Jump to content
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar

Recommended Posts

8 timer siden, SFX skrev:

Jeg bestilte ultralyd samme dag som første parring :P Kan ikke risikere at det plutselig var fullbooket hos veterinær så lang tid fram i tid :D

Og jeg må få et større kull enn jeg har fått hittil, for jeg har 31 navn på lista... Navnet på min valp er helt åpenbart, men siden det er fôrtispe skal de vel få velge hverdagsnavn selv. Selv om jeg vet hva jeg hadde kalt henne...

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud tiden går sakte fram til ultralyd. Det er urettferdig at mennesker som går ni måneder kan vite etter omtrent en måned, mens hunder som går ni UKER må gå nesten halvveis før vi vet noe. Det er ingen logikk i det.

Hvorfor finnes det ikke noen pinne som hunder kan tisse på? Det er helt sikkert mulig? Forretningsidé! Løp og produser!

• Like 1

7 timer siden, Sbtlita skrev: Hjelp *dør snart her*

Okei, ikke såå ille, but still..

Har så vondt i ryggen at jeg klarer ikke ligge, sitte, stå eller gå. Puste gjør vondt og tilogmed drikke vann gjorde vondt. Holder jeg pusten så gjør søttern meg det også vondt

Kom brått og brutalt for noen timer siden. Gjør vondt midt på ryggen, så har utelukket isjas osv...

Jeg ønsker meg en eske med Paralgin Forte, geenie!

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Sånn smerte som kommer akutt stresser meg :aww: har du snakket med legevakt?

Sovna til slutt etter en dusj. Våkna forhåndsvis fin i ryggen men nå er den møkk igjen :/ Så skal inn til legen om 10 minutter.

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Endelig er Stella hjemme❤️
    • Klarer ikke å se at flat på noen som helst objektiv måte skal være mindre «spennende» enn en AH, og har vansker med å se at man kan tenke slik på mer subjektivt grunnlag heller - i motsetning til (når det gjelder det subjektive) om det var snakk om noe mer «eksotisk» som malamute, sibirsk husky eller noe slikt. Men det blir jo bare personlig synsing fra min side. Flat er glade, aktive hunder - akkurat som de fleste AH jeg har møtt har vært. Noen synes de er for glade og for aktive. Du får ikke en eneste kjedelig dag med en slik ...   Hadde aldri stolt på en vorsteh løs på tur, og de er enten avlet for jakt (og bør brukes til det) eller (sjeldnere) som spesialiserte trekkhunder hvor jaktinstinktene ofte ligger der fremdeles. De kan også være ganske skarpe. Tror jeg ville stolt mer på en gjennomsnittlig AH løs, uten at jeg vil anbefale det. Nå er vel AH også «spesialiserte» trekkhunder, men jeg oppfatter dem generelt som vesentlig enklere hunder å ha med å gjøre enn vorsteh. Mulig noen er uenige der, men det er nå min erfaring.
    • Takk for mye god informasjon. Det er kanskje ikke SÅ galt å måtte ha hund i bånd hele tiden. Men kanskje i og med at jeg ikke har hatt hund før så er jeg litt bekymret for at hunden skal stikke av, spesielt om det er en Alaska Husky som kan ta sauer osv.  Flatcoated retriver er kanskje et mer fornuftig valg. Kanskje ikke like spennende, men skal ikke legge det fra meg.  Hva med Vorsteh eller "Greyster"blanding? Dette er jo helt topp trekkhunder. Samtidig er det vel mer realistisk at disse kan gå litt løs under rette omstendigheter? 
    • Godt og utfyllende svar! Det å trene konsekvent daglig er vel nøkkelen, ja😊
    • Det er vel over et år siden han ble chippet og de er ikke konkurranse klare på en stund enda så de kommer ikke til å bryte noe doping reglement hvis hun bestemmer seg for å starte noe. 😅
  • Nylig opprettede emner