Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Rogaland


SaraSL
 Share

Recommended Posts

Hvis det er noen som skal fra Oslo/Akershus området og trenger skyss eller vil kjøre sammen så har jeg et ledig sete i bilen og plass til en mellomstor/ et par småhunder. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

:'(

Skulle sendt en hund dit men den er ikke påmeldt fordi jeg ikke fikk ordnet :-P dårlig planlagt å reise på ferie den søndagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Utstillingn er på Orre. Det er ca 30 minutter unna Stavanger. Nærmeste overnatting er Bryne Kro & Hotell (tror jeg). Det er lov å ha hund der på enkelte rom, enkleste er å ringe dem for å booke

Jeg hadde tenkt å komme å se på, siden det ikke er så langt unna, men jeg skal også på ID-sporkurs, så det få bli en annen gang rett og slett. @jaktlykke Nemi savner schæresten sin *ler*

Denne skulle jeg ikke på. Men så flytta jeg til Stavanger Stiller pluttis på lørdagen, og forhåpentligvis får Jaktlykke et handlerproblem, så kan jeg løpe litt med en av favoritt-veteranene mine,

:'(

Skulle sendt en hund dit men den er ikke påmeldt fordi jeg ikke fikk ordnet :-P dårlig planlagt å reise på ferie den søndagen...

Hjelper ikke på kjøringen for min del hvis hunden ikke skulle hatt med seg eier :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, men jeg bor litt lenger sør da. :P Har én påmeldt. Dog stiller jeg på søndag.

Jeg skal stille begge dager(Ntk ene dagen), kan jo løses med å kjøre deg bort til nkk'n søndagen Evt hvis du vil kjøre sammen :) send meg gjerne en meld på Facebook :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med handler til en veteran tispe dobermann lørdagen, så om noen føler for det, så snille hukk fatt i et stk STRESSET meg...? Lett gjenkjennelig...en hannhund som hopper kenguru og bjeffer av glede, en stk brun valp som gjør det samme,og en sort tispe som ser ut til å kjede vettet av seg... :frantics::jump::bananas::gaah::fear: (sånn omtrentlig ser vi ut...med lyd på..)

Må se når PM kommer, men jeg kan ha mulighet om ikke vi har maks uflaks med ringoppsett :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med handler til en veteran tispe dobermann lørdagen, så om noen føler for det, så snille hukk fatt i et stk STRESSET meg...? Lett gjenkjennelig...en hannhund som hopper kenguru og bjeffer av glede, en stk brun valp som gjør det samme,og en sort tispe som ser ut til å kjede vettet av seg... :frantics::jump::bananas::gaah::fear: (sånn omtrentlig ser vi ut...med lyd på..)

Jeg kan gjerne stille om jeg har tid før eller etter jh :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått startnummeret sitt?

Ja.

Jeg ble så glad da PM til spesialen kom, men så kom NKK-PM'et, og det er jo nesten dobbelt så mange der, så da sluttet jeg å være så glad. Er det så himla nødvendig at alle skal stille der jeg skal da??? :D

16 bernere skal inn i ringen etter Foenix, og jeg er ikke najv nok til å tro at alle de er championer og veteraner. Differansen mellom spesialen og NKK'en er sikkert bare åpenklassetisper som har de småcertene de trenger, og kun melder på for å jakte storcert.

Neste hund blir en appenzeller, den var alene i rasen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...