Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2013!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Da kan jeg presentere min 2013 valp, Mollyville's Adventure O Sunderella - aka Sunny. Hun er siste valpen her hjemme, alle de fire andre har reist til sine nye hjem, to lokalt, en til Sørlandet og en til Sverige. Det var trist å si farvel (på gjensyn) til valpene som reiste, men samtidig blir det bra å få tid til min lille dukke. Vi koser oss, går bittelitt tur, trener på renslighet og enkle ting. Hun vet godt hva det betyr år ejg spør om hun "vil ha mat", og også "ut og tisse", selv om hun noen ganger later som hun ikke forstår akkurat det. Spesielt hvis det reger. Typisk Boston Terrier mao.

1460007_10151691192981688_680306775_n.jp

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Og der var det endelig bestemt Hils på Poecilia Pretty in Pink

Valpen har nå vært her en snau uke. Morsom sak

Lykke 14,5 uke gml

Posted Images

Jeg kan skryte over husrein valp (tror jeg, redd for å jinxe det nå, og jeg er ikke 100 % sikker på hva hun gjør når jeg er på jobb, men hun tømmer blæren ganske lenge når jeg kommer hjem, så regner med hun holder seg hele dagen) :D Jippi! :D Stor forskjell fra Blondie som ikke ble husrein før hun var 2 år gammel! Blondie bæsjet bare inne av og til da, men likevel!

Ellers har hun vokst masse! Det blir faktisk en kelpie av det der en dag :wub:

9774972493_46550cb663_c.jpg

9774693981_3b40b495c2_c.jpg

10761124464_a36092b292_c.jpg

10761327373_2ec140dfb3_c.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Tidi! Jeg skrøyt veldig av husreinhet her for ikke så lenge siden, dagen etterpå tissa Meesha to ganger inne og dagen etter det bæsja han på gulvet... Jaja, det kommer seg nå, i det minste :baby:

Haha, kjipt! Har dere et par etasjer å gå ned for å komme dere ut kanskje?

Tidi tisset inne forrige uke da, da jeg skulle støvsuge :lol: Hun liker ikke støvsugeren. Så i frykt, så tisset hun inne. Det var litt lenge siden hun hadde vært ute da også, så det var min egen feil :P I dag tisset hun ikke inne selv om jeg støvsugde :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjipt! Har dere et par etasjer å gå ned for å komme dere ut kanskje?

Tidi tisset inne forrige uke da, da jeg skulle støvsuge :lol: Hun liker ikke støvsugeren. Så i frykt, så tisset hun inne. Det var litt lenge siden hun hadde vært ute da også, så det var min egen feil :P I dag tisset hun ikke inne selv om jeg støvsugde :aww:

Neida, bare en etasje (oppgang + to trapper også er vi ved ytterdøra). Har ikke vært verre enn at jeg har vært litt glemsk, også er jo ikke valpeblærer alltid like logiske. Da han bæsja inne lå jeg og sov, og besøket mitt skulle ta han ut. Men så gikk hun på do først, og man kan jo ikke sette sine egne toalettbehov over valpens, må vite :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en ny hund på gang, en Schäfervalp som når er ca. 3-4 uker. Blir spennende å få han i hus, jeg henter han i romjula, en fin julepresang til meg selv. :Present: Skal først og fremst trenes i IPO, og håper han vil fungere som konkurransehund etter hvert. Er syv år siden jeg hadde siste Schäferen, og enda lenger siden jeg har trent aktivt med rasen, så det blir spennende når vi kommer i gang.
ivo.jpg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1003561_10152009350465399_1865102717_n.j

Lille Ympemus har blitt stor :D Iallefall oppi hodet sitt, hun er egentlig en bittelita tispe! Gjetingen er vi godt igang med, hun er en fin hund å trene og viser mye bra, selvom hun er en utspekulert jævelunge noen ganger :P

578714_429431230494632_1098763212_n.jpg

Bilde fra tidligere i høst, da hun var noen dager på "ferie" hos en venn av meg. Film: http://www.youtube.com/watch?v=-lHFkEZMhL8

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vår lille hjerteknuser, ei tispe som er blanding mellom strihåret dachs og bichon havanais:) 9 uker gammel.

Har en ny hund på gang, en Schäfervalp som når er ca. 3-4 uker. Blir spennende å få han i hus, jeg henter han i romjula, en fin julepresang til meg selv. :Present: Skal først og fremst trenes i IPO, og håper han vil fungere som konkurransehund etter hvert. Er syv år siden jeg hadde siste Schäferen, og enda lenger siden jeg har trent aktivt med rasen, så det blir spennende når vi kommer i gang.

ivo.jpg

image_zps1f54f661.jpg

Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-))

Dere er slemme som legger ut slike bilder! :mad::lol:

Gratulerer til alle som venter på valp! :ChristmasTree::banana-santa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image_zps1f54f661.jpg

Nytt bilde av frøkena som kommer hit om 3,5 uker:-) hun er den som sitter fremst:-))

Så fine! Ser at jeg postet i denne tråden i fjor. Nå ble det ikke valp på meg år, men ei voksen lundehundtispe har flytta inn her.

Hvor får du din fra? Har du hatt lundehund før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! Ser at jeg postet i denne tråden i fjor. Nå ble det ikke valp på meg år, men ei voksen lundehundtispe har flytta inn her.

Hvor får du din fra? Har du hatt lundehund før?

Hun kommer fra Oddbjørg Bakk(uten kennelnavn) :) Har ikke hatt selv, men bodde med en i et år for 6-7 årsiden og har sagt siden jeg skal ha Lundehund en dag :) Kjøpte Lundehund boka før sommeren og tenkte at jag skulle begynne å planlegge til neste år.

Men så mista jeg flaten min, og tenkte litt etter at jeg kan jo ringe valpeformidler og melde litt interesse, og noen dager etter på fikk jeg telefon om at lille Eir blir min :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...