Gå til innhold
Hundesonen.no

Sølt væske på mac


Lunatic
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde en skikkelig dårlig dag i dag, og universet måtte jo selvfølgelig gjøre den tusen ganger verre.

Macen min ligger nå og hviler på komfyren. Den har fått stappet masse papir nedi sprekken mellom skjermen og tastaturet, samt masse ris på hele tastaturet. Skjermen er klissete og ekkel, men det kan jo vaskes av når (hvis) den føler for å begynne å virke..

Er det noe mer jeg burde gjøre? Hvor lenge bør jeg vente med å slå den på?

alle tips mottas med stor takknemlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Ris kan være redningen, DYNK den i ris, og sørg for at PC-en ligger opp ned, slik at evt væske renner ut. Ta ut batteriet og ha ris rundt det også.

Min druknede mobil overlevde en full drukning, etterfulgt av tre dager i ris. :) Vent lengst mulig før du skrur den på. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaden skjedde tirsdag kveld, jeg var på butikken jeg kjøpte den på på onsadg morgen for å høre om de kunne se om den var helt, helt f**ked. De åpnet undersiden og der var det i hvert fall ikke noe vann, så det hadde ikke kommet seg helt ned til de viktige delene enda. Macen ble startet uten problemer, backup ble tatt (takk gud for at det gikk fint!), og den ble skrudd av etter ca en times bruk uten noen som helst problemer. Den har ligget opp ned til tørk helt til akkurat nå, og den er i live! :D Ingen problemer enn så lenge, så får vi se om det blir noen etter hvert. Jeg har troa! :D 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...