Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny blunke smiley..


Recommended Posts

Hvis du har oppfattet dette "verdensproblemet" med blinkesmileyen som like alvorlig og ukoselig/skaper dårlig stemning som utrenden med personfokus, hets og mobbe-tendenser så har du misforstått tråden her :P Alt har jo vært med en humoristisk tone og overhodet ikke noe harde påstander eller noen som har vært lei seg. Vi har alle tullet med at blinke-smileyen er vanskelig å forstå og vi har slitt med å finne ut en koselig kandidat til dagens. All in good thought liksom, ikke noe graverende grusomhet :P

Det ække et problem! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blunkesmiley er de verste smileyene. Jeg har til gode å se en trivelig blunkesmiley egentlig. Psykopater hele gjengen. Min egen feil, men jeg merker faktisk at blunkesmileyer får meg til å gå litt

Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg! Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjor

Dude, I know, right? Helt opp der med mobberen , nihilisten , narsissisten , feministen og blotteren

Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg!

Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: :CarolSingers:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: :CarolSingers:

Det var ingen kamp, det var i beste fall krampetrekninger, og det er helt klart ikke uavgjort. Jeg beklager :)

God jul og godt nytt år, folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangling, hæææ? :lol: jeg gav en hyggelig kommentar om misforståtte forhold, overhodet ikke ment som krangling - tvert i mot ment godt og dempende på noen som virka å bli litt mer stressa enn nødvendig :ahappy::P julefred osv, man krangler ikke i jula. kun med familie... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hva ble det til med snørr-smilyen? Den kan jeg skape en liten krig for kjenner jeg!

Sier DINGDINGDING til 2ne og Kangerlussuaq, sender de til hvert sitt hjørne og erklærer kampen for uavgjort til over jul. Ny runde i ringen mandag 06.01.14. Nytt år nye muligheter. Nå skal vi f aen meg ha det hyggelig på sonen :CarolSingers: :CarolSingers:

Alle klare?

smileys-boxing-smiley-emoticon.gif

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangling, hæææ? :lol: jeg gav en hyggelig kommentar om misforståtte forhold, overhodet ikke ment som krangling - tvert i mot ment godt og dempende på noen som virka å bli litt mer stressa enn nødvendig :ahappy::P julefred osv, man krangler ikke i jula. kun med familie... :lol:

Alle klare?

smileys-boxing-smiley-emoticon.gif

sorri to disappoint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...