Gå til innhold
Hundesonen.no

Gausdal Maraton 2014


Hermes
 Share

Recommended Posts

Noen som skal dit? Delta? Tilskuer?

http://www.gausdaltrekkhundklubb.com/index.php?option=com_content&view=article&id=607:gausdal-maraton-2014&catid=50:gausdal-maraton-2014

Vi skal kanskje leie oss en hytte oppi heimen der neste helg, og fikk vite av fjellstyret at løpet skulle holdes denne helgen, og at spannene går forbi hytten... det var jo en ekstra bonus for det som sikkert blir en fin hyttetur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min skal delta i helmaraton 8-spann, jeg jobber som frivillig med media :)

OK, vi vil være ved Slivatnet fra torsdag til fredag neste uke, mest sannsynlig. Må få sjekket hvor løpet går, men fjelloppsynsmann i Gausdal sa løypen gikk et lite stykke fra hytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, vi vil være ved Slivatnet fra torsdag til fredag neste uke, mest sannsynlig. Må få sjekket hvor løpet går, men fjelloppsynsmann i Gausdal sa løypen gikk et lite stykke fra hytten.

Stemmer det :) Men løpet begynner ikke før lørdag kl. 1200. Mente du torsdag-søndag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det :) Men løpet begynner ikke før lørdag kl. 1200. Mente du torsdag-søndag? :)

Ja, mente torsdag til søndag... :) Vi har ikke bestilt hytten enda, ser an værmeldingen til søndag-mandag, men så lenge det ikke blir uvær, så drar vi nok opp :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.sleddog.no - klikk deg inn på arrangementer (terminlister). Velg gren. Det viser terminfesta løp i NHF. Nå i helgen går Hamar hundekjørerfestival og mush synnfjell . Kommer det snø blir det arrangert et løp i romeriks/hadelandsåsen i februar- Hakasleppet. 14-16 februar. 260 km.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg hadde postet her ang løypa, jeg. Usj.

Kart