Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotodag i rakshahuset 1. mars


Recommended Posts

Skrevet

Jada, vi fortsetter i kjent stil med fotodag istede for riktig EFIT. Take it or leave it. :ahappy:

Selskap til frokosten av Idas favorittdyr:

16660417066_3ecda17878_b.jpg

Etter frokost dro vi rett og slett ut, så da måtte Lillemor utforske gjerdet vårt:

16067076023_b118cff24c_b.jpg

Mens Lukisen står og venter svært utålmodig:

16685685411_8585a1ed5d_b.jpg

Fornøyd når han får prøve seg som trekkhund (jada, vet jeg burde ha sele på)

16687019495_c4231e7b94_b.jpg

Passasjeren er litt skeptisk da....

Forsøk på posering, ingen av de, var fryktelig interesserte. :lol:

16064687054_dfaec78cf0_b.jpg

Vel inne igjen spiser Lillemor lunsj og kattene styrer med "noe" som er bak hylla, det drev de med før vi gikk ut også.

16498917320_31848b1744_b.jpg

Hjelper Kodak for å se

16500188649_440f443a04_b.jpg

Det var en mus bak der, og etter litt panisk løping mellom meg og katten på andre siden av hyllen fikk ene katten tak i den og forsvant ut med den, heldigvis. :aww:

Sovetid! Eh, fjasetid!

16684993291_54fb0a65bc_b.jpg

Lunsj nr 2, må ha mat etter soving. Viktig. :aww:

16686336875_f62d4eaf4c_b.jpg

Leketid med innpåsliten Hottentott

16478898187_46a8961289_b.jpg

Ordner litt middag

16498594138_d3f3e801e9_b.jpg

Mens man får med seg 5mila...

16660238116_f347168069_b.jpg

Plager Kodakpusen med kamera...

16500863489_aba2d2a7bc_b.jpg

Og sjekker om Hottie fremdeles er med oss:

16499610670_af0834b8a3_b.jpg

Middagen var så god så den får dere ikke bilde av. :aww: Men etter middag er det tid for alenetur for mor og utvalgte hunder. Siden Lupin fikk tur tidligere i dag så var de det to andre som fikk være med:

16685126702_9f9cc14fde_b.jpg

Hjemme igjen etter en time, koser seg med tegnefilmer på tv de to. Tror Bonden koser seg minst like mye som lillemor:

16686150985_386cbe1631_b.jpg

Etter diverse intrikate bygninger i Duplo som ble rasert like fort som de ble satt opp, kveldsmat og boklesing så er det tid for bad!

16478871207_3c53f67d6f_b.jpg

Og tannpuss:

16498551278_c2aee3a0cb_b.jpg

Resten av kvelden var såpass begivenhetsløs at disse to avslutter fotodagen vår beskrivende.

16501698629_2002437eb0_b.jpg

Natta!

  • Like 25
Skrevet

Yiii! Spennende. Tenkte, skjønner hun ikke at det er mus bak der :D

Hvilken rase er Hottie-Hottentott. Unnskyld at jeg er uvitende, men er så nysgjerrig. Så får heller vær litt pinlig å ikke vite ;)

Nydelig hverdagslige bilder, nydelig jente og hunder og katter.

EDIT: Og bonde.

  • Like 1
Skrevet

Yiii! Spennende. Tenkte, skjønner hun ikke at det er mus bak der :D

Hvilken rase er Hottie-Hottentott. Unnskyld at jeg er uvitende, men er så nysgjerrig. Så får heller vær litt pinlig å ikke vite ;)

Nydelig hverdagslige bilder, nydelig jente og hunder og katter.

EDIT: Og bonde.

Haha jo, hadde en stygg mistanke om mus ja. Men med 3 katter i hus så gidder man ikke få panikk. :D

Hottie er korthåret saluki :) ingenting pinelig med å ikke vite det. :)

Og takk for fine ord om gjengen min. :ahappy:

  • Like 1
Guest vivere
Skrevet

Flotte bilder fra "kvardagen i heimen" :) Nesten så en selv fikk lyst til å fikle litt med kamera igjen, men vi har det ikke så spennende at det er verdt å dokumentere. Dessuten legger jeg ikke ut bilder her. Flott serie Raks :D

Skrevet

Flotte bilder fra "kvardagen i heimen" :) Nesten så en selv fikk lyst til å fikle litt med kamera igjen, men vi har det ikke så spennende at det er verdt å dokumentere. Dessuten legger jeg ikke ut bilder her. Flott serie Raks :D

Nåh, mine bilder når ikke dine opp til knærne engang, men tusen takk for fine ord! Var gøy å blåse støv av kameraet igjen og ikke bare bruke mobilen. :ahappy:

Du har alltid så fine og koselige ditl'er du :ahappy::wub:

:wub: Takk!

Skrevet

Du har alltid så koslige bildedager :)

Er litt slått over hvor langt hår/stor Ida har blitt, nesten litt skummelt å kunne se forskjell måned til måned :|

  • Like 1
Skrevet

Fine dagen! :D

Enig :ahappy:

Du har alltid så koslige bildedager :)

Er litt slått over hvor langt hår/stor Ida har blitt, nesten litt skummelt å kunne se forskjell måned til måned :|

Takk! Og ja, hun vokser som ugress - går alt for fort! :o Og det håret er en evig kilde til frustrasjon, jeg får meg ikke til å klippe det og hun vil ikke ha strikk/klemmer. :lol:

Jeg synes dere har det så koselig! Liker å titte gjennom Efit'ene dine :)

Takk :)

Fine søndagen! :)

Enig :ahappy:

Ser ut som dere hadde en fin søndag :)

Det hadde vi, en egentlig ganske standard søndag hos oss når Bonden har fjøset. Men vi koser oss masse.

Skrevet

Takk! Og ja, hun vokser som ugress - går alt for fort! :o Og det håret er en evig kilde til frustrasjon, jeg får meg ikke til å klippe det og hun vil ikke ha strikk/klemmer. :lol:

Du får ta en "flettemamma" på henne ;) Bare synd at hun sikkert er for lita til å bestikkes med at hun blir å se ut som jentene i Frost filmen :D

  • Like 1
Skrevet

Du får ta en "flettemamma" på henne ;) Bare synd at hun sikkert er for lita til å bestikkes med at hun blir å se ut som jentene i Frost filmen :D

:lol: Ja, hun er litt vanskelig å bestikke med sånt enda. Men kanskje jeg må se frostfilmen selv snart da.

Skrevet

:lol: Ja, hun er litt vanskelig å bestikke med sånt enda. Men kanskje jeg må se frostfilmen selv snart da.

Anbefales, kan være greit med lommetørkle lett tilgjengelig første gangen :icon_cry::icon_redface:

Skrevet

Koselige bilder!

Herlig gjeng, både på to og fire bein :heart:

Takk :ahappy:

Fiiine dagen det :) Enig med resten, det er så koselig å se dagene dine, iaf når de er så idylliske som denne ;)

Haha ja kan jo ikke vise alt kaoset, får holde med idyllen :lol: Takk :)

Elsker å se fotodagene dine :ahappy: Koselige bilder, og fiiin Ida :wub:

Takk :ahappy:

Skrevet

Enig med de andre, alltid koselig å se. Men, du er og blir en inder i mitt hode altså, så det kræsjer helt med de bildene du legger ut :sleep::lol:

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...