Gå til innhold
Hundesonen.no

Basselusken


Kartoffel97
 Share

Recommended Posts

Er vel på tide at Basse får et innlegg her!

Basse er en sort labrador (kanskje med noen brun-nyanser i det rette lyset). Han er født 22. Mars 2013 og er da 13 uker gammel. Føler at det er obligatorisk at jeg sier at han er verdens snilleste valp! Han er min andre labrador, og forskjellen på bikkjene har vært enorme!

Ved henting forventer man vanligvis at de skal gråte litt, men her har det ikke vært noen gråting! Han satt stille i bilen og så ut av bilvinduet, første natta var det ingen piping. Han har sovet hele natta, alle netter, siden han ble henta. Supersnill valp! Tusler rundt i leiligheten og slikker opp alt av smuler, glupsk til tusen ved måltider, reagerer mer på ordet "namnam" enn "Basse". Leker forsiktig med barn, litt røffere med eldre. Elsker alt av hunder og mennesker! Finner seg ikke i at hunder ikke vil hilse på ham, da blir det litt "stakkars meg"-piping.

Han kan ikke fordra regn eller vind, da er det ut for å tisse så løper han hjemover. Kommer tilbake på tilkalling, biter ikke i møbler eller annet, stort sett lydløs, går til døra når han må tisse, liker ikke at hunder bjeffer på ham! Da gråter han hele veien bort til meg og setter seg mellom beina mine. Føler at jeg har vært veldig heldig med denne lille karen!

DSC07742_zps61ff1015.jpg

DSC07738_zpsae2d2ee1.png

DSC07739_zpsc7efac42.jpg

DSC07737_zps9f053af5.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttebassen byr fortsatt ikke på noen problemer! Oppfører seg stort sett eksemplarisk :ahappy:

Et par-tre bilder fra en av dagens uteturer!

IMAG0475_zps2ca22ff1.jpg

Creds for å få oppmerksomheten til en labradorvalp med namnam foran seg? :P

IMAG0474_zps84330922.jpg

That's more like it. Nevnte det ikke, men Basse hadde en brett i venstre øre. Som nå har retta seg ut!

IMAG0464_zpsdf40a620.jpg

Sporter elegante bevegelser! Lille klumpen :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Basse har begynt å bli gammel! Straks 7mnd!

Begynt å få litt "nå er jeg ung!"-rykk, men ellers snill og bedagelig : ) Fortsatt ikke biti istykker noe som helst! Benytter hver anledning til å hoppe opp i sofaen, noe som var til alles fryd da han klarte å dra med seg fuglelopper. ÆSJ. Men han bruker sjarmen sin flittig, så da går det jo bra. Lille gullgutten :wub:

2013-10-17232506_zps9153d055.png

el hundo classico.

631be423-1622-405f-b4eb-4c6a2f9e760f_zps

kjent stil.

66a197c4-996d-4497-9ca5-74f1be27db72_zps



:wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: fordi han er zøøøøt

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...