Gå til innhold
Hundesonen.no

Gausdal Maraton 2014


Hermes
 Share

Recommended Posts

Noen som skal dit? Delta? Tilskuer?

http://www.gausdaltrekkhundklubb.com/index.php?option=com_content&view=article&id=607:gausdal-maraton-2014&catid=50:gausdal-maraton-2014

Vi skal kanskje leie oss en hytte oppi heimen der neste helg, og fikk vite av fjellstyret at løpet skulle holdes denne helgen, og at spannene går forbi hytten... det var jo en ekstra bonus for det som sikkert blir en fin hyttetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min skal delta i helmaraton 8-spann, jeg jobber som frivillig med media :)

OK, vi vil være ved Slivatnet fra torsdag til fredag neste uke, mest sannsynlig. Må få sjekket hvor løpet går, men fjelloppsynsmann i Gausdal sa løypen gikk et lite stykke fra hytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, vi vil være ved Slivatnet fra torsdag til fredag neste uke, mest sannsynlig. Må få sjekket hvor løpet går, men fjelloppsynsmann i Gausdal sa løypen gikk et lite stykke fra hytten.

Stemmer det :) Men løpet begynner ikke før lørdag kl. 1200. Mente du torsdag-søndag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :) Men løpet begynner ikke før lørdag kl. 1200. Mente du torsdag-søndag? :)

Ja, mente torsdag til søndag... :) Vi har ikke bestilt hytten enda, ser an værmeldingen til søndag-mandag, men så lenge det ikke blir uvær, så drar vi nok opp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.sleddog.no - klikk deg inn på arrangementer (terminlister). Velg gren. Det viser terminfesta løp i NHF. Nå i helgen går Hamar hundekjørerfestival og mush synnfjell . Kommer det snø blir det arrangert et løp i romeriks/hadelandsåsen i februar- Hakasleppet. 14-16 februar. 260 km.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg hadde postet her ang løypa, jeg. Usj.

Kart

Nå har jeg vært på kjørermøte, tatt litt bilder. Kommer på nettsiden i løpet av de par neste timene. Skal gryyytidlig opp i morgen, også er det fullt fres frem til premieutdelingen er ferdig søndag :) Det her blir så gøy! Gleder meg masse! Skal kjøre scooter 4 mil opp i løypa og ta litt bilder også :D

Vi deltar ikke allikevel grunnet kennelhoste, men brodern skal være handler for Sigrid Ekran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk rundt Vetafjellet med salukien på lørdag, og møtte de første spannene i løypen. Fulgt et spann 2-3 km (Calle løp bra for å holde følge, hehe), også kom det et par spann bak oss da vi skulle videre en annen rute bort til hytten.

Samboer løp opp til løypen og fikk knipset litt da de siste spannene (i første runde) gikk forbi, men ble ganske mørke og uklare bilder, dessverre. Legger inn likevel :)

1507636_239785319528446_1271123513_n.jpg

10021_239785322861779_754131343_n.jpg

1525274_239785326195112_1758768546_n.jpg

1604755_239785369528441_1863329637_n.jpg

1545665_239785372861774_1796753154_n.jpg

1517615_239785416195103_2000707195_n.jpg

1507805_239785429528435_1251314890_n.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødssliten etter helga, har sovet 2 timer siden jeg stod opp klokka 6 på lørdag, men jeg har hatt det så gøy! Snakket masse med kjørere, tatt masse bilder, jobbet på tidtakninga, løpt opp og ned og frem og tilbake på hele Astridbekken, konstant høyt tempo.

De beste bildene jeg tok er de på nyhetssakene som ligger ute på Gausdal Trekkhundklubb sin GM-side. (Merker at jeg bør oppgradere utstyrsparken, jaa)

Ser ut til at jeg mulig har jobb neste år også :D Alle var fornøyde med jobben jeg hadde gjort både som presseansvarlig og som potet som løp ærender innimellom bildene og skrivinga, det varmer :D Veldig fornøyd med helga for å si det mildt!

Logistikken gikk veldig bra i år, kunne vært noen forbedringer på det tekniske med tidtakninga og varslinger og sånn, men nesten samtlige kjørere har skrytt av løyper, sjekkpunkt, opplegg, logistikk og hele pakka :)

Pernille har også hatt en fantastisk helg som "hovedhandler" for Sigrid Ekran, skravlet masse med Robert Sørlie, Ralph Johannessen, Inger-Marie Haaland m.fl., og vært generelt veldig på hele tiden. Blid og tålmodig jente som har fått bruke hele helgen sin på hundekjøring :heart: *ikke så rent lite stolt tante*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...