Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Ahh har lyst på en slik.. desverre sier pengeboka stopp frem til lønning.. får prøve å huske å bestille før den 20. :)

Som jeg sa til flere,bestill med bankoverføring :) selene kommer jo tross alt ikke nærmere juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av de str som kan passe en sheltie tru?

jeg tenker på SX kanskje til Pi, etter å ha målt og tenkt litt. blir S til de fleste kelpier på 15 kg+. Selene passer jo helt ned til chi så da burde det være noe til sheltie :P

søkte litt på google og fant også

274-evros-kenneltraff-zorro-zophia-och-z

Mini II passer små sheltier/bichon havanaise fant jeg på en svensk butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker på SX kanskje til Pi, etter å ha målt og tenkt litt. blir S til de fleste kelpier på 15 kg+. Selene passer jo helt ned til chi så da burde det være noe til sheltie :P

søkte litt på google og fant også

274-evros-kenneltraff-zorro-zophia-och-z

Mini II passer små sheltier/bichon havanaise fant jeg på en svensk butikk.

Da passer en av de garantert til sheltie :P Da gleder jeg meg til du får inn selene så vi får prøvd de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da passer en av de garantert til sheltie :P Da gleder jeg meg til du får inn selene så vi får prøvd de :D

Hvisk meg i øret om det er en farge du ønsker så skal jeg prøve å få det med, forhåndsbestiller du er du garantert farge, utenom det tar vi bare inn et par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, nå blir jeg blakk. Garantert. :icon_redface:

Lykke eller Harly skal antageligvis få seg en DC short sele. Jeg har kjøpt en sele nå som sitter bra på Harly (kryss i taket!), så da må jeg rett og slett prøve begge selene på de og se hvilke som sitter best på hvem :)

Endret av *mokken*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Zero DC Multiselen med tanke på lengden på stolpen mellom frambena? De fleste masseproduserte seler er jo alt for korte der.

Kan ikke se lilla?

Denne er laget så den er lengre og skal passe mer spisse raser. Det står en del om selen i denne tråden med erfaringer: http://hundesonen.no/forum/topic/71824-zero-seler/

Samt beskrivelsen hos oss: http://hundegodt.no/home/80-zero-dc-multisele

Jeg har ikke klart å finne lilla som farge enda nei, har sendt mail og hørt om jeg kunne fått liste over alle fargevalg tilgjengelig :)

zero-dc-multisele.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er Zero DC Multiselen med tanke på lengden på stolpen mellom frambena? De fleste masseproduserte seler er jo alt for korte der.

Kan ikke se lilla?

Den er veldig bra til Willy som har slitt med det samme - at stolpen er for kort og det blir gnag bak frambeina :).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får tak i Lilla vil jeg garantert ha multiselen i S/M (håper det blir rett str til frøken Taco) , hvis ikke så vurderer jeg oransje (hint hint :P )

Ps: Dere som alt har multiselen... Burde det gå greit å sy på en D-ring på undersiden?

Tipper vi fast kommer til å ha rosa og svart med grønn, det er det fleste har ønsket seg. Så du får tenke på det frem til 20.mai om du vil sikre deg en orange f.ex ;) Skal se hva jeg finner ut om lilla frem til da! sier ifra.

Digg :-D da skal jeg ha et par leker hvertfall!!

dere har ikke bitepølse i jute? :-P

PMer deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundegodt er glade for å kunne annonsere at vi nå er forhandler av alle Dr. Clauder sine produkter. I første omgang har vi treningsgodbiter og godbitfilet på lager i nettbutikken og vil utvide til å ha fast det folk ønsker. Vi får levert 2 ganger i måneden for og ellers alt folk kan ønske seg fra hele katalogen :)

Fôr kan vi levere til folk som bor i Oslo området og Holmestrand. Oppdretteravtalen på fôr er også tilgjengelig via oss. http://hundegodt.no/30-dr-clauders

679cbc7d4498572d3b9d832928cc1299ccadf84e

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen str tror du Leo må ha? Hun på hos Troll sa S med tanke på at vi har str 3/blå i Toll sine egne seler, men syntes det virket litt lite, tenkte S/M. Han er rett under 50 cm høy og veier mellom 18-19 kg. Og er grønn neongrønn, "selvlysende" eller mer som. Hurtta sin grønne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen str tror du Leo må ha? Hun på hos Troll sa S med tanke på at vi har str 3/blå i Toll sine egne seler, men syntes det virket litt lite, tenkte S/M. Han er rett under 50 cm høy og veier mellom 18-19 kg. Og er grønn neongrønn, "selvlysende" eller mer som. Hurtta sin grønne?

I Zero Dc eller Kennel Equip selen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du inne noen av DC mutiselene i forskjellige størrelser sånn at det går an å prøve på?

Evnt får vi bestille en kjønnsnøytral farge siden jeg ikke vet hvilke hund den blir til :)

Synes jeg hører K om Harly får rosa sele.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ligger tørrfôret til Dr. Clauder's ann ifht andre kjente merker til meget aktive unggutter som enda vokser? Har vi noen her på sonen som bruker det eller har brukt det? :)

Æsj, vi har siklet på ROK Straps og BOT-dekken en stund, fysj og fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du inne noen av DC mutiselene i forskjellige størrelser sånn at det går an å prøve på?

Evnt får vi bestille en kjønnsnøytral farge siden jeg ikke vet hvilke hund den blir til :)

Synes jeg hører K om Harly får rosa sele.... :lol:

Ingen inne som du kan få prøve til spesialen desverre. Blir første bestilling nå etter forhåndsbestilling en.

Hvordan ligger tørrfôret til Dr. Clauder's ann ifht andre kjente merker til meget aktive unggutter som enda vokser? Har vi noen her på sonen som bruker det eller har brukt det?  :) 

Æsj, vi har siklet på ROK Straps og BOT-dekken en stund, fysj og fy!

Jeg forer mine på det, kjenner flere utenfor sonen som bruker det og er fornøyd. Og hittil ikke funnet noen som ikke var fornøyd. De har for som dekker alle stadier av livet, fra junior til mer høy energi osv. Rakk desverre ikke legge inn alle på web nå ikveld men tar det imorgen. Men går Ann å se hele katalogen på dr Clauder. No

Skal hente en bunke bot dekken imorgen, er ganske kjapt levert på de så si ifra et par dager før jeg skal nedover så kan jeg ta med til deg om du vil ha etterhvert ;-)

Om noen ønsker noe for eller andre ting fra Clauder send meg en pm, har blitt en stor bunke alt så skal bestille og hente til uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...