å rydde bort. :P 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider



Jeg kjøpte hos veterinær lokalt, de tok samme pris som nettbutikkene. OBS: på bildene har vi billig-barneseng-laken over madrassen, fordi mamma ikke har lyst å vaske trekkene i vaskemaskinen ofte pga huge amounts of hair.


Jeg rota, large er 120x100... men det blir kanskje litt voldsomt. Men igjen... why not [emoji16] Barnelaken var lurt! Det skal jeg og kjøpe. Må innrømme at istedenfor å vaske fleecepledd som Casper har i sengene sine så kjøper jeg nye når de har blitt for hårete og skitne [emoji55][emoji55]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lola Pagola jeg har handlet endel fra vetzoo og har ikke hatt problemer med dem :) de var litt treg en gang, men det har andre nettbutikker også vært.

 

Nå er hendene mine helt utslitt. Hvorfor syntes jeg det var en god ide å bade og blåse Melvin før kroppen har kommet ordentlig i gang:huh:

Må nok skaffe meg en form for holder til slangen til blåseren. Nå er det litt i grenseland av hva hendene mine klarer å holde, så når det blir lengre pels på gutten så vil jeg slite med å holde slangen så lenge som det trengs for å få pelsen tørr.

Det som overrasker meg veldig, er hvor vanskelig det faktisk er å blåse pelsen helt tørr :icon_confused: man skulle trodd det var easy peasy, men nei da det er en kunst som jeg enda ikke helt besitter :aww: godt jeg kan øve masse :aww:

Det er så fint vær i dag, at jeg tror vi skal være mye ute i hagen :ahappy: 

Ser hønene begynner å gå ut, men foreløpig så står de å soler seg på rampen :)

Casper ligger å snorker på sofaen i armkroken til gubben. Den hunden har en veldig stort sovehjerte :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Tror jeg prøvde å klore meg fast på skia med tærne i går - de er skikkelig vonde i dag - sånn - vil ikke gå vonde - *ler* Jeg har litt småvondt andre steder også, men ikke værre enn at jeg tenker det var en fin økt.
Vi valgte imidlertid beina i dag, og har akkurat kommet inn fra en drøyt 6 km lang tur - hvor vi har lagt inn - "siden" og "bak" øvelser til Sam.... deilig ute, veldig deilig ute - sol og gnistrende snø....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt på den "må" ut idag - sofaen er fryktelig god idag. Idde har bestemt at pels som ikke blir klødd ordentlig får lett lus, så vi har hatt kosestund i sofaen ganske lenge - må kose hele pelsen nemlig :P 

Kjøpte økologisk kylling på kiwi på fredag, og idag skal jeg prøve å dele den opp i mer spiselige biter - mistenker at det vil bli litt hakk og trekk teknikk gitt :P men blir morsomt å prøve og tenker at det er fint å ha mulighet til å kjøpe økologisk kylling.

Ja også må vi på tur da... men vente litt til, sofaen er enda god... Slenger på Idde kløven og tasser en tur i nærområdet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 runder i lysløypa :D Sola kom på slutten, så da skal jeg bare se litt ski på tv før jeg MÅ ut på tur igjen med bikkjene :lol:

Også håper jeg virkelig at C flyr tidlig hjem i morra så jeg slipper å ha med bikkjene til Stavanger... Men det kommer ann på hvor velvillige Scania München er til å la bilen stå der noen dager, siden han ikke får lov til å parkere i seefeld før onsdag pga snømengder...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
54 minutter siden, Tinkie skrev:

Jeg ser at vi er en hel gjeng erketypiske nordmenn :lol: "Åh, sol ja, da må jeg vel ut på tur, da... :getlost:  " :lol: 

 

:lol: 

Her i huset er vi så erketypiske at til og med gubben sier han skal være med på tur i dag siden været er så bra :P 

Ellers er jeg klassifisert som dyremishandler av Sjef. Helt siden han oppdaget at det ikke ble mat i dag morges så har han stirret på meg med et sånn blikk.. Jeg stresser ikke noe med det. Jeg regner med at han ikke sulter ihjel av den grunn. :aww:
Dessuten er det verre å være meg i dag. Tenk så talentløst å glemme å kjøpe inn tomatbønner når man skal ha egg og bacon til frokost! :o  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at jeg begynte å se på Dexter på Netflix, men droppet det da jeg ikke var helt i humør til slik..underholdning. Når jeg skulle finne den igjen, var den borte fra Netflix. Bare for gøy så søkte jeg på HBO, der var den... er det vanlig at de bytter slik på serier??

 

Overskyet her også, og jeg skal ikke på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke at det hjelper problemet, men om dere ønsker å få bukt med lukt især på sommeren, så finnes det luktfjerningsprodukter også til utendørs bruk. Tjoppe kvittering og krav i posten til naboen er ikke dumt heller, selv om det trolig aldri skjer noe…
    • Jeg ville blitt så sinna at dette hadde jeg gjort: Tatt hundebæsjen deres og kastet (ikke lagt den pent) inn mot inngangspartiet deres. Opp etter dør og vegger. Hver enste bæsj! Og jeg hadde aldri gitt meg. De skulle virkelig fått oppleve hvor ekkelt dette er!   Men siden vedkommende er agressiv/voldelig så hadde jeg kanskje gjort det litt i smug...
    • Hei! Jeg har en whippet som har blitt syk, og ingen vet foreløpig hva som feiler han. Lurer derfor på om noen av dere har erfaring med det samme. Han har alltid vært litt merkelig i magen, men det siste året har det tatt av med 5 omganger heftig diaré. Det har gått over etter noen dager skånefôr og probiotika, men i desember kom første runde hvor han fikk en kraftig infeksjon i mage/tarm som krevde behandling med antibiotika. Da ble det også oppdaget b12-mangel, så det har han fått tilskudd av. Det ble mistenkt fôrintoleranse, så han startet på et veterinærfôr for sensitiv mage som han har gått på siden. Han ble frisk igjen, og magen har vært ok (men fortsatt ikke helt bra.) For en uke siden ble han syk igjen. Først diaré, og etter hvert ble formen verre og verre. På torsdag måtte vi dra til veterinær, og det ble bekreftet en ny infeksjon i tarmene og denne gangen har han også fått sår i slimhinnen på innsiden av leppene (hele veien på begge sider). Han har ikke matlyst og vil ikke drikke noe særlig. Det hører også med til historien at han ble operert for urinstein (struvitt) i januar, i tilfelle det kan kobles opp mot noe som er relevant for infeksjonen han har fått. Det er jo nødt til å ligge en sykdom bak som fører til at dette er et tilbakevendende problem - er det noen som har peiling på hva det kan være? (Han får selvfølgelig oppfølging av en dyktig veterinær, men er veldig interessert i å høre om noen har lignende erfaringer)
    • Port så den ikke kommer inn til dere om det er mulig? Antar porten blir pissa ned uansett, men er i hvert fall ett hakk bedre enn inngangspartiet.  Du kan jo også politianmelde, spørs om de gjør så mye, men da har du hvert fall ett papirspor om hendelsene hvor eier har vært truende. Vet ikke om det finnes noen form for tvisteråd etc man eventuelt kan kontakte om sånt.  Du kan prøve med citrus i innkjørselen din, det er jo en lukt mange hunder ikke liker og dermed unngår. Eventuelt så finnes det jo mange slike sprayer å få kjøpt som skal hjelpe mot tisselukt i det minste, sånn at de ikke går på do der igjen. Spørs hvor bra det funker ute da. Må nok eventuelt føres på, på nytt ganske ofte.  Ikke den kjekkeste eller første løsningen, men det er jo et alternativ om eier ikke er tilsnakkende og voldelig. Ser folk i statene bruker noen sånne "fuglekasser" med veldig høy/lys/ultrasonisk tone på som bare hundene hører som de skrur på når nabohundene er ute hvis de bjeffer kontinuerlig. Kanskje noe sånt kan fungere som aversiv for å gå på do i hagen dere også? Kan kanskje fungere med bevegelsessensor istedenfor lyd sensor?  Ryom Ultralyd Dyreskremmer: Solcelle & IP44 utendørs (skadedyrbutikken.no)  eller  RYOM Dyreskremmer: Beskytt mot uønskede dyr! (skadedyrbutikken.no) Sprinklerannlegg som har bevegelsessensor? Bonus om naboen får seg en dusj, og i det minste får du spylt bort/vannet ut tisset så det ikke lukter så altfor ille.  🙈 Dog synes noen hunder at vann er hysterisk morsomt også, så det kan jo få motsatt effekt ifht å ikke få den inn i hagen. Er du skikkelig desperat så finnes denne saken også: Både vann og lyd. Skremme bort uønskede dyr? Da blir det dette produktet! (skadedyrbutikken.no) Disse er jo ikke direkte skadelige for hunden, men den kan klart bli redd. Det er jo tross alt et aversiv uansett hvordan man ser på det. Riktig plassering så uskyldige ikke blir "offer" er viktig med slike løsninger tenker jeg. Disse vil jo også utløses av alle andre dyr som vandrer forbi, dere, barn og andre(postbud, gjester f.eks). Så om dere ender opp med noe slikt så må det plasseres lurt tenker jeg. 
    • Hei! Jeg har et stort problem! Flyttet inn i huset vårt for 1 år siden. Nabohunden bæsjer og tisser ned veggen/pottene med inngangspartiet vårt, dette skjer flere ganger iløpet av uken.  Jeg og samboer har flere ganger prøvd å gå i dialog med naboen uten bedring.Uansett hvor mange ganger vi må si ifra så blir det ingen bedring, naboen gir fulstendig fa@#€n !   Naboen har vært vanskelig,agressiv og vist en truende atferd når vi har tatt kontakt. Jeg synst dette er svært ubehagelig da en annen nabo informerte  oss om en voldsepisode mot en annen . Vi instalerte ringerklokke kamera grunnet problemet. har flere opptak der hundeeiern er tilstede og lar hunden pisse/bæsje uten å gripe inn/ opptak når hunden er uten tilsyn.  hunden går ned  innkjørselen vår og helt inn til inngangspartiet for å tisse/bæsje.   Vi synst dette er helt forferdelig ekkelt! Vi har flere småbarn som går inn og ut dørene som drar med seg dette inn i gangen. Jeg har brukt mange timer/dager  på skrubbing/vasking for å fjerne lukten i gangen!  sommeren var værst! Kunne ikke oppholde oss med innkjørselen da lukten var ekstrem og varm pisselukt slo oss rett i ansiktet. Spylte veggene,trappa,pottene og bakken flere kvelder og helte på med flere liter eddik for å døyve lukten mest mulig 🤢🤢🤢 kjøpte 2 dyre Potter rett før 17 mai som ble nedpissa etter 2 uker. Forsatt pissemerker som jeg ikke får bort.    Jeg ORKER ikke mer. Dette er uutholdelig!!    Hva kan vi gjøre for å få slutt på dette ?           
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...