Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg var medlem der før. Jeg hadde en del brukere med forskjellig fokus. Den ene kennelen adopterte hunder og solgte de videre :P Det siste jeg hadde var an aussie kennel. Men jeg klarer ikke å huske brukernavnet mitt :( Jeg vil inn på den kontoen igjen! Jeg husker jeg frøs den.

Før kunne man gå inn og prøve spillet uten konto, funker ikke det lengre? Jeg kunne søkt litt rundt for å finne meg selv. Hvis noen andre vil prøve så hadde det vært kjekt :) Tror jeg het noe av dette:

Arcoiris

Moonlight/Moonshine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Jeg var medlem der før. Jeg hadde en del brukere med forskjellig fokus. Den ene kennelen adopterte hunder og solgte de videre :P Det siste jeg hadde var an aussie kennel. Men jeg klarer ikke å huske brukernavnet mitt :( Jeg vil inn på den kontoen igjen! Jeg husker jeg frøs den.

Før kunne man gå inn og prøve spillet uten konto, funker ikke det lengre? Jeg kunne søkt litt rundt for å finne meg selv. Hvis noen andre vil prøve så hadde det vært kjekt :) Tror jeg het noe av dette:

Arcoiris

Moonlight/Moonshine

Hadde du miniature? http://www.furry-paws.com/kennel/view/971318

Locked Dogs

Name

Breed

Level

Age

lock.pngfemale.pngCanella x William Wallace (Dachshund)

Dachshund

1

6

lock.pngmale.pngMaxie x lilly (Australian Shepherd)

Australian Shepherd

1

6

lock.pngfemale.pngpuppy 2 x Galilahi's Secret Valentine (Norfolk Terrier)

Norfolk Terrier

1

6

lock.pngmale.pngSniper x Amanda (Rottweiler)

Rottweiler

1

6

lock.pngmale.pngSuper Imported Dog

Miniature Australian Shepherd

1

6

lock.pngfemale.pngSuper Imported Dog

Miniature Australian Shepherd

1

6

lock.pngfemale.pngSuper Imported Dog

Dachshund

1

6

lock.pngmale.pngSuper Imported Dog

Dachshund

1

6

lock.pngmale.pngSuper Imported Dog

Australian Shepherd

1

6

lock.pngfemale.pngSuper Imported Dog

Rottweiler

1

6

lock.pngmale.pngSuper Imported Dog

Rottweiler

1

6

lock.pngfemale.pngSuper Imported Dog

Australian Shepherd

1

6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var ikke min kennel. Hadde kun "vanlig" aussie tror jeg. Æsj, finner virkelig ikke ut hva jeg het. Jeg får vel lage en ny konto da.

Edit: jeg tror jeg het mieaaberg forresten. For det kunne jeg ikke velge som brukernavn nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man gå inn og prøve spillet uten konto, funker ikke det lengre? Jeg kunne søkt litt rundt for å finne meg selv. Hvis noen andre vil prøve så hadde det vært kjekt :) Tror jeg het noe av dette:

Arcoiris

Moonlight/Moonshine

Jeg fant flere på både Moonlight og Moonshine. Husker du noe mer - level, rase, prefix etc. Var det username eller kennelnavn som var dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alle hundene gentesta med 11 av 12 med kun exellent. :aww: Den siste er etter min aller første FP hund, og det var før helse kom inn i bildet. :P

Seriøst man blir barnslig av slik moro. :lol:

Blæ, mine to settere hadde ikke så god gentest, dumme hunder :P Salukien min er litt bedre.

Kennelen min er Whispering Wind og jeg har to engelsk settere og en saluki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før hadde man i hvert fall forskjellige profession på hver. Hovedkontoen min var en konkurransekonto (der man fikk ekstra poeng for hvert show man var med i), så hadde jeg en breeder konto (all avlen foretok jeg her, fordi da fikk man dobbelt stat boost). Fram til man kunne kjøpe "ditto training ticket" (som gjorde at man kunne trene en hund i to sporter), så var den siste en training konto, men da jeg fikk kjøpt DTT, så gjorde jeg den om til market/shop konto, for å få rabatter i butikken.

Oj, går det bare å tren hundene i en sport? Så kjedelig dah!!! Får se om dette fenger nok til at jeg vil ha en kennel til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant flere på både Moonlight og Moonshine. Husker du noe mer - level, rase, prefix etc. Var det username eller kennelnavn som var dette?

Jeg husker ikke om kennelen min het det eller brukernavnet. Husker bare jeg hadde Aussies og jeg brukte de i utstilling tror jeg. Husker ikke level heller. Sjekk mieaaberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg visste ikke det var mulig en gang og få alt E. Kjempebra!

Man kan avle hunder med kun HH. Da får man kun hunder med Excellent på helse uansett hva man parrer videre, siden HH er friskt, Hh/hH er bærer og hh er syke gener.

Sånn. Da er det bare å unlocke alle hundene mine. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man søke på det produktet man ville kjøpe og finne det superbillig i "private" butikker. Men nå står det at dette er låst for brukere før de er på level 6? Stemmer det eller har jeg trykket på noe helt annet?

Haha, jeg merker dette er lenge siden! Hunden min ble gentestet, og scoorte good på alt uten om ørene, de var dårlig. Hva vil det si? Hører hun dårlig eller har hun stygge ører? :P

Åå, så deilig at man kan melde de på i 30 konkurranser på en gang! Før måtte man klikke på hver enkelt, huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før kunne man trene i to sporter, og jeg regner med at den fuksjonen er der enda. Så at min DTT lå enda i inventory, så da regner jeg med at jeg kan gjøre det fortsatt.. Før brukte man å "leie" en DT (double trainer), slik at man fikk trent den i to sporter. Kjenner det er litt lenge siden jeg har spilt altså. :P

Edit: Mudi var jo lagt til nå også! :D Da må jeg ha noen sånne etter hvert. Men det tur jeg at jeg får ta en annen dag, siden jeg tviler på at spille FP er grunnlag for fravær på jobb. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, jeg trodde at hvis valpene sto som reservable at man kunne selge de? Men jeg får ikke lov til å selge fordi jeg skal beholde en selv? Skjønner ikke. Dum jeg :(

Mener jeg leste noe om at man bare fikk beholde en valp enten for seg selv eller til å selge videre, og resten av kullet måtte gå til Pet Store. Har vel noe med at man ikke kan tjene uendelig med penger med å selge alle privat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste noe om at man bare fikk beholde en valp enten for seg selv eller til å selge videre, og resten av kullet måtte gå til Pet Store. Har vel noe med at man ikke kan tjene uendelig med penger med å selge alle privat?

Ah, da er det sikkert derfor. Da må det fikes opp i. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg må finne på et kennelnavn.

Også orker jeg ikke å ha hundre hunder. Men jeg vil jo ha valper så fort som mulig. Men den ene hunden scoret jo fair på ørene.. Nå må jeg bestemme meg for hvordan mitt oppdrett skal drives her fra dag 1! Hva er kravene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe dårligere enn good, har jeg bestemt meg for :P så får det heller gå oppover derfra.

Ja, kanskje jeg gjør det samme. Da kan jeg ikke avle på den tispen min. Da må jeg få meg en ny. Tenk hvis den og får fair da! Haha, så kjipt. Edit: Kjøpte meg en ny tispe som heldigvis har excellent og good på alt :D Også passet hun til å bli trent i show, noe ingen av de andre hundene visstnok gjorde :D Enda mer yeey!

Men jeg klarer ikke å finne ut hvor jeg får meg jobb. Det står at jeg har lønn på 1,500 FP penger, men ikke hva jeg jobber som :S

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg klarer ikke å finne ut hvor jeg får meg jobb. Det står at jeg har lønn på 1,500 FP penger, men ikke hva jeg jobber som :S

Når du når level fem, så får du ditt første profesjonspoeng som du kan bruke til en av profesjonsene - trener, veterinær, oppdretter osv. Det vil gi deg bonuser innenfor din profesjon samt høyere lønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...