Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

NKK Trondheim

Recommended Posts

Hvem kommer? :)

Jeg håper å få til å stille Ziva, men skal uansett avgårde for å se på og heie på kjentfolk :)

Jeg kommer! Er i alle fall planen det, med mindre @Raksha legger seg helt ned i veto og vil hjem fordi hun har fått alt for mye sosial omgang med mennesker lørdagen før :lol:

Men stiller nok bare en hund da :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Stiller ikke hund, men har tenkt å ta turen for å se (og med kamera, om det er lov?) :)

Forumet fortsetter under annonsen

Stiller ikke hund, men har tenkt å ta turen for å se (og med kamera, om det er lov?) :)

Det er absolutt lov :)

Jeg skal skrive hele helgen :)

• Like 1

Guest Christine

Vært en tradisjon i alle år, men i år er jeg "dessverre" sørafor på ag-stevne. Kommer neste år da :P

Er i san francisco, så blir ikke i år, heller :aww: Men skulle jo gjerne!

Skal stille Vitani også er planen å melde Rosalita på agility Hopp kl. 1, men tviler på at det blir noe av det siste siden jeg tror hun har litt vondt så skal sjekke med en fysioterapaut om 2 uker om det er noe feil med hun. Krysser fingrene for at det ikke er det. Veldig dumt å ikke kunne stille når jeg har en så fantastisk hund :(

Jeg skal stille datter, som vanlig. Og Lotta :)

Da håper vi at datteren får vist fram fine bevegelser og at hun er i full pels på det tidspunktet! :D

• Like 1

Guest

Da håper vi at datteren får vist fram fine bevegelser og at hun er i full pels på det tidspunktet! :D

Hun er nyklippet og farven er "frisket opp". Så satser på cert og cacib :)

Så hyggelig...

Oppdrettere av friske og funksjonelle raser kan føle seg helt trygge. Kanskje noen oppdrettere eller raseklubber til og med blir trukket fram som forbilledlige eksempler.

Hvilken dato er det?

4.-5. Juli

Eg skal på rally den helga, men har forstått det slik at det er same området? Leangen travbane?

• Like 1

Oppdrettere av friske og funksjonelle raser kan føle seg helt trygge. Kanskje noen oppdrettere eller raseklubber til og med blir trukket fram som forbilledlige eksempler.

4.-5. Juli

Tilgi min skepsis, men med ujevne mellomrom etter utstillinger så publiseres det bilder hvor fotografen gjerne har gjort seg opp en mening som ikke helt stemmer med virkeligheten. For eksempel så har jeg sett flere ganger at bilder som det under omtales som at man henger bikkja i strupen osv

560972_10151014665051985_468645751_n.jpg

Eg skal på rally den helga, men har forstått det slik at det er same området? Leangen travbane?

Stemmer, både LP og rally er på samme området :) Skulle gjerne dratt!

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen