Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordisk Vinner og Dansk Vinner, Herning


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danser mongodansen :D "Dansk Vinder På udstillingen lørdag den 3. november 2012 konkurreres der om titlen Dansk Vinder (DKV), som gives til bedste han og bedste tæve med CK i hver race. Endvidere

Flott med titler - jo fler jo bedre, liksom! Har bare såååå lyst på en vinnertittel på gamlefar Moby - om så "bare" en veterantittel. Det vil gi han vinnertitler med 10 års mellomrom (ble Nord V so

11 og 10 juniortisper... Jaja, jeg ANER ikke hva dommerne vil ha, har aldri sett de dømme berner før, så dette tar vi som en tur, og håper å få hamstret favorittsjokoladen i taxfree'en som primærmål

Noen som har plass til meg og Pim i bilen og vil dele på bensinutgifter? :-) Jeg MÅ dra dit uansett for å prøve å ta juniorvinnertittel, men bil er alltids bedre enn fly :-)

Om søs til Ace ikke blir med har jeg i allefall plass, og selv om de blir med har jeg antakelig plass til dere :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har et ekstra hotell Rom til overs?

Jeg vurderer å ta med meg hele gjengen, og da drar jeg på camping i stedet. I så tilfellet har jeg hotelrom (ikke betalt, må betales innen 2. sept) på hotel Herning. Om de tillater "overførsel" da. Må bestemme meg i løpet av uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta med meg hele gjengen, og da drar jeg på camping i stedet. I så tilfellet har jeg hotelrom (ikke betalt, må betales innen 2. sept) på hotel Herning. Om de tillater "overførsel" da. Må bestemme meg i løpet av uka

Hold med oppdatert :-) sendt epost til campingen fordi mobilen min ikke kan se nett reservasjon :-P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det vet jeg ikke, Susanne? Skal sjekke. Jeg tittet bare på dommerlisten og så at det var veldig få gruppe 7-raser der.

På internasjonale utstillinger SKAL alle FCI godkjente raser være med. Så den er der nok, eller må du kontakte DKK for da har den falt ut av listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er kun Dansk vinnertittel til BIR/BIM på lørdagen, junior- veteran og vanlig NordV-tittel på søndagen - står HER.

Men oppdaget at fergene jo slett ikke går på tidspunkter som er så hyggelige, da.. Tenker da på Hirtshals til Larvik - kl. 22.15 på søndagen og så samme tid på mandag.. Hvem vil ankomme Larvik kl. 2 om natten, liksom?

Så for å komme seg hjemover på mandagen må man vel da innom Kristiansand eller evt. Göteborg, da...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er kun Dansk vinnertittel til BIR/BIM på lørdagen, junior- veteran og vanlig NordV-tittel på søndagen - står HER.

Men oppdaget at fergene jo slett ikke går på tidspunkter som er så hyggelige, da.. Tenker da på Hirtshals til Larvik - kl. 22.15 på søndagen og så samme tid på mandag.. Hvem vil ankomme Larvik kl. 2 om natten, liksom?

Så for å komme seg hjemover på mandagen må man vel da innom Kristiansand eller evt. Göteborg, da...

Susanne

Fergetiden på senfergen til Kr.sand tilsvarer vel omtrent at du er i Larvik når den andre fergen kommer inn der, med forbehold om endringer i rutetidene siden sist tur til Danmark.

Jeg og reisefølge satser nok på tidlig ferge fredag så hundene får slappet av litt før lørdagen. Vurderer å booke meg på både tidlig og senferge på søndagen, så om ingen av oss vinner en juniorklasse hiver vi oss i bilen og tar 17.30 ferge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Danser mongodansen :D :D

"Dansk Vinder

På udstillingen lørdag den 3. november 2012 konkurreres der om titlen Dansk Vinder (DKV), som gives til bedste han og bedste tæve med CK i hver race. Endvidere tildeles titlen Dansk Juniorvinder til bedste junior han og tæve med CK samt titlen Dansk Veteranvinder til bedste veteran han og tæve med CK"

For de som ikke skjønner - titler begge dager for junior og veteran, dog må de ha CK ;)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danser mongodansen :D :D

"Dansk Vinder

På udstillingen lørdag den 3. november 2012 konkurreres der om titlen Dansk Vinder (DKV), som gives til bedste han og bedste tæve med CK i hver race. Endvidere tildeles titlen Dansk Juniorvinder til bedste junior han og tæve med CK samt titlen Dansk Veteranvinder til bedste veteran han og tæve med CK"

For de som ikke skjønner - titler begge dager for junior og veteran, dog må de ha CK ;)

HURRA :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med titler - jo fler jo bedre, liksom!

Har bare såååå lyst på en vinnertittel på gamlefar Moby - om så "bare" en veterantittel. Det vil gi han vinnertitler med 10 års mellomrom (ble Nord V som 10 mnd gammel i 2002!), så det å få en i 2012 også hadde jo vært veldig stilig, og helt klart unikt på beardiser. DA kan han pensjoneres med verdighet og nærmest uslåelige utst.resultater.

Så da er det vel bare å pelle seg nedover, da...

Susanne

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...