Gå til innhold
Hundesonen.no

Canider.no - Hundebutikken med fokus på kvalitet


Recommended Posts

Wuhu!

Har M eller L turkis med lime kant? :) Jeg trooor nok P må ha L, altså, han er en svær type. Og veier 40 kg uten å være feit, han er bare høy og lang. :P

Har det ja :) 

Ble bestillingen vår registrert før i uka? Ifølge siden er høvelig tom for NM og prisen jumpet opp til normal igjen, resten av gjengen var ikke så keene på å betale vanlig pris :lol:

Sendt PM :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Som noen vet så holder vi på å lage en liten butikk på Dal (ved letohallen ) - her blir det da mulig å komme og hente varer og handle. Vi har stått på og malt og bygget ting i påsken og vi begynner å

Må bare skryte litt av Canider! Jeg bestilte et lite lass med godbiter for et par uker siden, og da pakken kom frem, var det litt kluss med smakene og det manglet en pose. Så jeg sendte mail og sa at

http://www.canider.no/ Vi selger naturlig snacks, godbiter og leker. Av natursnacks har vi grisehaler, lammeknoker, storfe knokeben, storfemuskler, okseører, storfe luftrør samt storfe sene 70 c

Posted Images

Tusen takk til AnetteN som er så tålmodig og serviceinnstilt med virrete kunder, går virkelig hakket lengre enn å bare skulle selge varene!

Nå gleder Keo seg til å fullføre sykkelsesongen i stil, og tre andre udyr på å motta nesten 100 pakker godis :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supert, må prøve å få tatt meg en tur etterhvert :) vil du legge av en i turkis til meg? Usikker hvilken størrelse, men mener å huske s/m ville passe?

Send meg en mail på post@canider.no så er vi flere som husker på det imorgen ;)

zerodc.thumb.jpg.0bcd55e51b238b76b2f1328

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen av de nye fargekombinasjonene i XXXL? :) 

Har XL i sort med neongrønn kant/lime. XXXL har jeg ikke inne, har hittil ikke møtt noen hunder som kommer over XL i størrelse. Leonbergeren til naboen her passet i XL. Send en mail så kan jeg legge med sele på bestillingen jeg sender til uka med størrelse og farge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har XL i sort med neongrønn kant/lime. XXXL har jeg ikke inne, har hittil ikke møtt noen hunder som kommer over XL i størrelse. Leonbergeren til naboen her passet i XL. Send en mail så kan jeg legge med sele på bestillingen jeg sender til uka med størrelse og farge :) 

Er de så store i str altså? :) Valpen bruker 60-65 i halsnånd, men skal få målt skikkelig i morgen så sender jeg deg nok en mail :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de så store i str altså? :) Valpen bruker 60-65 i halsnånd, men skal få målt skikkelig i morgen så sender jeg deg nok en mail :) 

Japp :) XL passet leonbergeren til roomien til SFX. 

Er de så store i størrelsen? :o

Husker ikke hvilken vi prøvde på Melsom, tok strl M etter målene hans selv om de er midt mellom S/M og M. Om den er sendt og blir for stor, får vi byttet? :lol::innocent:

Han er nok s/m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker det jeg også, litt seint kanskje :lol:

Vet du om vårt er pakket/sendt, eller er det mulighet til å bytte til S/M i bestillinga?

blir pakket imorgen, send meg mail så jeg husker det imorgen :lol: har en hel haug kartonger med godbiter klare ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vegas fikk seg endelig sele i helga :ahappy: Passet fint til tervtøtta også, så tenker å bestille til henne når jeg har kranglet ferdig med meg selv om fargevalg. Kommer de inn i nettbutikken i nærmeste fremtid? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro til Norwegian Open i helgen og GLEMTE godbitene hjemme. Robert ble litt snurt, så da gikk jeg og kjøpte en pakke av de som i nettbutikken heter "bløte godbiter div smaker" med hjort. Da ble Robert fornøyd igjen, for de var visst SYKT gode, han ble helt propell for de var så gode. Så etterpå måtte jeg gå tilbake og kjøpe 6 pakker til :wub: Har dere disse i større pakninger med åpne-lukke-funksjon på posen? Eller kanskje litt kvantumsrabatt om man kjøper mange på en gang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp :) XL passet leonbergeren til roomien til SFX. 

Fikk bestilt en sele her nede for å prøve. XL passet perfekt :) Krøller seg litt oppe i nakken når det ikke er noe trekk i sela, men det regner jeg med ikke er uvanlig. Selen ligger ihvertfall veldig bra når hun legger litt vekt i.

Så da må vi ihvertfall ha en i norgesfarger etterhvert. Sender en mail hvis du ikke har lagt inn noen bestilling enda? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegas fikk seg endelig sele i helga :ahappy: Passet fint til tervtøtta også, så tenker å bestille til henne når jeg har kranglet ferdig med meg selv om fargevalg. Kommer de inn i nettbutikken i nærmeste fremtid? :) 

De kommer ut imorgen :) vil bare få telt alt nøyaktig først :)

Jeg dro til Norwegian Open i helgen og GLEMTE godbitene hjemme. Robert ble litt snurt, så da gikk jeg og kjøpte en pakke av de som i nettbutikken heter "bløte godbiter div smaker" med hjort. Da ble Robert fornøyd igjen, for de var visst SYKT gode, han ble helt propell for de var så gode. Så etterpå måtte jeg gå tilbake og kjøpe 6 pakker til :wub: Har dere disse i større pakninger med åpne-lukke-funksjon på posen? Eller kanskje litt kvantumsrabatt om man kjøper mange på en gang? :)

Kvantumsrabatt kan vi ordne - produsenten NEKTER å lage større poser da de er redd for holdbarhet og ferskhet. Jeg har spurt og tryglet men det hjalp ikke så mye :P 

Du kjenner ikke tilfeldigvis noen som skal til Drammen på stevne på lørdag som kunne fått med seg et pop-opp-bur? :D

Edit: Har ei i Oslo som kan plukke opp, men det slo meg at dere ikke har inne slike i L/XL?

Har bare L inne, ikke XL. Du trenger ikke XL til keo btw :P medium passer fint lani og Large har hun good plass i. Send meg melding på face, er innom oslo mye :) 

Fikk bestilt en sele her nede for å prøve. XL passet perfekt :) Krøller seg litt oppe i nakken når det ikke er noe trekk i sela, men det regner jeg med ikke er uvanlig. Selen ligger ihvertfall veldig bra når hun legger litt vekt i.

Så da må vi ihvertfall ha en i norgesfarger etterhvert. Sender en mail hvis du ikke har lagt inn noen bestilling enda? :) 

Send meg en mail/facebook så skal jeg bestille med i riktige farger.

XL og L passer også til ulvehund :) 

12188703_10153633135026217_246043572_n.t

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...