simira Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Jeg gidder ikke å lage ny tråd for hver gang, så heretter poster jeg i denne tråden. Vi trener på Tøyen i morra kl. 18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2015 Trening fremskyndet til kl 17 på grunn av SOL! Vi holder nok på til det mørkner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2015 Tenkte jeg skulle trene på førstkommende lørdag, på Ekeberg, om noen er med. Kl. 11? Setter opp noen rallykombinasjoner, men er såklart helt lov til å trene på andre ting også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Hvor på Ekeberg? Jeg er skikkelig ikke kjent der oppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 "Bak" parkeringsplassen over veien for Ekeberg Camping. Om du kommer deg til Ekeberg Camping, og så fortsetter litt videre bortover sletta, så har du en parkeringsplass på venstre side av veien. Man kan enten parkere der, eller håpe at bommen er åpen slik at man kan kjøre inn på baksiden der, det går en vei litt forbi denne parkeringsplassen. Området ligger mellom en barnehage med gult hus, og en cricketbane. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. April 2015 Rapporter Share Skrevet 14. April 2015 Da dukker vi nok opp helt plutselig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Vi trener på Isdammen på Årvoll klokka 10 på fredag (5. juni). Hvis noen vil være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Å, ja, det vil jeg! Men jeg burde lese til eksamen... Hmm... Må se an litt, men ikke umulig at jeg kommer en tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2015 Det skal jeg få til å bli med på! godt å få ut litt energi før jobb 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Å, ja, det vil jeg! Men jeg burde lese til eksamen... Hmm... Må se an litt, men ikke umulig at jeg kommer en tur! Godt vi er flere...Jeg har også examen, derfor skal jeg trene rally i morgen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Det er visst bare en uke til nm, og vi har nesten ikke trent siden sist stevne i juni... Pga jobb og greier så rekker jeg ikke klubbtreningene til uka, så da blir det helgetrening. Noen som vil være med å trene rallybaner i morgen? Stikker mest sannsynlig opp på Brekke i 11-tiden i morra og setter opp en bane eller to (med mindre kommer med et mye bedre forslag). På mandag blir det trening på Ekeberg kl. 11. Og det vi ikke kan innen fredag, det kan vi ikke innen fredag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Haha, det var triathlon-sykling i Maridalen, så helt umulig å komme seg dit i dag. Men vi hadde en superbra trening på Kjelsås da. Tror vi er så klare som vi blir til NM nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2015 Vi trener på Skullerud kl 11 i morra. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Vi trener på Skullerud kl 11 i morra.Hvor på skullerud? Det er jo ikke så langt unna, så det har jeg lyst til å være med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Turparkeringa ved Skullerudstua. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Jeg hadde god tid, men jeg rota meg skikkelig bort! er på riktig vei nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Takk for trenings i dag jenter Veldig hyggelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Takk for i dag! Helt utslitt jeg, håper hunden er fornøyd resten av dagen. Nå er det pizzatid! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 23. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2015 Det ble en bra trening til tross for litt sen start for min del! Nyx er sliten, så da kan jeg være syk med god samvittighet er gjerne med neste gang dere skal trene her i nærheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 5. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2015 Vi trener på parkeringsplassen til Sørmarka kurs og konferansesenter kl 1030 på lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2015 Isdammen på Årvoll kl. 11:00 på lørdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2015 Vi trener rally på Tøyen søndag 3. januar kl. 11. Det er såklart lov å trene på andre ting også. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenny Skrevet 23. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2015 Hvor er det dere trener? Vi bor i Ås og er ikke veldig kjent i Oslo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Desember 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2015 På parkeringsplassen til Munch-museet/Botanisk have. Ganske kort fra t-banen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lenny Skrevet 23. Desember 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2015 Flott! Da ses vi kanskje! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts