Gå til innhold
Hundesonen.no

Mulig apportkurs (splittet fra treningstråd)


Guest Gråtass
 Share

Recommended Posts

Apportering kan jeg ikke uttale meg om.

Det er min nemesis. Jeg har ikke klart å lære en eneste bikkje en skikkelig apport ( med apportbukk, alt annet apporterer de prektig, hadde tilmed en pusekatt som apporterte små baller ) , men jeg kan anbefale kurs med Gråtass.

MYE for pengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Aiko vil være med på apportkurs! (Eller burde jeg kanskje komme med den hunden som faktisk apporterer, men som ikke kan noe som helst annet? Og som jeg aldri kommer til å starte konkurranse med?) Nå er det jo bare 3 år til Aiko er 8 år, som er spådd alder for henne til å være rolig og sansa nok til at jeg kan starte konkurranse igjen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper å forholde meg til det med moppen, den skal ikke brukes til noe og jeg HATER apport :P

Heldig :D. Vel - jeg tror kanskje ikke Yasmine kommer til å bli brukt til stort annet enn selskapsdame og turhund heller - jeg blir bare dårligere og dårligere på å trene hund, kjenner jeg :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris? :3

Det kommer an på opplegget. Om noen tar på seg å arrangere så tar jeg 5000kr, kost, losji og reise. Om jeg arrangerer så tar jeg 1800 pr ekvipasje fredag- søndag.

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan arrangere et rent apporteringskurs om dere samler 4-5 stykker. Apportering på en helg. Send Pm eller mail.

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Jeg kunne faktisk vurdert å reise østover bare for dette! Apport altså, hvorfor skal det være så vanskelig!? :gaah:

Jeg har begynt å bare dikte opp egne måter å trene apport nå med Tidi. Hun elsker å bære på ting, hvis jeg kaster apportbukken så henter hun den og istedenfor å ta belønning hos meg, løper hun rundt med apportbukken som belønning. Men det å trene hold fast rolig foran meg er blæææ. Jeg forstår henne godt. Så jeg har egentlig bare begynt baklengsmarsj hvor hun skal følge etter meg foran og holde fast et objekt til jeg klikker og er fornøyd. Jeg har også begynt å ta henne med litt inn i fri ved fot med en gjenstand i munnen. Så får vi se hvor vi kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast nyinnlæring eller nivå etter ekvipasje? Ren bukk eller åpent for andre gjenstander?

Keo apporterer, men vi trenger hjelp med opptak og flere knapper å trykke på for å få apport til å bli en fantastisk morsom øvelse. Hvis det ikke blir svindyrt så hiver vi oss kanskje med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Odin er interessert i apportkurs om det blir i nærheten av Oslo. Helsa tillater dessverre ikke å kjøre til Kongsvinger for to lange dager på rad, evt om det er overnattingsmuligheter i nærheten så går det jo greit. Og så har vi relativt få ledige helger før jul, så er litt avhengig av når det evt blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs er nivåbasert og egenvalgt gjenstand. Muligheter for overnatting i nærheten på hotell eller campinghytter. Det er 1 time og 15 minutter reisevei fra oslo s til kursplassen.

Sent from my ST27i using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...