Gå til innhold
Hundesonen.no

Gå fra iPhone til Samsung


Mari
 Share

Recommended Posts

  • Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Du veit at med de aller fleste smart telefoner så må de lades hver natt? Jeg kan gå 2-3 dager med min s3 om jeg bruker den lite. Men brukes den aktivt med 3g,wifi,gps ol så går batteritiden.

Bare sånn til fremtiden fra Android til Android er det enda mer sexy. Du logger på med Google konto første gang du skrur den på også triller apps og ting inn :-P jeg tenkte akk og ve jeg må skrive ned

Bruker du iPhone under 0 grader og den går sund, så gjelder ikke garantien f.eks. Eneste tlf som har det i garantien tror jeg. Man er alt for bundet til iTunes, ikke blåtann som virker for filoverfør

Posted Images

Guest Belgerpia

Slapp av Loke, du er ikke alene - men jeg har funnet ut at om jeg virkelig hadde trengt alt de snakker om så hadde det vært ett savn, det er det ikke - derfor har jeg ikke giddi å finne ut hva det er - dog må jeg si at jeg nok kan trenge gule lapper på telefonen min *fnise*

Ut å lete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man trenger jo ikke mer enn en telefon som kan ringe. Men for min del har jeg kjøpt en dyr og fancy telefon som jeg har lyst til å utnytte potensialet til. Det er jo så utrolig mange muligheter! :)

Får teste ut zeam launcher og se hvordan det virker. Var helt og totalt WTF over Go Launcher og avinstallerte, så får vi se om jeg blir noe klokere.

Jo, enda et spørsmål. Går det an å stille inn slik at skjermen lyser opp når jegfår melding eller noe? Eller er det meningen at det lille fargelyset opp i venstre hjørnet indikerer at jeg har en aktivitet jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Mari, nå har du jo testa litt. Jeg har hatt HTC via jobben tidligere, og HATA den, så var egentlig overbevist om at det må bli iPhone når jeg nå skal ut på markedet og kjøpe smartfon selv. Men kan jeg bli like/vel så happy med en Samsung? Jeg har iOS hjemme og Windows på jobb, og trenger å synce tlf med outlook, og ellers snakke med Macbooken når det kommer til filoverføring. Ut over det er jeg en meget lettvektsbruker. Muligheten til å ta okei bilder og filmsnutter er viktig for meg, god GPS (navigasjonsmulighet) er også viktig, og ut over det blir det strengt tatt mest Facebook og enkle småapps. Trenger egentlig ikke smarttelefon - og derfor tenker jeg iPhone. Jeg bryr meg ikke så mye om det uendelige potensialet, sier som Edina (AbFab): I dont want more choices, I just want nicer things! Er derfor Applehore. Men vil iPhonen virke sammen med Outlook? Evt vil Samsungen irritere meg med å stille krav til meg som bruker, sånn som HTCen gjør?

Og trenger jeg de nyeste, eller holder det med 4s eller Galaxy II?

(Unnskyld at jeg kupper tråden for å snakke om meg, meg, meg og mine behov) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker å snakke om deg, Rødhette. :)

Vel, du liker apple produkter? Det finnes en app som heter Mail+ for Outlook som gir deg full tilgang. Men kan du ikke legge inn informasjonen i en annen mailklient og få tilgang derfra?

4S vil holde i massevis lenge tror jeg. Et av de beste kameraene, minst like godt som på Galaxyen min iallfall. Femmeren får bedre kamera om det er avgjørende for deg, men om du bruker Instagram f.eks så får du skvisa ut litt mer av potensialet til 4S'en.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man trenger jo ikke mer enn en telefon som kan ringe. Men for min del har jeg kjøpt en dyr og fancy telefon som jeg har lyst til å utnytte potensialet til. Det er jo så utrolig mange muligheter! :)

Får teste ut zeam launcher og se hvordan det virker. Var helt og totalt WTF over Go Launcher og avinstallerte, så får vi se om jeg blir noe klokere.

Jo, enda et spørsmål. Går det an å stille inn slik at skjermen lyser opp når jegfår melding eller noe? Eller er det meningen at det lille fargelyset opp i venstre hjørnet indikerer at jeg har en aktivitet jeg ikke har fått med meg?

Jeg kan svare ! Blinker det blått har du fått SMS , ubesvart anrop , mail eller et varsel av noe slag. Varslet finner du ved å trekke skjermen ned men det har sikkert du funnet ut allerede , jeg irriterte meg i nesten 1 mnd over den ***** blinkinga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare ! Blinker det blått har du fått SMS , ubesvart anrop , mail eller et varsel av noe slag. Varslet finner du ved å trekke skjermen ned men det har sikkert du funnet ut allerede , jeg irriterte meg i nesten 1 mnd over den ***** blinkinga...

:lol: Takk! Skjønte at det var noe sånt, for det har lyst litt sånn hist og her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Men altså - min blinker ikke den????

Hva har jeg gjort for å få til det da tro? *ler*

Like greit at den ikke gjør det for det var en av de tingene med experian som nesten gjorde meg vanvittig - den blinka i tide og utide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

Går det ann å koble flere epost kontoer til Samsungen?

Jeg har fått til å legge inn en av kontoene, men skulle gjerne lagt inn enda én... Dette gikk fint på Iphonen..

Ellers må jeg si jeg er strålende fornøyd med kjøpet så langt.

Jeg har to epost kontoer der. Bare ikke spør meg hvordan jeg gjorde det... Men det går tydeligvis i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...