Jump to content
Hundesonen.no

Crufts 2013 - resultattråd

Recommended Posts

Du ser det i videoen her:

http://youtu.be/EfbaysGpkuE

Om du ikke orker å se hele gruppa, så er sibben 43 minutter ut :)

Jeg blir litt sånn - er ikke hunden comfy så dropper du enten å stille, eller så setter du deg ned, bruker godbiter og gir bikkja litt support ikke begynn å hold den fast liksom. Men pluss i boken til dommermennesket for fin fremtreden :)

Her er BIR Pekingneser 2013

2013_PEK_BOB.jpg

Hver gang jeg ser disse i utstillingsringen tenker jeg at de "ruller" på samme måte som appelsiner med papir over.

1446985-7-1333910291445.jpg

BIR Lancashire Heeler, 8 år gammel

2013_LAH_BOB.jpg

• Like 5

Etter å ha sett den videoen der lurer jeg veldig på en ting... Hvis de er så opptatt av at de skal stå fritt, hvorfor i alle dager driver de og heiser hundene opp og drar dem rundt ringen i bevegelse? :huh: Det så jo ikke bra ut.

Jeg er helt enig, og det reagerer jeg også alltid på. Jeg antar at det har mye å gjøre med at også handler er dårlig trent, og at det at de ikke skal ta på hunden på noen måte gjør at de styrer med kobbelet i stedet.

Kul film, men den hvite må da være Hokkaido, ikke Kai?

Retta opp nå, jeg mente selvsagt kishu! :)

æsj så dumt :-/ jeg prøvde å se etter dem!!

Er hollsndsk gjeterhund og mudi godkjente?

Vet ikke med HG, men mudi er ikke.

Jeg er dessverre ikke i tvil om at den hunden er for tynn, hadde den vært glatthåret så hadde den sett ennå verre ut.

jeg har fått kommentarer fra et par kommentarer om at mine siberians er tynne også, men det driter jeg i. De er ikke tynne (men har ikke 2kg ekstra heller). Selv en noe tyngre enn jeg skulle ønske Denali har fått på kritikken at hun var tynn av en herremann fra sørlige trakter. Tjukk er jo overhodet ikke bedre enn tynn. Men liker ikke tynn heller :hmm:

Spørrs jo om det der er en unghund da. En del unghunder er jo tynne. Men synes hverken den sibbend er eller grønlandshunden var noe å hoppe i taket over.

Forumet fortsetter under annonsen