Gå til innhold
Hundesonen.no

Krilos slække 1. desember


Krilo
 Share

Recommended Posts

I går hadde vi en rolig og deilig søndag, og her kommer bildene, dårlige mobilbilder men :P

ca. 9 og alle 3 ligger i senga, 2 sover..

IMG_4351_zps9055f5c9.jpg

ca. 10 ligger vi fortsatt i senga, denne gang 2 våkne

IMG_4359_zps021b2020.jpg

ca. 11 ligger vi fortsatt i senga, og jeg er super voksen og spiller Animal Crossing på min rosa 3ds :lol:

IMG_4360_zps378a31a3.jpg

og ca 12 har jeg funnet badet og skal dusje

IMG_4362_zps9e29e4b7.jpg

13 spiser vi frokost

IMG_4363_zpsaf2fbce6.jpg

også var vi ute på tur i noen timer :)

IMG_4370_zps133d2f90.jpg

IMG_4381_zps9cc80218.jpg

IMG_4390_zps7670f96e.jpg

IMG_4405_zps4cf2ae15.jpg

IMG_4423_zps5f67368e.jpg

like etter 16 drikker jeg saft

IMG_4426_zps03227cf8.jpg

ca 17 ser jeg på at samboer gjør rent

IMG_4428_zpse3bed53e.jpg

ca 18 finner jeg ut at jeg får hjelpe til litt i huset og henger frem litt pynt

IMG_4431_zps11318333.jpg

ca 19 har Leo fått seg et margbein og kose seg med

IMG_4435_zps7c0e840b.jpg

ca 20 ligger Leo og jeg og sløver på sofaen

IMG_4439_zps3e5063e4.jpg

21 koser jeg meg med gløgg

IMG_4444_zps45c247cf.jpg

22 var vi på vei hjem etter å ha hentet cellofan hos svigers..

IMG_4458_zpsb10e739d.jpg

23 er Leo veldig hjelpsom når jeg skal pakke inn et par gaver som må bli levert fort..

IMG_4461_zps7bd00fb1.jpg

IMG_4468_zps1aeb7451.jpg

og 24 finner vi senga..

IMG_4470_zps0dc9fb36.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på at samboeren gjør rent :lol: Akkurat sånn det skal være!

Så ut som en fin tur i skogen. Hvor gikk dere?

Veldig fin refleks Leo har da ;)

Haha, jepp, samboer har bomma skikkelig om han var ute etter ett husmoremne gitt :lol:

Vi gikk så og si rett ut av døra hjemme, over ene jordet og rundt om i skogen der ikke så mange går når det ikke er skiføre og videre over på "kuosaurusjordet" (ref. Bloggen) også var vi hjemme igjen :lol:

Veldig fin refleks, også så deilig med den klipsen ;)

Leo er skikkelig søt altså :wub:

Åå, tusen takk, koselig sagt :heart:

Åh, herlig dag :D Liker at det ikke bare er vi som later oss :lol:

Skal ikke søndager være sånn da? :lol: skikkeig deilig med sånn super sløv dag av og til, både for Leo og oss egentlig, og deilig å bare ture rundt oss 3 også :ahappy:

Du la vel merke til hvem som bar cellofanen hjem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Samboere skal støvsuge de :)

Jeg likte også de julekulene, akkurat sånne jeg vil ha selv :D

Jepp, samboere skal støsvuge, vaskegulv og vaske bad og lage middag... Så kan jeg pynte og tørke litt støv :aww::lol:

Det er så kjekt når dyrene er med og hjelper med innpakningen. Kattene her er spesielt hjelpsomme når det kommer til gavebåndet. :sleep:

Leo er som alltid supersøt - og DS! :lol:

Å, gavebånda ja, ofte så har de forsvunnet innen jeg skal bruke dem :lol:

Må jo ha råååsa ds :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jepp, samboer har bomma skikkelig om han var ute etter ett husmoremne gitt :lol:

Vi gikk så og si rett ut av døra hjemme, over ene jordet og rundt om i skogen der ikke så mange går når det ikke er skiføre og videre over på "kuosaurusjordet" (ref. Bloggen) også var vi hjemme igjen :lol:

Veldig fin refleks, også så deilig med den klipsen ;)

Samme med min, han har sagt han trodde han slapp å lage så mye mat selv når han fikk seg kjæreste. "Da skulle du blitt sammen med ei annen" har jeg svart. Jeg hater å lage mat, og når jeg lager middag er det stort sett toast eller ferdigkylling fra Meny :lol: Ikke noe kokk gitt!

Deilig da å ha så mye plass å gå på utenfor døra. :) Men du bor jo ikke i verdens navle heller. :lol:

Ja, nye klipsen er bra. :P Folk har klaga så fælt på den andre at de har trekt tilbake alle gamle typer og sendt med ny klips i retur. :P Den knekker også når det flere minus, helt ubrukelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med min, han har sagt han trodde han slapp å lage så mye mat selv når han fikk seg kjæreste. "Da skulle du blitt sammen med ei annen" har jeg svart. Jeg hater å lage mat, og når jeg lager middag er det stort sett toast eller ferdigkylling fra Meny :lol: Ikke noe kokk gitt!

Deilig da å ha så mye plass å gå på utenfor døra. :) Men du bor jo ikke i verdens navle heller. :lol:

Ja, nye klipsen er bra. :P Folk har klaga så fælt på den andre at de har trekt tilbake alle gamle typer og sendt med ny klips i retur. :P Den knekker også når det flere minus, helt ubrukelig

Haha, du høres ut som meg! :lol: eller jeg kan lage mat og sånn om jeg gidder, men det er kjedelig :P

Hæ, synes du ikke Kodal er verdens navle altså? :lol:

@ og @SandyEyeCandy , er det ikke sånn det skal være i 2013 da? :lol: vi har fin gordeling her hjemme, samboer synes det er helt greit å vaske men pyton å ta ut sentralstøvsugeren og rydde ting på plass, jeg synes det er helt greit så lenge jeg slipper å vaske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ og @SandyEyeCandy , er det ikke sånn det skal være i 2013 da? :lol: vi har fin gordeling her hjemme, samboer synes det er helt greit å vaske men pyton å ta ut sentralstøvsugeren og rydde ting på plass, jeg synes det er helt greit så lenge jeg slipper å vaske :P

Jo, det er liksom akkurat sånn det skal være. :yes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...