Gjest Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Tusen takk for kjempefin tur! Håper vi kan gjøre dette igjen, og gjerne at flere slenger seg på! Nesten 1 mil ble det, med innlagt ispause. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Tusen takk for kjempefin tur! Håper vi kan gjøre dette igjen, og gjerne at flere slenger seg på! Nesten 1 mil ble det, med innlagt ispause. Var veldig delig! Noe støl nå hehe:p 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Tusen takk for kjempefin tur! Håper vi kan gjøre dette igjen, og gjerne at flere slenger seg på! Nesten 1 mil ble det, med innlagt ispause. Torsdagen Jeg kan hente folk og hunder på veien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Torsdagen Jeg kan hente folk og hunder på veien! Når da? Jobber fra 3 til 8, så skal vel litt til at det passer. Får være med på skogstur en annen gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Pga fuglehunden ikke klarer å vætr alene og idag pådratt seg tidenes sår på nesa henter jeg han i lillehammer. Han vil veldig gjerne sosialisere seg fra mandag av:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg kan etter 4 torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 17. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg kan etter 4 torsdag. Passer perfekt Jeg kommer meg fra jobben 3 tror jeg og da er jeg i Drammen litt etter fire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Passer perfekt Jeg kommer meg fra jobben 3 tror jeg og da er jeg i Drammen litt etter fire Jeg kommer meg ikke fra jobb før 4 kom jeg pÃ¥. Møte Jeg mÃ¥ innom naboen og kidnappe bikkja ogsÃ¥, sÃ¥ da blir klokka gjerne 16:30- 17:00 før jeg er i Drammen. Mye trafikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Hvem blir med idag? @Monica123, jeg og....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Jeg jobber så kommer hjem for sent kan mandag og onsdag ettermiddag/dag.God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Jeg vil gjerne være med mandag ettermiddag eller onsdag ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Hvem blir med idag? @Monica123, jeg og....? Så ikke dette før nå,men jeg kan desverre ikke for jeg skal til Sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Så ikke dette før nå,men jeg kan desverre ikke for jeg skal til Sverige Da misforsto jeg deg nok litt tidligere, men da ble det joggetur alene istedenfor. Og det var likegreit, nesten så jeg blåste vekk, hadde glemt at våren var sånn Jeg blir gjerne med mandag ettermiddag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Jeg gikk bare kjapp tur med nabobikkja.. litt for hektisk dag i dag til at jeg orket mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Da misforsto jeg deg nok litt tidligere, men da ble det joggetur alene istedenfor. Og det var likegreit, nesten så jeg blåste vekk, hadde glemt at våren var sånn Jeg blir gjerne med mandag ettermiddag Da ses vi på mandag noen andre som vil være med kanskje ? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Jeg vil på ettermiddag:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Forslag til sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Forslag til sted? Kanskje hos meg? Har ikke bil og kommer fra Lillehammer tidlig på morran:p hadde vært fint å slippe reise^^ har en fin kyststi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Kanskje hos meg? Har ikke bil og kommer fra Lillehammer tidlig på morran:p hadde vært fint å slippe reise^^ har en fin kyststi Passer meg veldig fint, det er mulig å ha de løse sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Passer meg veldig fint, det er mulig å ha de løse sant? Møter folk nå og da, men det er noen jorder det er fint å slippe på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 Hvem kan være med? Tur fra meg (siden jeg ikke har bil og reiser langt i morra tidlig ) i morgen ettermiddag? Blakstad i asker, tur i skog, på jorder og litt på asfalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Jeg vil være med, klokkeslett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Når som helst etter 15 for min del:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Når som helst etter 15 for min del:) Knall, kommer meg nok herfra sånn 4, har en halvtime hjem for å hente vofsen, så tipper jeg er klar til 5 eller litt over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Skal vi si tur rundt, litt over 17 da? @Nemi , @Teserere , @Monica123 , @Kiyomi @AnnChristin og eventuelle andre som vil? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts